This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с газова на 440 бодигард моно.
#11
martin_284 написа:Проблема е решен. Оставих дюзата и прекъснах помпата. Сега даже и зелената лампа за ламбдата не свети.


Колега не си прави експерименти.
Като подадеш контакт на единия от кабелите към инжектора се появява + 12 в. прекъсваш го и си в джаза .
Остави да работи помпата че след година ще ревнеш за инжектор.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#12
nikistk написа:
martin_284 написа:Проблема е решен. Оставих дюзата и прекъснах помпата. Сега даже и зелената лампа за ламбдата не свети.


Колега не си прави експерименти.
Като подадеш контакт на единия от кабелите към инжектора се появява + 12 в. прекъсваш го и си в джаза .
Остави да работи помпата че след година ще ревнеш за инжектор.

Ем аз това правех. Като го прекъсна има няма 2 мин работа и компютъра гаси двигателя. Един газаджия ми каза тая работа. Без емулатор не мога да го прекъсна.И минуса пробвах да прекъсна същата работа. Като изключа инжектора и компютъра направо спира тока към свещите.
Цитирай
Thanks given by:
#13
Написал съм + при подаден контакт и не работещ двигател само него и нищо друго.
До сега няма кола която да ми е правила проблем.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#14
nikistk написа:Написал съм + при подаден контакт и не работещ двигател само него и нищо друго.
До сега няма кола която да ми е правила проблем.
Да. + при контакт. Него прекъснах и прави така. + и - са двата дебели кабела. Тънките мисля че бяха за подгрев.
Цитирай
Thanks given by:
#15
Какво го бърка като не е спряна дюзата ? Да не е пълна инжекция. Дюзата на моното се охлажда от притока на въздух.
Цитирай
Thanks given by:
#16
Не мога да разбера пробваш ли ме или ме изпитваш.
Няма да е лошо да видиш какви кабели и къде отиват.
Но щом така си доволен карай.
Колата си е твоя и парите също.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#17
nikistk написа:Не мога да разбера пробваш ли ме или ме изпитваш.
Няма да е лошо да видиш какви кабели и къде отиват.
Но щом така си доволен карай.
Колата си е твоя и парите също.
Не те пробвам нито пък изпитвам. Може би някъде другаде е проблема.
Казвам ти , че като опрекъсна + са на дюзата и двигателя заработва няколко секунди и изведнъж спира тока към бубината и гасне. Може би нещо компютъра се бърка. Една седмица се занимавах и газаджията ми каза да спра само помпата щом така прави. И той не може да разбера защо става така.
В АУТОДАТА гледах схемата и съм сигурен че прекъсвам правилния кабел. Сив с червено мисля че беше не помна. И минуса пробвах както написах и по-горе пак същатата работа.Надявам се и ти да ме разбра.
Цитирай
Thanks given by:
#18
Не ти трябва електроцентрала за да управляваш инжектора.
Виж за подгряване ще ти трябва по-дебеличък кабел заради ампеража.
Но щом си убеден че си прав карай.
Аз бих проверил кой кабел къде отива ей така обичам да проверявам въпреки каталози и аутодати и нямам ядове.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#19
nikistk написа:Не ти трябва електроцентрала за да управляваш инжектора.
Виж за подгряване ще ти трябва по-дебеличък кабел заради ампеража.
Но щом си убеден че си прав карай.
Аз бих проверил кой кабел къде отива ей така обичам да проверявам въпреки каталози и аутодати и нямам ядове.
Е ти да не мислиш че не съм ги проверявал. Двата сиви (дебели) са + и - на инжектора ,като прекъсна +са инжектора си спира , колата заработва на газ за малко и изведнъж компютъра и гаси тока към бубината. И при всяко следващо запалване същата работа.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)