The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvo s 80 1999 педала на газта

#1
Здравейте,имам следният проблем. Колата неможе на моменти да се исфорсира стига до 2000 оборота и забива. Карах я на диагностика и ми казаха,че газ педала ми давал проблеми бил електронен и трябвало да го сменя. Интересува ме само от тази модификация ли може да стане този педал? Понеже трудно по моргите се намира същата година на производство волво-то е s80 1999 2.0T 120kw(163к.с)
Reply

#2
mardjarita Wrote:Здравейте,имам следният проблем. Колата неможе на моменти да се исфорсира стига до 2000 оборота и забива. Карах я на диагностика и ми казаха,че газ педала ми давал проблеми бил електронен и трябвало да го сменя. Интересува ме само от тази модификация ли може да стане този педал? Понеже трудно по моргите се намира същата година на производство волво-то е s80 1999 2.0T 120kw(163к.с)

Сигурен ли си, че педала е повреден а не е дроселова клапа?
Какви грешки записва колата?
Reply

#3
преди месец-два имах клиент със същото оплакване,чели го някъде и му казали педал на газта.Не знам с какъв скенер са го чели,но явно и при тебе се допуска грешка в диагностицирането.Не бързай да купуваш педал,ако си от софия,обади се 0897 98 49 93 ще те закача да видим какво ще излезе.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#4
Здравей колега,преди около месец и аз имах такъв проблем,на две места четоха колата и казваше педал на газта,намерих от същата кола като моята,но също не реагираше при подаване на газ,добре че се бях разбрал с човека да върна педала ако не стане.Проблема се оказа в кабел от ел инсталагията,и50лв. за ремонт,така че се увери дали проблема е наистина в педала.ЗА с80 дизел от същата година в моргите около 150лв. нов във мото-пфое 300лв.с едноседмично чакане.Интересното беше че в ауто плюс искаха 300лв.с доставка за 30дни,и 412лв.за12дни.
volvo s80 2.5 tdi 140hp-2000g.
Всяка идиотска постъпка си има философско обяснение!
Reply

#5
nik_dob Wrote:преди месец-два имах клиент със същото оплакване,чели го някъде и му казали педал на газта.Не знам с какъв скенер са го чели,но явно и при тебе се допуска грешка в диагностицирането.Не бързай да купуваш педал,ако си от софия,обади се 0897 98 49 93 ще те закача да видим какво ще излезе.

Клиента бях аз,и при мен симптомите бяха точно такива. В един сервиз бяха чели грешките с някакъв софтуер, преведен на български и от грешен превод излизаше педал на газта(в МП - 291 лв с поръчка до 10 дни). С nik_dob прочетохме грешките и се оказа дроселова клапа. Проследихме и параметрите и "на живо" в движение. Обади му се - ще ти помогне.
Пиши после какво е станало.
Обикновен простосмъртен с клубна карта.
Reply

#6
Ок колеги мерси много ще се свържа с nik_dob и ще ви кажа какъв е бил проблема дали е бил педала на газта или нещо друго. Иначе тази дроселова клапа като цена колко струва?
Reply

#7
Значи като ме закачи на компютара момчето ме накара да я карам колата в движение,но тогава не го правеше това да не може да се исфорсира...някой път го прави и на място прекъсва на обороти и се мъчи и се включват светлини мигачи,някои път фаровете немогат да се загасят като работи колата но не е често. Каза,че давал грешки педала но ми каза пак да ходя в момент когато има проблем. Аз докато я закарам тя се оправи
Reply

#8
mardjarita Wrote:Значи като ме закачи на компютара момчето ме накара да я карам колата в движение,но тогава не го правеше това да не може да се исфорсира...някой път го прави и на място прекъсва на обороти и се мъчи и се включват светлини мигачи,някои път фаровете немогат да се загасят като работи колата но не е често. Каза,че давал грешки педала но ми каза пак да ходя в момент когато има проблем. Аз докато я закарам тя се оправи

Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:

Разбирам, че бързате като пишете нещо, но се поставете и на мястото на четящия... :roll:

Та по проблема -> Ако наистина се наблюдават аномалии с светлините, загасване и тръгване на радио, климатик, табло повреме на неравномерната работа на колата. Вероятно проблема в някоя от CAN шините. Не е изключено и CEM да прави номера.
Reply

#9
А момчето освен двигателя,прочете ли CEM-a и останалите модули,да види там какво има записано,защото както Тишо написа имал съм подобен проблем с S60 и C класа,където проблема се оказа наистина в комуникационните линии на КАН-а , а виновникът беше таблото,което подлежи на ремонт в повечето случаи.С какъв тестер те чете майсторът?
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#10
И аз имах такъш проблем с моето Волво колата си я закарах в М.П. и там се оказа че на педала на газта имам датчик на които му се бяха износили контактните четки сменихами този датчик и колата се оправи цената за моя модел тогава беше по спомен 60-70 лв със смяната.
п.п. здобих се с копие на Volvo tester ot Китайски сайт за сега работи много добре с VADIS 2010 мога да чета всички Волва от 1999 до 2010
или поне така пише.
Volvo S80 2.5TDI 140 hp 1999 (брак)
Volvo V70 D5 185 hp 2008
Volvo XC90 3.2 243hp 2011
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)