Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
А бе на мен, ако ми харчи 18 бензин градско няма да я запаля тая кола
Иначе за катализатора, от личен опит - като го махнеш колата се отпушва и върви по-добре, а разходът не помня да ми се е променял, но колата си харчеше нормално, просто не вървеше добре. Относно прегледа, просто си приготвяш 10-на кинта или минаваш при свой човек, иначе ако трябва да се спазват нормите, без катализатор няма начин да минеш...Но в такъв случай по улиците ще останат само новите коли
Иначе най-точното измерване на разхода е с пълнене до капачката, защото ако я пълниш, докато изключи пистолета на колонката не е точно, тъй като (до колкото съм чувал) той изключва от пяната, която се вдига при пълненето, а после може да влезе и още, така че - до капачката!
P.S. И стой по-далече, от гумата, че няой път може да се полееш За най-сигурно се довери за тази "операция" до капачката на момчетата от бензиностанцията, все пак работата им е да се поливат с бензин, нафта и т.н.
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
А бе на мен, ако ми харчи 18 бензин градско няма да я запаля тая кола
Иначе за катализатора, от личен опит - като го махнеш колата се отпушва и върви по-добре, а разходът не помня да ми се е променял, но колата си харчеше нормално, просто не вървеше добре. Относно прегледа, просто си приготвяш 10-на кинта или минаваш при свой човек, иначе ако трябва да се спазват нормите, без катализатор няма начин да минеш...Но в такъв случай по улиците ще останат само новите коли
Иначе най-точното измерване на разхода е с пълнене до капачката, защото ако я пълниш, докато изключи пистолета на колонката не е точно, тъй като (до колкото съм чувал) той изключва от пяната, която се вдига при пълненето, а после може да влезе и още, така че - до капачката!
P.S. И стой по-далече, от гумата, че няой път може да се полееш За най-сигурно се довери за тази "операция" до капачката на момчетата от бензиностанцията, все пак работата им е да се поливат с бензин, нафта и т.н.
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Pavko Wrote:А бе на мен, ако ми харчи 18 бензин градско няма да я запаля тая кола
Иначе за катализатора, от личен опит - като го махнеш колата се отпушва и върви по-добре, а разходът не помня да ми се е променял, но колата си харчеше нормално, просто не вървеше добре. Относно прегледа, просто си приготвяш 10-на кинта или минаваш при свой човек, иначе ако трябва да се спазват нормите, без катализатор няма начин да минеш...Но в такъв случай по улиците ще останат само новите коли
Иначе най-точното измерване на разхода е с пълнене до капачката, защото ако я пълниш, докато изключи пистолета на колонката не е точно, тъй като (до колкото съм чувал) той изключва от пяната, която се вдига при пълненето, а после може да влезе и още, така че - до капачката!
P.S. И стой по-далече, от гумата, че няой път може да се полееш За най-сигурно се довери за тази "операция" до капачката на момчетата от бензиностанцията, все пак работата им е да се поливат с бензин, нафта и т.н.
Много благодаря за мнението. Някой друг да сподели, ако има опит с махане на катализатора?
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Pavko Wrote:А бе на мен, ако ми харчи 18 бензин градско няма да я запаля тая кола
Иначе за катализатора, от личен опит - като го махнеш колата се отпушва и върви по-добре, а разходът не помня да ми се е променял, но колата си харчеше нормално, просто не вървеше добре. Относно прегледа, просто си приготвяш 10-на кинта или минаваш при свой човек, иначе ако трябва да се спазват нормите, без катализатор няма начин да минеш...Но в такъв случай по улиците ще останат само новите коли
Иначе най-точното измерване на разхода е с пълнене до капачката, защото ако я пълниш, докато изключи пистолета на колонката не е точно, тъй като (до колкото съм чувал) той изключва от пяната, която се вдига при пълненето, а после може да влезе и още, така че - до капачката!
P.S. И стой по-далече, от гумата, че няой път може да се полееш За най-сигурно се довери за тази "операция" до капачката на момчетата от бензиностанцията, все пак работата им е да се поливат с бензин, нафта и т.н.
Много благодаря за мнението. Някой друг да сподели, ако има опит с махане на катализатора?
|