This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
прекъсване на дюзите при работа на газ
#1
Първия ми симулатор едни глупаци в автомивка прецакаха с водоструйката.Купих нов след тва и преди няколко дни ми сменяха ремък,скъсали са една от свинските опашки и е паднал върху изпускателен колектор и се е поразтопил.Питанката ми е дали е възможно прекъсването работата на дюзите по друг начин или пак ще трябва да се изтръскам 50 кинта за емулатор дюзи?
П.С. От ходене по специалисти пишем тук.
Цитирай
Thanks given by:
#2
чакай малко че не хванах...
Имаш "тъпа" газ и искаш да прекъсваш бензиновите инжектори докато си на газ?
Или си говорим за "залъгалка" за ламбда сонда?
[Изображение: ab276107.gif]
[Изображение: ab245320.gif]

[Изображение: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Цитирай
Thanks given by:
#3
Колега първо за това че газта е "тъпа" ще се съглася с теб.Особенно ако е конвенционална като моята.Всичко това наред с останалите проблеми са заради европейските ни заплати и ниските цени на бензина.Но да не се отклоняваме от темата.
Днес след обстоен оглед (външно) забелязах че е разтопена пластмасата по корпуса без видими щети по платката.При форсиране на двигателя и преминаване на газ светодиодчето си премигна което ме кара да си мисля че машинката работи.Какво ме кара да мисля че имам проблем там-преди няколко дни както си вървеше на газ изгасна естествено на кръстовище с две коли зад мен.Колегите излязаха разбрани видяха че има някъв проблем и ме бутнаха на една отбивка.Един час въртене припалва слабо на бензин без да може да се изфорсира като че ли 2 3 от малките реленца бяха залепнали и подаваше гориво само на една две дюзи.След като поизстина-си пална и си се прибрах.
Цитирай
Thanks given by:
#4
А случайно изпарителите ти да са с вакуумно управление? (и мембраните да са достатъчно стари за да ги заподозрем че може и да са се предали)
[Изображение: ab276107.gif]
[Изображение: ab245320.gif]

[Изображение: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Цитирай
Thanks given by:
#5
Изпарителят е електрически и е със сменени преди година мембрани на Ловато.Проблемът не е в газта а при по дълъг пробег при изгасяне на двигателя не пали или запалва доста трудно затова обвиних и симулатора.Днес го разглоих и видях че няма видими поражения по платката.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)