The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Препоръчайте сервиз: Соленоид и Съединител Климатроник V70

#1
Волво В70 2005г, бензин-140кс.
Имаше малки проблеми с климатроника и излизащ символ за проблем в двигатела след диагностика се оказа че има проблем със:
1. Соленоида- клапан управляващ ванос системата на двигателя посредством налягането на маслото, което минава през него. Разбрах че или се сменя или се чисти с ултразвук ако проблема е от масло с лошо качество!
Въпроса ми е къде да закарам колата за да съм сигурен че майсторите са го правили на Волво В70, само не предлагайте Мото Фое там колата повече няма да влезе- напатих се :oops:

2. Другата грешка вероятно е съединител на компресора на климатроника, предупредиха ме да се ремонтира от човек който знае какво прави, за да не остана без климатроник- препоръчаха ми един сервиз в Горна Баня, кажете си мненията ще се радвам на всяка информация!
Поздрави и благодаря предварително
Reply

#2
А гаранция ли е соленоида, че може да са още няколко неща покрай него излизащи под една грешка. Писал съм за моя проблем, аз си смених собственоръчно соленоида и си взех 2-ра ръка, че нов е около 400лв, и за сега да чукна на дърво нямам проблем.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#3
Е това е най- вероятната причина, иначе е възможно да е и ролката или лошо масло и филтър, знам ли Smile ???
Това ми е идеята, да отида някъде каъдето хората са наясно с волво, и с резултатите от диагностиката да проверят какъв епроблема!
Reply

#4
Вариянта спооред мен е да почнеш с най-евтиното и по реда на изключване: масло, ролка, соленоид (може и да са кабелчета леко притиснати на соленоида - огледай връзките), ако не се лъжа ролката е по-евтина от соленоида, въпреки че аз моя го взех 2-ра ръка и стисках палци.
Мога да кажа че ходих при един от най-добрите диагностици на Волво във форума Роби, и това му беше отговора.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#5
Специално за този проблем никой няма да ти каже от коя част точно е. При мен пък беше от колелото. Аз пробвах с клапан втора употреба, след което го върнах (направих предварителна уговорка). След това взех колелото, смених си го сам и проблема се разреши. Естествено преди това ходих на няколко места, вкл. МП, но никой не можа да ми даде точен отговор.
Reply

#6
napalm Wrote:Специално за този проблем никой няма да ти каже от коя част точно е. При мен пък беше от колелото. Аз пробвах с клапан втора употреба, след което го върнах (направих предварителна уговорка). След това взех колелото, смених си го сам и проблема се разреши. Естествено преди това ходих на няколко места, вкл. МП, но никой не можа да ми даде точен отговор.

Колега, може ли да дадеш малко по-подробна информация относно процеса по смяната на зъбното колело? При мен грешката е 640F, Волво С60 2.4 140к.с. Смених соленоида с друг втора употреба, като преди това смених маслото с Castrol Edge 5w40. Грешката изчезна за няколко седмици и после пак се появи. Преди бях чистил стария соленоид на ултразвук и пак така изчезна за около месец и пак се появи. Остава ми да пробвам да не от зъбното колело. Мисля, си също дали е възможно да е не правилно зацепен ремък защото по думите на предишния собственик колата е влязла в Мото Пфое Варна без проблем за смяна на ангренаж и после е излязла с този проблем.
Предаварително благодаря.

Ако и някой друг колега може да сподели полезен опит ще съм благодарен.
Reply

#7
При мен колелото е на изпускателният вал, но мисля че операцията е сходна. Прикачил съм ръководство за b5244s, ще ти трябва и инструмент за валовете (аз го изработих от винкел). Във Вадис наистина за тази грешка дават колелото като последна вероятност.


Attached Files
.pdf   vvt replace s60.pdf (Size: 1.07 MB / Downloads: 539)
.pdf   vvt replace s60.pdf (Size: 1.07 MB / Downloads: 538)
Reply

#8
Домашно производство на инструмента за заключване на валовете (от другата страна):
[Image: 030655224.jpg?r=0]

[Image: 030655217.jpg?r=0]

[Image: 031057421.jpg?r=0]
Обърни внимание, че на изпускателния вал съм подложил 2 планки като дистанционери, а на всмукателния 1. Ако винкела ми беше по-голям щях да подлагам 1 на изпускателния и без на всмукателния. Просто болтовете за закрепяване ми дойдоха далеко.
Това се получава, защото цепката на изпускателния вал трябва да е ПОД мислената централна линия, а

Белега на коляновия вал:
[Image: 031057415.jpg?r=0]
При късмет на голяма ролка за пистовия ремък ще има чоп, но ако го нямаш белега се вижда доста трудно, защото реално е една цепчица от другата страна на ролката и ти виждаш само дълбочинката й в края...
Тук си личи малко по-добре:
[Image: 031300069.jpg?r=0]
Има разновидности - внимавай! Някой имат по 2 цепки и подравняваш по ниското под тях, а други по една цепка и подравняваш по високото, където е тя. Вземай як фенер с нови батерии, свети, гледай, пак свети и пак гледай за да няма инфекции. VIDA казва само да подравниш по белега, но не винаги казва дали са 2 или 1!, вярвай ми виждал съм и БЕЗ НИКАКЪВ!!! (при сменена маслена помпа, новата е нямала (да, колкото и абсурдно да звучи) и се получава "Здравей").
Горе белезите на зъбните колелета на валовте. Принципно не би трябвало да са били развивани. Не ти пожелавам да се бориш с настройката на VVT ролката. Изгледа просто като описание - въртиш до крайна позиция и после връщаш еди-колко-си, но се оказва че си е проблемно занимание и почти никога не става от първия път. Ако се окаже този сценарий кажи, ще помагаме, но сега да изписвам цял роман, пък да се окаже че не е необходимо ...
Просто огледай около 3-те болтчета закрепващи зъбните колелета дали ще видиш лъскавичко. Ако да - значи са развивани и колелото е сложено по друг начин на 100%. Ако не - пак няма гаранция, де ...

Аз със това трябваше да започна: Не те насочвам към реглаж на VVT ролката, а към презацепване на ремъка по заводските белези. Ако и тогава имаш проблеми ще мислим вече за VVT-то.
Ако имаш въпроси - питай.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
абе по-добре дай на някой майстор от клуба ако имаш наблизо 80-100лв и да ти е мирна главата, че после може да даваш повече. Аз си мислех че не толкова сложно ама хем сложно, хем рисково Smile
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#10
Благодаря за бързите отговори колеги. Специални благодарности на napalm и yuckuJackD. Надявам се уикенда да ми остане време и се заемам.

Идеята за някой майстор от клуба също е добра. Проблема не е в 80-100лв, а да се намери човек, който знае какво прави. Причината да търся начини сам да си отстраня проблема е точно в това, че не мога да намеря кадърен майстор. Препоръчайте ми такъв, може и на лични, но без GT1 в Студентски град. Там имам причина да не искам да ходя.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)