The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 1.7 TURBO -високи обороти на празен ход :(

#1
Здравейте !
Карам 440 1.7 TURBO бензин '92 - появи се проблем - на празен ход, като запаля двигателя, оборотите отиват директно на 2000, и там си стоят. Като включа на скорост, се оправя; като изключа на първия светофар - отново 2000. След известно време каране се оправя от само себе си. Следват примерно 200 - 300 км каране без проблеми, после - отново при запалване отиват на 2000 и там остават... От време на време като го има проблема, играят бързо от 1800 - 2000, на празен ход... и после сама се оправя, след 20 - 30 км "бучене" и "ръмжене" на всеки светофар...
Абсолютно произволно става, не зависи нито от времето, нито от местата на които зареждам бензин (нямам газ).
Компютъра не отчита никакви грешки при високите обороти, всичко изглежда да е наред.
Нямам никакви проблеми с тока, сменях въздушен и горивен filter... Като цяло колата е супер, с нормални и високи обороти ускорява отлично, не прекъсва и не придърпва...
Помогнете моля !!!
Reply

#2
Само след като запалиш ли се появява или и в движение?
На студен двигател или и на загрят?
Забелязал ли си какво е времето когато се появява проблема дали е студено или топло?
Reply

#3
Аз съм забелязал че в студено време преди да загрее добре колата на бензин държи около 1500 оборота,а на газ около 1800,при това само в движение. Спра ли на светофар веднага падат оборотите. Също така ако карам на скорост на 1200 примерно като мина на свободна веднага скачат. При мен се оправят не след 20-30км,ами веднага след като загрее добре.
Майстора ми каза че електрониката сама го правела това като отчитала че колата се движи и държи леко високи обороти,а когато е студена още ги качва. Въпреки това съм убеден че в началото на зимата нямах такива проблеми, интересно ще е и други с 4-ки да се изкажат.
Reply

#4
merck_440_1.8mi Wrote:Аз съм забелязал че в студено време преди да загрее добре колата на бензин държи около 1500 оборота,а на газ около 1800,при това само в движение. Спра ли на светофар веднага падат оборотите.

Хм.....Значи при мен в най-големите студове(-18 )като запаля колата на бензин държи не повече от 1300оборота(след като загрее до "+0"прехвърлям на газ и пак си държи оборотите на който работи и на бензин)Не съм стигал до 1500 никога,камо ли до 1800 :-k
Може проблема да се търси в датчици или в оборотите на празен ход.
Ето тук има доста инфо за нещата:http://www.volvo4xx.hit.bg/
Също нещо което има възможност да дава грешка на оборотите е Стъпковия мотор


Attached Files Thumbnail(s)
       
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#5
Най-често го прави сутрин като запаля. Не зависи дали е загрял двигателя или не е, понякога се случва и в движение, при добре загрял двигател. Общо взето - не мога да установя някаква закономерност - и в топло и студено време, и при студен и при загрят двигател, когато си реши.
Днес сутринта ръмжа 10-тина минути, после се оправи. Преди час на един светофар /при добре загрял двигател/, като изключих от скорост, пак почна.
Преди да се яви този проблем, като запаля и в студено и в топло време оборотите винаги са били 800 - 900. Като загрее отиват на 950.
Никога преди да се яви проблема не са се качвали на празен ход над 1000.
Казаха ми в сервиз че трябва да си сменя моторчето за празния ход - дали е това решението ?? Част от проблема е че съм от Русе, и тук по сервизите навсякъде ме гонят с тази кола, не им разбират никак, и я карат само на пресантимани ми се струва....
Reply

#6
GeorgeT Wrote:Казаха ми в сервиз че трябва да си сменя моторчето за празния ход - дали е това решението ??

Еми точно преди малко и на мен ми дойде това на ум :wink:
Значи пробвай като колата е загряла,докато работи да махнеш кабела към Стъпковия мотор(натиска се отдвете страни и излиза).Аз като направя това на мойта почва да се дави,да мени оборотите-ту високи,ту ниски.....абе обърква се работата на колата.
Опитай и виж какво ще се получи,и после го сподели с нас \Big Grin/


Attached Files Thumbnail(s)
   
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#7
Щом се появява от време на време най-вероятно якъде някои кабел или букса не са в ред или някоя механична част е зацапана и от време на време заяжда. Ако не успееш с нещата които те посъветваха по-горе пробваи тези:
1.Провери си кабелите към клапана или моторето там за празния ход дали са в ред.
2. Почисти си моторчето за празния ход но внимавай ако го разглобяваш запомни кое как точно стои.
3. Виж си тротъла (горе на снимката с отверката, точно до отверката се намира) Като го завъртиш с ръка се подава газ. Размърдай го да видиш да не би да не затваря добре. Може да е замърсен нещо и да влиза допълнително въздух от там. Отвори го и го разгледаи дали е в ред. Той представлява просто една пластина която се отваря и затваря.
4. Има някаква вероятност и от ламбда сондата да е. Там може да провериш само кабеите и буксите дали са наред.

Успех Smile
Reply

#8
Благодаря на всички; утре ми е ден за тестове на вашите предложения; надявам се да помогнат... Ще се обадя непременно като приключа :wink:
Reply

#9
Според мен вариантите са два:
1.Моторчето за празен ход наистина създава проблеми.По магазините се продава спреи за почистване на карбуратори,демонтираш моторчето и го измиваш от вътре.
2.Ламбда сондата може да се е прецакала,но тя се замерва лесно.От нея излизат 3 кабела, 2(мися че бели)са на една букса,а другия си е сам на букса.Без да разкачаш нищо с една игла се включваш към кабела които си е сам и измерваш напрежението с волтметър другия краи е на маса.То трябва постояно да се мени от 0,1 до 0,9 волта,ако не се мени(както беше моита)а показва една стоиност значи е за смяна.
От мен това и аз съм имал този проблем дано го оправиш,че наистина е неприятно.
Reply

#10
Ето ти тука и малко литература http://volvo4xx.hit.bg/
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)