The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BBG - Автостъкла -> тотално некомпетентни и неграмотни!

#1
Колеги, в никакъв случай не използвайте "услугите" на фирма BBG!
Фирмата се намира в трамвайното депо на "Красно село".
Накратко какъв е случаят: След неприятно преживяване, колата беше със счупено предно стъкло и много леко подбит таван. След проучване в интернет и доста обаждания, се спрях на въпросната "Фирма". Увериха ме по телефона, че ще оправят подбитата част и няма да личи изобщо. Стъклото е турско, а не китайско, че няма проблеми и т.н., все обещания и суперлативи. Уговорихме се да закарам колата на следващата сутрин в 9 часа и да я почват. Дотук, всичко беше ОК. Какво обаче, в действителност се случи. Отидох в "сервиза", както се бяхме разбрали. След 2 часа чакане, започнаха да работят. При свалянето на счупеното стъкло, "майсторът" така се изпонаряза, че почти цялата предна част на колата беще в кървави следи. Направо ме хвана страх да не вземат да ме спрат за това, че съм убил някого. Там явно не бяха чували за ръкавици или други средства за предпазване. След свалянето на стъклото, им припомних уговорката от предният ден включваща оправяне на подбития таван. Отговориха ми, че не разполагат със необходимите средства за да го направят (Ма*ка му, защо ли не си тръгнах с колата тогава?). "Изправянето" извършиха с чук! Кривината си остана. Лайстната над стъклото беше счупена и те я замениха с гумена ивица. В резултат, Волвото започна много да ми напомня Москвич Алеко. Най-накрая стигнаха и до лепенето на новото стъкло. А то (стъклото) се оказа китайско, при условие, че изрично ми бе казано, че ще е турско. По-тъмно е от другите, леко мътно и с безумен зелен сенник на черти, през който по смъртно не можете да се види червеният цвят на светофарите дори нощно време, тъй като червено и зелено дава кафяво. След 24 часа, като изсъхна силикона, подкарах колата. При скорост 80 км/ч през долната част на стъклото и рамката влиза с фучене въздух (засега). Отидох при въпросните "професионалисти" за ремонт, защото гаранцията на залепването била "доживотна" (само не разбрах дали имат пред вид моят живот или този на автомобила). Беше ми обяснено, че такова нещо не може да се случи и че фученето е от някъде другаде! Отпред имало пластмасова декоративна решетка и такова животно не можело да има! Попитах ги, те или аз караме колата. Казаха, все едно, такова нещо няма! Теглих им една, ама на глас и си тръгнах (трябваше да го направя много по-рано).


НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИТЕ НА ФИРМА BBG! ТЕЗИ СА ТОТАЛНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ!
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#2
Колеги, в никакъв случай не използвайте "услугите" на фирма BBG!
Фирмата се намира в трамвайното депо на "Красно село".
Накратко какъв е случаят: След неприятно преживяване, колата беше със счупено предно стъкло и много леко подбит таван. След проучване в интернет и доста обаждания, се спрях на въпросната "Фирма". Увериха ме по телефона, че ще оправят подбитата част и няма да личи изобщо. Стъклото е турско, а не китайско, че няма проблеми и т.н., все обещания и суперлативи. Уговорихме се да закарам колата на следващата сутрин в 9 часа и да я почват. Дотук, всичко беше ОК. Какво обаче, в действителност се случи. Отидох в "сервиза", както се бяхме разбрали. След 2 часа чакане, започнаха да работят. При свалянето на счупеното стъкло, "майсторът" така се изпонаряза, че почти цялата предна част на колата беще в кървави следи. Направо ме хвана страх да не вземат да ме спрат за това, че съм убил някого. Там явно не бяха чували за ръкавици или други средства за предпазване. След свалянето на стъклото, им припомних уговорката от предният ден включваща оправяне на подбития таван. Отговориха ми, че не разполагат със необходимите средства за да го направят (Ма*ка му, защо ли не си тръгнах с колата тогава?). "Изправянето" извършиха с чук! Кривината си остана. Лайстната над стъклото беше счупена и те я замениха с гумена ивица. В резултат, Волвото започна много да ми напомня Москвич Алеко. Най-накрая стигнаха и до лепенето на новото стъкло. А то (стъклото) се оказа китайско, при условие, че изрично ми бе казано, че ще е турско. По-тъмно е от другите, леко мътно и с безумен зелен сенник на черти, през който по смъртно не можете да се види червеният цвят на светофарите дори нощно време, тъй като червено и зелено дава кафяво. След 24 часа, като изсъхна силикона, подкарах колата. При скорост 80 км/ч през долната част на стъклото и рамката влиза с фучене въздух (засега). Отидох при въпросните "професионалисти" за ремонт, защото гаранцията на залепването била "доживотна" (само не разбрах дали имат пред вид моят живот или този на автомобила). Беше ми обяснено, че такова нещо не може да се случи и че фученето е от някъде другаде! Отпред имало пластмасова декоративна решетка и такова животно не можело да има! Попитах ги, те или аз караме колата. Казаха, все едно, такова нещо няма! Теглих им една, ама на глас и си тръгнах (трябваше да го направя много по-рано).


НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИТЕ НА ФИРМА BBG! ТЕЗИ СА ТОТАЛНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ!
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#3
Щом ще плюеме искам най - отговорна да заявя, че сервиз ИМПАС56 са абсолютни ............/нека бъда културен/.
Reply

#4
Щом ще плюеме искам най - отговорна да заявя, че сервиз ИМПАС56 са абсолютни ............/нека бъда културен/.
Reply

#5
Еми Радо на мене ако ми се беше случило,недай си боже, щех да ги размятам из сервиза тея скапаняци Confusedhock: :evil: :evil: Confusedhock:
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#6
Еми Радо на мене ако ми се беше случило,недай си боже, щех да ги размятам из сервиза тея скапаняци Confusedhock: :evil: :evil: Confusedhock:
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#7
ххихихих
Reply

#8
ххихихих
Reply

#9
Да споделя и аз малко от моя опит.Още като си купих колата беше със сменено предно стъкло - верно стъклото е Олимпия със зелен сенник,триплекс ли как ги водят - с две думи много хубаво.Но не знам къде го бяха лепили,но си бяха оставили ръцете.При мен се наблюдаваше същото фучене на въздух в купето при скорост над 80км/ч
Ходих при един дето си мисли че е майстор и ми обади цена от 90лв за сваляне не стъклото,залепяне на ново и смяна на горната лайсна.(забравих да спомена че при обилно валене ми се мокреха двата ъгъла на тавана,доста си пускаше).Та на онзи майстор му теглих една и отидох в Кобра,близо до кино Арена в един блок точно преди тунела за Люлин.Там разликата в цената беше голяма - 38лв за сваляне и лепене и нова лайсна.Оставих си колата сутринта и привечер си я взех,и от тогава съм забравил за течове,фучене и всичко.Много съм доволен от момчетата и те дават доживотна гаранция - като си тръгвах шефа им каза - ако това стъкло протече пак докато това Волво е кола,ще го ремонтираме безплатно.Та препоръката ми към теб е да отидеш при тях и да ти свършат работата както трябва!
Reply

#10
Да споделя и аз малко от моя опит.Още като си купих колата беше със сменено предно стъкло - верно стъклото е Олимпия със зелен сенник,триплекс ли как ги водят - с две думи много хубаво.Но не знам къде го бяха лепили,но си бяха оставили ръцете.При мен се наблюдаваше същото фучене на въздух в купето при скорост над 80км/ч
Ходих при един дето си мисли че е майстор и ми обади цена от 90лв за сваляне не стъклото,залепяне на ново и смяна на горната лайсна.(забравих да спомена че при обилно валене ми се мокреха двата ъгъла на тавана,доста си пускаше).Та на онзи майстор му теглих една и отидох в Кобра,близо до кино Арена в един блок точно преди тунела за Люлин.Там разликата в цената беше голяма - 38лв за сваляне и лепене и нова лайсна.Оставих си колата сутринта и привечер си я взех,и от тогава съм забравил за течове,фучене и всичко.Много съм доволен от момчетата и те дават доживотна гаранция - като си тръгвах шефа им каза - ако това стъкло протече пак докато това Волво е кола,ще го ремонтираме безплатно.Та препоръката ми към теб е да отидеш при тях и да ти свършат работата както трябва!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)