04-03-2007, 09:44 AM
Колеги, в никакъв случай не използвайте "услугите" на фирма BBG!
Фирмата се намира в трамвайното депо на "Красно село".
Накратко какъв е случаят: След неприятно преживяване, колата беше със счупено предно стъкло и много леко подбит таван. След проучване в интернет и доста обаждания, се спрях на въпросната "Фирма". Увериха ме по телефона, че ще оправят подбитата част и няма да личи изобщо. Стъклото е турско, а не китайско, че няма проблеми и т.н., все обещания и суперлативи. Уговорихме се да закарам колата на следващата сутрин в 9 часа и да я почват. Дотук, всичко беше ОК. Какво обаче, в действителност се случи. Отидох в "сервиза", както се бяхме разбрали. След 2 часа чакане, започнаха да работят. При свалянето на счупеното стъкло, "майсторът" така се изпонаряза, че почти цялата предна част на колата беще в кървави следи. Направо ме хвана страх да не вземат да ме спрат за това, че съм убил някого. Там явно не бяха чували за ръкавици или други средства за предпазване. След свалянето на стъклото, им припомних уговорката от предният ден включваща оправяне на подбития таван. Отговориха ми, че не разполагат със необходимите средства за да го направят (Ма*ка му, защо ли не си тръгнах с колата тогава?). "Изправянето" извършиха с чук! Кривината си остана. Лайстната над стъклото беше счупена и те я замениха с гумена ивица. В резултат, Волвото започна много да ми напомня Москвич Алеко. Най-накрая стигнаха и до лепенето на новото стъкло. А то (стъклото) се оказа китайско, при условие, че изрично ми бе казано, че ще е турско. По-тъмно е от другите, леко мътно и с безумен зелен сенник на черти, през който по смъртно не можете да се види червеният цвят на светофарите дори нощно време, тъй като червено и зелено дава кафяво. След 24 часа, като изсъхна силикона, подкарах колата. При скорост 80 км/ч през долната част на стъклото и рамката влиза с фучене въздух (засега). Отидох при въпросните "професионалисти" за ремонт, защото гаранцията на залепването била "доживотна" (само не разбрах дали имат пред вид моят живот или този на автомобила). Беше ми обяснено, че такова нещо не може да се случи и че фученето е от някъде другаде! Отпред имало пластмасова декоративна решетка и такова животно не можело да има! Попитах ги, те или аз караме колата. Казаха, все едно, такова нещо няма! Теглих им една, ама на глас и си тръгнах (трябваше да го направя много по-рано).
НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИТЕ НА ФИРМА BBG! ТЕЗИ СА ТОТАЛНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ!
Фирмата се намира в трамвайното депо на "Красно село".
Накратко какъв е случаят: След неприятно преживяване, колата беше със счупено предно стъкло и много леко подбит таван. След проучване в интернет и доста обаждания, се спрях на въпросната "Фирма". Увериха ме по телефона, че ще оправят подбитата част и няма да личи изобщо. Стъклото е турско, а не китайско, че няма проблеми и т.н., все обещания и суперлативи. Уговорихме се да закарам колата на следващата сутрин в 9 часа и да я почват. Дотук, всичко беше ОК. Какво обаче, в действителност се случи. Отидох в "сервиза", както се бяхме разбрали. След 2 часа чакане, започнаха да работят. При свалянето на счупеното стъкло, "майсторът" така се изпонаряза, че почти цялата предна част на колата беще в кървави следи. Направо ме хвана страх да не вземат да ме спрат за това, че съм убил някого. Там явно не бяха чували за ръкавици или други средства за предпазване. След свалянето на стъклото, им припомних уговорката от предният ден включваща оправяне на подбития таван. Отговориха ми, че не разполагат със необходимите средства за да го направят (Ма*ка му, защо ли не си тръгнах с колата тогава?). "Изправянето" извършиха с чук! Кривината си остана. Лайстната над стъклото беше счупена и те я замениха с гумена ивица. В резултат, Волвото започна много да ми напомня Москвич Алеко. Най-накрая стигнаха и до лепенето на новото стъкло. А то (стъклото) се оказа китайско, при условие, че изрично ми бе казано, че ще е турско. По-тъмно е от другите, леко мътно и с безумен зелен сенник на черти, през който по смъртно не можете да се види червеният цвят на светофарите дори нощно време, тъй като червено и зелено дава кафяво. След 24 часа, като изсъхна силикона, подкарах колата. При скорост 80 км/ч през долната част на стъклото и рамката влиза с фучене въздух (засега). Отидох при въпросните "професионалисти" за ремонт, защото гаранцията на залепването била "доживотна" (само не разбрах дали имат пред вид моят живот или този на автомобила). Беше ми обяснено, че такова нещо не може да се случи и че фученето е от някъде другаде! Отпред имало пластмасова декоративна решетка и такова животно не можело да има! Попитах ги, те или аз караме колата. Казаха, все едно, такова нещо няма! Теглих им една, ама на глас и си тръгнах (трябваше да го направя много по-рано).
НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИТЕ НА ФИРМА BBG! ТЕЗИ СА ТОТАЛНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ!
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.