The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с настройката на газовата

#1
Здравейте колеги, вчера смених платна на изпарителя и имам ядове с настройката. Комплекта който купих , ми го продадоха за италиански на Landi. Беше пълен с всичко необходимо и затова го взех него. Предните две смени съм го правил само с български комплекти , но този реших да е с оригинален защото имаше едното клапанче направо готово. Както и да е. Смених си платната всичко пасна на пръв поглед и сглобих изпарителя и го закачих. Запалих колата за позагрее и прехвърлих на газ - угасна веднага. Викам си трябва да намаля газта щото се дави, намалих я и позадържа празния ход, ама играеха оборотите. Чудих се вайках се от какво може да е и нищо не измислих. Днес тръгвам за работа, всичко ок , паля загрява малко , минавам на газ и пак гасне. Така няколко пъти докато изведнъж се оправи. Зависимостта която забелязах спрямо преди е че за да работи сега колата трябва да е добре загряла(стрелката на температурата да е водоравно). С предните платна можех да минавам на газ на почти студен мотор( стрелката на температурата като се отлепеше 4-5 милиметра от дъното и можех да минавам без грижа и ядове).Дано да съм описал долу горе разбираемо... Въздушен филтър сменен преди 2к километра, филтър на газта преди 5к километра. Имате ли идея защо работи добре само като е достигнал работна темература, и може ли да се направи щео с цел да карам по малко на бензин?
п.п. нещото което ми направи впечатление след разглобяването на изпарителя беше че беше пълен с нещо , което го определих на масло щото беше мазно, ама същност не знам какво е. Ето и няколко снимки н якой ако има идея какво е.


Attached Files Thumbnail(s)
                                       
Reply

#2
А нивото на антифриза в казанчето погледна ли? Понеже не се сещам как ще влезе масло в изпарителя затова ми хрумна това :roll: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Колега, тази гняс се образува от газта.Някой изпарители,като холандските имат дренаж през който си изтича свободно това ,което ти прилича на масло.При други си има винт,който при определен пробег (не малък) се отвива за да се прочисти.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#4
Малко развитие по темата: Миналата събота смених радиаторчето на парното, защото беше леко запушено и го отдадох на недобър поток на охлаждаща течност. Не е от това, всичко е по старо му. Сега ми минава друго през акъла може би платната трябва да се "отпуснат" малко знам ли... Иначе като си вдигне температура всичко си е ок. Забелязвам и друго нещо оборотите на газ и бензин падат доста бавно и ше проверявам от някъде да не смуче въздух макар на пръв поглед да изглежда всичко нормално. И по странното е че вчера ми "гръмна" филтъра, а това не се бе случвало от близо 2 години...
Reply

#5
Ти нямаше ли ланда газ контрол??? Ако да ще трябва да се калибрира/програмира/ компютъра и отново. Защото след ремонта на изпарителя. Той със сигурност е с друга настройка.
Ако плочката ти е надяната на дросела възможно е покрай изпарителя да си я разбутал, и сега да смуче въздух под нея =>т.е. "неизмерен" от плочката въздух => бедна смес => и бум.
А и правилно си се ориентирал да провериш какво става под дросела. Но ако имаш "утечка" на въздух с една диагностика ще видиш, че МАП ти показва по- високи стойности от нормалното, и адаптацията ти на IAC клапана сигурно ще е в -ХХ% /зависи колко ти е голяма утечката/.
Обслужи си и високоволтовата част на запалването.
Напълно възможно е и платната да искат малко да се "поразчупят".
Аз като сервизирах/с българси комплект мембрани/ едно БРЦ после 1/2 седмици ми правеше мизерии. Ама след това е чук!
Ако горните неща не помогнат. Ще трябва да отвориш отново изпарителя /възможно е като си го събирал нещо да си объркал/.
Reply

#6
Да с ланда контрол съм. Въпроса е че до сега това ми е четвърти път смяна на платна на този изпарител и досега не съм имал грижи. Само сменям платната и карам, но както винаги има едно но този път взех уж оригинални италиански на Ланди. До сега слагах само български, ама този път реших да сложа оригиналните защото имат налични клапанчетата с рамената направо... мисля че се сещаш за какво говоря. Като за начало ще прегледам за "паразитен" въздух от някъде, после съм намислил да почистя клапана за празен ход. Чак след това ако не стане ще отворя пак изпарителя, че е наврян на майната си..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)