08-19-2013, 06:18 PM
Здравейте колеги, вчера смених платна на изпарителя и имам ядове с настройката. Комплекта който купих , ми го продадоха за италиански на Landi. Беше пълен с всичко необходимо и затова го взех него. Предните две смени съм го правил само с български комплекти , но този реших да е с оригинален защото имаше едното клапанче направо готово. Както и да е. Смених си платната всичко пасна на пръв поглед и сглобих изпарителя и го закачих. Запалих колата за позагрее и прехвърлих на газ - угасна веднага. Викам си трябва да намаля газта щото се дави, намалих я и позадържа празния ход, ама играеха оборотите. Чудих се вайках се от какво може да е и нищо не измислих. Днес тръгвам за работа, всичко ок , паля загрява малко , минавам на газ и пак гасне. Така няколко пъти докато изведнъж се оправи. Зависимостта която забелязах спрямо преди е че за да работи сега колата трябва да е добре загряла(стрелката на температурата да е водоравно). С предните платна можех да минавам на газ на почти студен мотор( стрелката на температурата като се отлепеше 4-5 милиметра от дъното и можех да минавам без грижа и ядове).Дано да съм описал долу горе разбираемо... Въздушен филтър сменен преди 2к километра, филтър на газта преди 5к километра. Имате ли идея защо работи добре само като е достигнал работна темература, и може ли да се направи щео с цел да карам по малко на бензин?
п.п. нещото което ми направи впечатление след разглобяването на изпарителя беше че беше пълен с нещо , което го определих на масло щото беше мазно, ама същност не знам какво е. Ето и няколко снимки н якой ако има идея какво е.
п.п. нещото което ми направи впечатление след разглобяването на изпарителя беше че беше пълен с нещо , което го определих на масло щото беше мазно, ама същност не знам какво е. Ето и няколко снимки н якой ако има идея какво е.