The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
няколко въпроса относно смяна на сегменти

#1
Такааа... черно волво 460 с врачанска регистрация :mrgreen: 1.7- бензинопил
от известно време разхода на масло се вдигна на близо литър -1000км. Очудващо в ниските обороти до към 3000 грам не пуши. Маслото е ШЕЛ (жълта опаковка)15W40
От доста време с такова го карам

Смених гумичките на клапаните,но резултат нямаше. Сега съм си наумил да разхвърля мотора за смяна на сегменти....та да си дойдем на думата.
-Кои са читавите сегменти на пазара?
-задължително ли е при тяхната смяна да се сменят и биелните лагери.
-възможно ли е шелското масло да е твърде калпаво и от него да идва този разход :roll:
Reply

#2
Накратко обяснявам , аз направих същото освежаване на мотора (смяна сегменти , биелни лагери и цялостно ревизиране на главата ( гумички , клапани , напасване , шлайф,). Читави сегменти GLYCO полски , в сервиза слагаме само такива , нямат никакви ядове хората карат и си свиркат. Биелни лагери също GLYCO логично е да ги смениш защото те отнасят най много бой особено като се вдигне компресията представи си .... добре е да смениш аксиалните шайби моите бяха заминали . до тук си на около 320лв зависи от майстора който ти прави главата . Лично аз препоръчвам ако искаш нещо повече от този мотор набий ризи по размер на буталата и шлайфай вала .Моята кола в момента е на 6-7000 км и компресията се вдигна с 2 атмосфери , усеща се подобрение , но не е нещо фрапиращо ...също така , за масло ти препоръчвам REPSOL 10w40 , колата не е пипнала грам от него ... до момента ...в момента е на промоция 5 литра 60 лева ... И да възможно е маслото да е с нисък вискозитет и за това да го гори най вероятно мотора ти е над 200 км. Пробвай по гъсто масло ако не се оправи знаеш какво да правиш . Ако имаш нужда от помощ пиши на лични .
Reply

#3
iksan Wrote:Накратко обяснявам , аз направих същото освежаване на мотора (смяна сегменти , биелни лагери и цялостно ревизиране на главата ( гумички , клапани , напасване , шлайф,). Читави сегменти GLYCO полски , в сервиза слагаме само такива , нямат никакви ядове хората карат и си свиркат. Биелни лагери също GLYCO логично е да ги смениш защото те отнасят най много бой особено като се вдигне компресията представи си .... добре е да смениш аксиалните шайби моите бяха заминали . до тук си на около 320лв зависи от майстора който ти прави главата . Лично аз препоръчвам ако искаш нещо повече от този мотор набий ризи по размер на буталата и шлайфай вала .Моята кола в момента е на 6-7000 км и компресията се вдигна с 2 атмосфери , усеща се подобрение , но не е нещо фрапиращо ...също така , за масло ти препоръчвам REPSOL 10w40 , колата не е пипнала грам от него ... до момента ...в момента е на промоция 5 литра 60 лева ... И да възможно е маслото да е с нисък вискозитет и за това да го гори най вероятно мотора ти е над 200 км. Пробвай по гъсто масло ако не се оправи знаеш какво да правиш . Ако имаш нужда от помощ пиши на лични .


а ,браво ве ...аз като сменях сегменти не набивах /ризи / хонинга от завода личеше и нямаше ръб ---то е лесно така да се дават съвети !!!смених и лагери на вала ,но мерих и нямаше нужда от шлайф . карам със сегменти /родно производство от нашия град ,завод Дружба -разград.но не знам дали се работят още ...струваха 200 лв преди няколко години.за аксиалните лагери е задължително да се сменят,както и всички семерини
Reply

#4
andro440 Wrote:
iksan Wrote:Накратко обяснявам , аз направих същото освежаване на мотора (смяна сегменти , биелни лагери и цялостно ревизиране на главата ( гумички , клапани , напасване , шлайф,). Читави сегменти GLYCO полски , в сервиза слагаме само такива , нямат никакви ядове хората карат и си свиркат. Биелни лагери също GLYCO логично е да ги смениш защото те отнасят най много бой особено като се вдигне компресията представи си .... добре е да смениш аксиалните шайби моите бяха заминали . до тук си на около 320лв зависи от майстора който ти прави главата . Лично аз препоръчвам ако искаш нещо повече от този мотор набий ризи по размер на буталата и шлайфай вала .Моята кола в момента е на 6-7000 км и компресията се вдигна с 2 атмосфери , усеща се подобрение , но не е нещо фрапиращо ...също така , за масло ти препоръчвам REPSOL 10w40 , колата не е пипнала грам от него ... до момента ...в момента е на промоция 5 литра 60 лева ... И да възможно е маслото да е с нисък вискозитет и за това да го гори най вероятно мотора ти е над 200 км. Пробвай по гъсто масло ако не се оправи знаеш какво да правиш . Ако имаш нужда от помощ пиши на лични .

а ,браво ве ...аз като сменях сегменти не набивах /ризи / хонинга от завода личеше и нямаше ръб на цилиндрите---как ???...така ..да набие ризи по размера на буталата -на СТАРИТЕ БУТАЛА ли?-те имат лека елипса вече -нормално от износването им ---то е лесно така да се дават съвети !!!смених и лагери на вала ,но мерих с микрометър вала и нямаше никакво износване ест.,и нямаше нужда от шлайф . карам със сегменти /родно производство от нашия град ,завод Дружба -Разград.но ,не знам дали се работят още ...струваха 200 лв преди няколко години.Завода работеше за износ и продуктите бяха на ниво ,към момента -не знам как стоят нещата ,но мога да питам.!за аксиалните лагери е задължително да се сменят,както и всички семерини,да се почисти задната част на вала ,върху която уплътнява семеринга ,към съединителя/често този мотор -там му е проблема .за главата -то се знае -шлайф задължително ..гумички и семерини ...припасване на клапани ...и пулове ,ако се наложи !
Reply

#5
Абе,Ора?!
Оказа се маслото причината.
За няколко дни имам 900 изминати километри с новото масло.Колата спря да пуши,а нивото не е мръднало.
Вие с какви масла си карате рената бре?
ъъъ...волвата.
Ей за малко да сцепя матора за нищо.
Reply

#6
biser.or Wrote:Абе,Ора?!
Оказа се маслото причината.
За няколко дни имам 900 изминати километри с новото масло.Колата спря да пуши,а нивото не е мръднало.
Вие с какви масла си карате рената бре?
ъъъ...волвата.
Ей за малко да сцепя матора за нищо.

колега,наливам на ''добичето'' total quartz 90 само че с малката подробност(made in france), а не made in romania
15w40
не пуши,не плюе,за изминати 6000км намаляло е малко,но от ''уж'' хубава гарнитура на капака
на скоростите съм със същото,само че 75w80
незнам дали са правилните масла,но нямам проблем с пушене и ядене
поздрави,
момъка от Плевен :lol:
[Image: ab284746.gif]

Reply

#7
В момента е с Repsol 10W40 с малката подробност ,че маслото е за камион и е закупено от Италия :lol:
На 15к ще го сменя задължително,въпреки,че пробега му е много повече.
(Ако отцелее де Big Grin )
Reply

#8
Въй 15 000км. не са ли бая?
Аз мойто от както съм взел колата го сменям на 8 000км. Вкарвал съм й винаги CASTROL MAGNATEC 10W40 полусинтетично, 2011 или 2010 година реших да го сменя с LIQUI MOLY 10W40 пак полусинтетично, миналата година 2012 октомври взех друга кола, и ми дойде нанагорно да ги обгрижвам двете затова й сложих HILBER ENERGY 10W40 отново полусинтетика, сега е с такова. Никога не съм й слагал наливна тиня.

Аз смених семеринг на колянов вал, заедно с ремонт на рейка се вкарах със 387лв. Иначе самият семеринг е към 30тина лева ако не се лъжа, пазя абсолютно всички сервизни бележки от как съм я взел, мога да погледна за по сигурно ако искаш. На високи обороти в коша към купето беше станало кървава баня.
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#9
Igol 10w40 (полусинтетика)
Reply

#10
ELF 10-40 (53лв. 5 литра) на 10к. го сменям и не го закача въобще!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)