The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спукана тръбичка над резервоара

#11
Mihov Wrote:Мястото на спукване е много близко до корпуса и варианта на "лепило + армировка" ми се струва по-малко удачен от "щуцер+лепило" .
Важното е , че има варианти Smile
Едно време беше известно мотото " Българската нация - нация техническа ! " :lol:
Добре, че живеехма в мизерия и недоимък, не че сега е особено по-различно за много хора, иначе щяхме да станем като Американците :mrgreen:
В Ибея гледах афтърмаркет помпа, която е с метални щутцери в пластмасовия корпус - явно не разчитат на пластмасата Wink
Цената й е около 200-250 лв., но не знам колко ще е качествена, затова побългаряването на оригиналните части е по-добрият избор Smile
BG VOLVO Member #00409
Reply

#12
Dodo 155 Wrote:
Mihov Wrote:Мястото на спукване е много близко до корпуса и варианта на "лепило + армировка" ми се струва по-малко удачен от "щуцер+лепило" .
Важното е , че има варианти Smile
Едно време беше известно мотото " Българската нация - нация техническа ! " :lol:
Добре, че живеехма в мизерия и недоимък, не че сега е особено по-различно за много хора, иначе щяхме да станем като Американците :mrgreen:
В Ибея гледах афтърмаркет помпа, която е с метални щутцери в пластмасовия корпус - явно не разчитат на пластмасата Wink
Цената й е около 200-250 лв., но не знам колко ще е качествена, затова побългаряването на оригиналните части е по-добрият избор Smile

Казвайки това не знаеш сам колко си прав Big Grin . Понеже и ти си с D5 можеш да питаш Вальо Кангалов какви чудеса вършат игла за шиене и кламер и колко време вече върви колата така Wink Smile .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#13
Stanchoni Wrote:Казвайки това не знаеш сам колко си прав Big Grin . Понеже и ти си с D5 можеш да питаш Вальо Кангалов какви чудеса вършат игла за шиене и кламер и колко време вече върви колата така Wink Smile .
Знам, Вальо ми обясни и дори видях темата Smile

По темата - сетих се друго ... зъботехническа пластмаса! Доста е здрава и залепва към всичко. Нанася се като епоксидна смола и ако се армира с кламер (тук ме подсетиха с темата на Кангалов), може да свърши работа ремонтът на тази тръбичка Wink
Въпросната пластмаса с метална тел издържа захапката на човек, коята не е малко усилие и ерозията от слюнката ... само има един малък проблем - трябва да се намери от някоя зъботехнична лаборатория :roll:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#14
А за ремонт на пластмасова част на воден радиатор дали ще свърши работа? :roll: . Иначе зъботехничка ще се намери все някак Wink .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#15
Stanchoni Wrote:А за ремонт на пластмасова част на воден радиатор дали ще свърши работа? :roll: . Иначе зъботехничка ще се намери все някак Wink .
Там проблемът е с разширението от температурата ... по-скоро ще стане със запояване, но не всички пластмаси са податливи на това и пак ме съмнява, че ще издържи ... може би ако се запои и се пристегне в този участък така, че да не се разширява.
Много гадно, но при подобно спукване се сменя радиаторът и се търси афтърмаркет, на който страниците не са пластмасови - от личен опит Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)