The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 проблем с резервоара

#11
Според мен на какво гориво се кара колата няма голямо значение. Защото системата за подаване на гориво към двигателя, и тази за "усвояването" на изпаренията от резервоара са отделни. Единствената връзка според мен е:
Ако на ЕКУто му е казано, когато включиш контролният клапан/№1 от схамата дадена от Жоро74/, и в зависимост от конкретният режим на двигателят, намали с Х% впръсканото гориво.
Ето за това си мисля, че горивото в случаят не оказва кой знае какво влияние.
Другата връзка, която евентуално виждам е, че при каране на газ/ако колата е с ГИ, или пък с конвенционална АГУ и работеща бензинова помпа при работа на газ/. Тогава бензинът си циркулира постоянно по оста/резервоар, инж. рейка и обратно в резервоара/и при връщането му от инж. рейка той е поел някаква топлина, която в резервоара ускорява процесът на изпаряване на бензина. Но чак пък да надува???
Според мен е по- добре да се види дали системата/от схемата на Жоро74/ функционира правилно/херметичност на системата, контролният клапан и филтъра/. Не забравяй филтърът/№3 от схемата/,понеже караме коли на възраст, е твърде е възможно да е запушен/частично или напълно/и заради това парите да създават налягане в резервоара.
Reply

#12
Здравейте.

Според мен това е налягането, което помпата създава за да впръсква бензин (но не го прави защото клапаните са изключени при работа на газ). И когато се отвори капачката това натрупано налягане излиза навън. Този "проблем" го имам на Волвото, имах го и на Пежото.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)