09-26-2013, 10:20 AM
Според мен на какво гориво се кара колата няма голямо значение. Защото системата за подаване на гориво към двигателя, и тази за "усвояването" на изпаренията от резервоара са отделни. Единствената връзка според мен е:
Ако на ЕКУто му е казано, когато включиш контролният клапан/№1 от схамата дадена от Жоро74/, и в зависимост от конкретният режим на двигателят, намали с Х% впръсканото гориво.
Ето за това си мисля, че горивото в случаят не оказва кой знае какво влияние.
Другата връзка, която евентуално виждам е, че при каране на газ/ако колата е с ГИ, или пък с конвенционална АГУ и работеща бензинова помпа при работа на газ/. Тогава бензинът си циркулира постоянно по оста/резервоар, инж. рейка и обратно в резервоара/и при връщането му от инж. рейка той е поел някаква топлина, която в резервоара ускорява процесът на изпаряване на бензина. Но чак пък да надува???
Според мен е по- добре да се види дали системата/от схемата на Жоро74/ функционира правилно/херметичност на системата, контролният клапан и филтъра/. Не забравяй филтърът/№3 от схемата/,понеже караме коли на възраст, е твърде е възможно да е запушен/частично или напълно/и заради това парите да създават налягане в резервоара.
Ако на ЕКУто му е казано, когато включиш контролният клапан/№1 от схамата дадена от Жоро74/, и в зависимост от конкретният режим на двигателят, намали с Х% впръсканото гориво.
Ето за това си мисля, че горивото в случаят не оказва кой знае какво влияние.
Другата връзка, която евентуално виждам е, че при каране на газ/ако колата е с ГИ, или пък с конвенционална АГУ и работеща бензинова помпа при работа на газ/. Тогава бензинът си циркулира постоянно по оста/резервоар, инж. рейка и обратно в резервоара/и при връщането му от инж. рейка той е поел някаква топлина, която в резервоара ускорява процесът на изпаряване на бензина. Но чак пък да надува???
Според мен е по- добре да се види дали системата/от схемата на Жоро74/ функционира правилно/херметичност на системата, контролният клапан и филтъра/. Не забравяй филтърът/№3 от схемата/,понеже караме коли на възраст, е твърде е възможно да е запушен/частично или напълно/и заради това парите да създават налягане в резервоара.