The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с оборотите

#1
Първо здравейте на всички,каращи Волво! Както е видно от акаунта ми карам 460 Бодигард 1.7 спринцовка. Проблемът ми е следния:От известно време на студен двигател,работи перфектно,но вдигне ли темп.оборотите започват да падат и се нормализират,докато угасне.По мое скромно мнение е стъпковия мотор,ако някой има идеи дали съм прав или от къде може да е проблема,ще му бъда безкрайно благодарен да сподели мнение! ПП Стъпковия мотор може ли да се разглобява за почистване? Благодаря предварително на всички отзовали се!
ВОЛВО 460 ГЛЕ 1994 г. пълен инжекцион 1,7 л. 102 к.с. Бодигард
Reply

#2
king_diamond Wrote:Първо здравейте на всички,каращи Волво! Както е видно от акаунта ми карам 460 Бодигард 1.7 спринцовка. Проблемът ми е следния:От известно време на студен двигател,работи перфектно,но вдигне ли темп.оборотите започват да падат и се нормализират,докато угасне.По мое скромно мнение е стъпковия мотор,ако някой има идеи дали съм прав или от къде може да е проблема,ще му бъда безкрайно благодарен да сподели мнение! ПП Стъпковия мотор може ли да се разглобява за почистване? Благодаря предварително на всички отзовали се!

здравей , стъпковия мотор може да го измиеш с бензин примерно или някакъв спрей -от рода на WD..
след това, можеш да му подадеш 12 волта захранване/свален от колата и гледаш през отвора дали се завърта буталцето/ и да разбереш ,дали работи -не е сложно ! номера е да не заяда и да се движи лесно !
Но не каза ,за проблема ,дали на бензин го прави волвото -или има газ и ....там ти създава ядове . Wink
Reply

#3
По принцип е газов инжекцион,но на газ не прави така,а само на бензин,досадно е защото докато се вкл на газ трябва да вдигне 40 градуса темп. и в момента,в които позагрее,започва да сваля и качва оборотите,докато изгасне.Имам ВД,ще пробвам това,което ми писа,дано да се пооправи,че е адски дразнещо.Благодаря за съвета,още довечера ще го изпълня!
ВОЛВО 460 ГЛЕ 1994 г. пълен инжекцион 1,7 л. 102 к.с. Бодигард
Reply

#4
След като има газова интервенция,много от посочените стъпки не важат за оборотите.
Бих те посъветвал да направиш нещо елементарно,което работи в моята бегачка.А именно да се осигури постоянен приток на въздух при ниски обороти.
Не режи маркучите на стъпковият мотор.Той има вход и изход към колекторите.Откачи маркуча към колекторите и постави ръчен регулатор за притока на въздух(същит съм посочил в снимката по долу.Откачи маркуча за входа на стъпковият мотор(по тънкият) и го запуши с метален детайл иили нещо плътно и скоба.
След което следва едно по дългичко настройване при студен двигател,за нормално палене в ниски обороти и подадена лекичко газ от педала.След като запали колата и загреенастройваш чрез ръчният регулатор на 1050-1150 оборота,зрез леко завъртане .

ПП.почти винаги основният проблем е ланди сондата,която след загряване и при определена температура на изходящите газове,започва да клати оборотите.
От снимкате не гледай спортните модификации на бубина-свещ.Те се управляват с различен компютър от оригиналния.

   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
ПП.почти винаги основният проблем е ланди сондата,която след загряване и при определена температура на изходящите газове,започва да клати оборотите.
От снимкате не гледай спортните модификации на бубина-свещ.Те се управляват с различен компютър от оригиналния.

Кангалов -уважавам мнението ти ,но тук става дума за обикновена кола -а не спортна ! от ламбдата -/казвам го от личен опит/ ,защото съм правил ,всякакви експерименти и опити с нея -единствено за да сваля разход ! -с нея или без нея -оборотите ми ,НЕ играеха ! дори си бях направил симулатор на ламбда и го ръчках по време на движение -платката още се търкаля из багажника на волвото ...та да си дойдем на думата за проблема на колегата
аз си мисля ,че той трябва да закачи лаптопа на ком порта на газовия инжекцион и да погледне как е настроен ,защото в случая може /не се каза, какъв е инжекциона? / да работи и на газ и на бензин едновременно ,докато мине изцяло на газ ..... ---знам ли ? всичко може да е ...а само на бензин ,колата прави ли проблем ? -м/у другото -липсата или изобилието на въздух -могат да бъдат причина ,както за високи -така и за ниски обороти -относително е да се дава преценка ,без да се е погледнал мотора на газ анализатор
Но ,според мен -колегата трябва да закачи ЕКУ-то на газовата за профилактика . стъпковия мотор -по принцип не се поврежда никога -по скоро се скапва управлението му!
Reply

#6
Това го прави само на бензин,дори когато газта е спряна.Инжекциона е електронен,не е механичен.Почистих стъпковия както ме посъветва с ВД,нямаше ефект,явно трупа някакви грешки в комп.защото след разкачане на акумулатора за 1 вечер следващите няколко дни не прави проблем...В Мото-Пфое в Бургас обаче ми изскочиха с една сума от 220 лв.за да го диагностицират и за това търся алтернативни методи...
ВОЛВО 460 ГЛЕ 1994 г. пълен инжекцион 1,7 л. 102 к.с. Бодигард
Reply

#7
king_diamond Wrote:Това го прави само на бензин,дори когато газта е спряна.Инжекциона е електронен,не е механичен.Почистих стъпковия както ме посъветва с ВД,нямаше ефект,явно трупа някакви грешки в комп.защото след разкачане на акумулатора за 1 вечер следващите няколко дни не прави проблем...В Мото-Пфое в Бургас обаче ми изскочиха с една сума от 220 лв.за да го диагностицират и за това търся алтернативни методи...


инжекциона /оригиналния /на колата естествено ,че е електронен -зададох въпроса за газовия инжекцион,каква марка е !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)