10-16-2013, 07:44 AM
Здравейте колеги,
проблема ми е следния:
Колата си вървеше много добре с изключение, на моментно пропадане на мощността в диапазона 2200-2800обр. Диагностика показа, че TPS-са(сензора за позиция на педала на газта) на моменти дава нулеви стойности на 2-рия потенциометър. В момента още търся такъв за проба за да съм сигурен.Иначе са сменени дебитомера и вакуумния клапан с оригинални, а ЕГР-а е почистен и работи коректно.
В понеделник реших са огледам двигателя, защото започна да се чува доста силно турбината и установих, че въздуховода между деботомера и турбото е сцепен откъм турбото. С мой приятел, който се занимава любителски с ремонти свалихме тръбата , срязахме сцепената част и с помощта на тръба и друг въздуховод го удължихме, като смея да твърдя че стана доста качествено и здраво.
Всичко ок, но при движение колата стана не толкова еластична(трудно ми е да обясня точно, но аз си я познавам).Иначе работи по тихо и равномерно, но я няма динамиката от преди.
Въпроса ми е, възможно ли е сега да работи както е нормално за 102к.с., а преди когато е бил пробит да е вървяла повече(което аз немога да си обясня!).
Ще се радвам, ако някой има опит да сподели мнение по темата
проблема ми е следния:
Колата си вървеше много добре с изключение, на моментно пропадане на мощността в диапазона 2200-2800обр. Диагностика показа, че TPS-са(сензора за позиция на педала на газта) на моменти дава нулеви стойности на 2-рия потенциометър. В момента още търся такъв за проба за да съм сигурен.Иначе са сменени дебитомера и вакуумния клапан с оригинални, а ЕГР-а е почистен и работи коректно.
В понеделник реших са огледам двигателя, защото започна да се чува доста силно турбината и установих, че въздуховода между деботомера и турбото е сцепен откъм турбото. С мой приятел, който се занимава любителски с ремонти свалихме тръбата , срязахме сцепената част и с помощта на тръба и друг въздуховод го удължихме, като смея да твърдя че стана доста качествено и здраво.
Всичко ок, но при движение колата стана не толкова еластична(трудно ми е да обясня точно, но аз си я познавам).Иначе работи по тихо и равномерно, но я няма динамиката от преди.
Въпроса ми е, възможно ли е сега да работи както е нормално за 102к.с., а преди когато е бил пробит да е вървяла повече(което аз немога да си обясня!).
Ще се радвам, ако някой има опит да сподели мнение по темата