The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сигнална лампа "Акумулатор"

#1
Та, проблема е следния:

..въпросната лампа днес светна и не иска да гасне - явно има проблем :lol:

До тук доволно, измислили са го :lol: Но по интересното е че при замерване стойностите са в норма.

Та, чудя се каква е причината тая лампа да не гасне, след запалване. Може би тоя дето се грижи, тя да изключи, вече не си върши работата.. :? :lol: Big Grin

Или проблема е друг :?:
Reply

#2
Пропуснах: Волво 460 1.8 моно.. 93-та (..старата муцуна)
Reply

#3
Щом не гасне, значи не зарежда. Провери ремък да не е скъсан или хлабав, алтернаторът дали работи, някой кабел да не се е закъсал и да не стига достатъчно ток до акумулатора... С моите знания - толкоз.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
Ако всичко по алтернатора е наред,първо тръгни от релето,което управлява зареждането.Там търсим окисляване в куплунга.Ако няма окисляване,намираме реле в релейният бокс,което е същото и го заменяме.Може да има и лоша контактна връзка в самото табло.
Ааа забравих,огледай тънките сигнални кабелчета на алтернатора.Там също е възможно да има умора и окисляване в кабелните накрайници,или просто някой от тях да е прекъснал.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
А най често срещаната повреда е -четките са изкопали колектора на ротора до такава степен ,че са стигнали до изолатора --в такъв случай се сменя колектора -продава се като резервна част ,но изисква малко сръчност при смяна
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#6
Забравих още нещо да поясня..

Въпросната лампа при ниски обороти, едва се забелязва, че свети. При повишаване на оборотите, яркостта се увеличава. Като в същност не знам, дали това ще има огромно значение при решаване на проблема, но да си кажа.

Отделно (..мисля, че споменах) алтернатора си зарежда и то добре. Акумулатора също е добър.

Днес ще огледам за написаното, ако трябва пък ще го свалим за да се запознаем от близо.
Reply

#7
Martin Petrovich Wrote:Забравих още нещо да поясня..

Въпросната лампа при ниски обороти, едва се забелязва, че свети. При повишаване на оборотите, яркостта се увеличава. Като в същност не знам, дали това ще има огромно значение при решаване на проблема, но да си кажа.

Отделно (..мисля, че споменах) алтернатора си зарежда и то добре. Акумулатора също е добър.

Днес ще огледам за написаното, ако трябва пък ще го свалим за да се запознаем от близо.

така прави ,когато се появи описаната от мен -повреда ...логично е да прави така ,защото пак зарежда ,но в по малък процент -четките опират частично по повърхността на колекторните пръстени . провери това ,преди да купуваш каквото и да е друго
Reply

#8
Ок,

..днес отново мерих, като при приблизителни 900 оборота на двигателя, ми показа 14.18, 14.9.. варираше в тия стойности (..без консуматори). С консуматори (фарове, радио, парно) ми показваше все над 14.0 при 2000, 2500 оборота на двигателя.

Мерси и Лека вечер.. :lol:
Reply

#9
Колега реши ли си проблема и ,ако да би ли споделил, защото аз съм със същия и не мога да локализирам причината.
Reply

#10
Martin Petrovich Wrote:Ок,

..днес отново мерих, като при приблизителни 900 оборота на двигателя, ми показа 14.18, 14.9.. варираше в тия стойности (..без консуматори). С консуматори (фарове, радио, парно) ми показваше все над 14.0 при 2000, 2500 оборота на двигателя.

Мерси и Лека вечер.. :lol:

14.8 , 14.9 е прекалено много за правилно зареждане на 12 V акумулатор . Възможните причини според мен са - неработещ регулатор на напрежение , износени четки , износен колектор на ротор .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)