Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Здравейте, колеги
Колкото и да не ми се иска, вече се налага да си сложа инжекцион. Просто 30 кинта за бенз през ден ми идват в повече. Не се оплаквам, все пак аз държах да си взема кола над 200 коня Та,.. по въпроса ми.
Бих искал колегите от Варна да ми препоръчат газаджия, на който мога да се доверя.
Нямам никаква познания в областта, затова бих искал да отида при човек, който да си свърши работата.
Предварително благодаря на отзовалите се !
Поздрави,
Николай
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=28072">viewtopic.php?f=28&t=28072</a><!-- l -->
Ето какво търси колегата Ивелин, по-добре там чети и събирай инфо.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Ники , снимката в подписа ти ме "размаза" ...извинявай за спама, но е страхотна и .....много голяма !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 91
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2012
Reputation:
0
По всичко което съм гледал до момента стигнах лично за себе си до следното заключение.1-во да не е нито БГ нито турска уредбата.2-ро полските PC-та са с по модерен и разработен софтуер италианците карат на стари ларви и с години не чух да казват да имат up date.3-то италианските имат доста имитации и да не е онова измисленото Заволи ,че дава грешки и дюзите са под критика.Може да комбинираш италиански чъркаляци примерно Томасето или Романо с бързи дюзи за тях марка не мога да кажа и полски PC примерно Агиз с ОБД,полските КМЕ не са хубави по това което научих .Др засега не знам място тука за Варна няма кой да препоръча аз още разглеждам Това е мое наблюдение ,може да не съм прав и не ангажирам никои с мнението си!
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Аз ще говоря от личен опит - и двете ми коли са турбо, с модификации (над 200 к.с. - реално мерени) и газовите ми инжекциони са Фобос, монтирани в сервиза на Станислав Стоянов зад китайската стена. При първия монтаж на едната кола съм изминал над 30000 км, като съм сменял само газови филтри и веднъж буталца на инжектори. При последния монтаж на комбито (на около 4000 км на газ е) изобщо не личи като отвориш капака че има монтиран газов инжекцион - всичко е с 8 мм термопластична тръба, Magic-3 изпарител, 42 литра тороидална бутилка и Romano FAST инжектори. Карам на максимален надув около 1.5 бара и нямам грижи. Преди 3-4 години преди да се реша да слагам газ, съм обърнал целия интернет преди да избера Станислав. След толкова време не мисля че съм сбъркал.
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
mevdo Wrote:Ники , снимката в подписа ти ме "размаза" ...извинявай за спама, но е страхотна и .....много голяма !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Радвам се, че ти харесва, надявам се не е проблем,че е толкова голяма
ipdown, благодаря за информацията. Явно това ще е човека
Някакъв контакт на въпросния газмен ?
А, ориентировъчно, колко би ми струвало? :?
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Тук излиза някакъв негов телефон, иначе се намира в уличката зад китайската стена, която води към базар Левски. В зависимост от комбинацията на части (инжектори/изпарител, али-бали..) би трябвало да ти излезе 800-1000 лв всичко.
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Благодаря за информацията!
Ще се свържа с момчето и ще споделя мнение
Поздрави
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Привет и от мен в края на краищата ! Официално това са първите ми редове тук
От март месец тази година и аз съм собственик на VOLVO модел V 40 и от февруари на сам се опитвам да се регистрирам тук във форума и ЯДЕЦ стана така че си смених доставчика на нет и с нова подходяща поща - ей ме на !
Та количката ми е 1.8 - 122 кончета регистрирана за сефте 99 година но по вин е 2000 г. и е с BRC монтирано в Милано през май 2000 година , въпроса който ме яде в момента е има ли къде във Варна да закача компа на ГИ !?!?
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Хайде, и аз вече съм "газифициран"... Свързах се с човека, за който говорихме и мога да потвърдя, че човека се държа много професионално и считам, че си свърши работата така. Покарах колата около 70 км. "смесено", както и, използвах двата режима на инжекциона - "нормален" и "мощен" - определено се усеща разлика спрямо двата режима, и поне засега, не мога да намеря особена разлика между карането на бензин и "мощният" режим. Определено всичко работи добре. При първоначалното зареждане, оказа се, имаше "теч" (миришеше на газ), при което, като се върнахме в гаража, този проблем бе отстранен. Направихме една "разходка" през Виница към Кичево и той си направи нужните настройки. Всичко свърши нормално, и, поне засега нямам някакви оплаквания. Ще пиша отново след 1000-2000 км.
Благодаря на отзовалите се!
Към B00MeRang, колега, препоръчвам ти въпросният газмен. По-горе има негов контакт, виж къде се намира (на лесно място е), отиди и го погледнете. Пропуснах да кажа, че моят ГИ също е Фобос (с 5 години гаранция). Смятам, че ще ти бъде полезен.
Поздрави!
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
|