The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Поздрави от един кандидат-мераклия + едно въпросче!

#1
Привет , волвисти , волвари и всякакви тукашни твари !
Догодина обмислям подмяна на семейния автомобил . Разглеждах насам натам , все още не съм сядал във В70 или кроскънтри 70 но имам усещането , че това е моя автомобил .Особено XC то .Много ще ми отива на каяка Big Grin . Ще търся версия с ръчни скорости , Д5 , кожен салон . Интересува ме коя година на двата модела почват да монтират задни седалки , които не се вдигат а само се сваля облегалката. Питам , защото при тях багажното пространство не се ограничава от повдигнатите седалки и ще мога спокойно да спя със сина си , когато обикаляме по язовирите.
Благодаря ви предварително !
Reply

#2
Здравей и добре дошъл тук!
За V70 мога да ти разказвам само хубави неща защото имам такъв - 163 коньов дизелак. Мощен, голям и надежден семеен автомобил.
За седалките не мога да кажа нищо защото аз такива нямам на трети ред, но ако свалиш тези на втория ред спокойно можеш да вкараш
фризер в колата + готварска печка като бонус Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Впроса е на втория ред седалките как се трансформират. Дали седалката се повдига и облегалката ляга. Защото след определена година седалката не се вдига а само ляга облегалката и тогава ограничението на карго отсека остава зависим само от позицията на предните седалки . Но незнам от коя година!
Reply

#4
rimohit Wrote:Ще търся версия с ръчни скорости , Д5 , кожен салон . Интересува ме коя година на двата модела почват да монтират задни седалки , които не се вдигат а само се сваля облегалката. Питам , защото при тях багажното пространство не се ограничава от повдигнатите седалки и ще мога спокойно да спя със сина си ...

А защо търсиш ръчни скорости? Автоматиците са много по-приятни за каране, не само из града, а ако се притесняваш за разходите - смяната на съединител на тоя мотор струва колкото основен ремонт на автоматичната трансмисия, ако изобщо се наложи някога ...

За седалките на хс70 не знам, но в ХС90 при сгъване на втория ред се образува чудесен равен под с дължина 2,1 метра и широчина около 1,5 метра. Облегалката на седалката до водача също се сгъва напред - аз съм товарил дъска за сърф, дълга над 3 метра.

[Image: Volvo-XC90_2006_800x600_wallpaper_68.jpg]

[Image: Volvo-XC90_2011_1024x768_wallpaper_60.jpg]

[Image: Volvo-XC90_2002_1024x768_wallpaper_85.jpg]
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#5
rimohit Wrote:Впроса е на втория ред седалките как се трансформират. Дали седалката се повдига и облегалката ляга. Защото след определена година седалката не се вдига а само ляга облегалката и тогава ограничението на карго отсека остава зависим само от позицията на предните седалки . Но незнам от коя година!

Ами моята е 2003 април и не се налага да се махне седалката за да паднат напред облегалките за да се сложи нещо масивно за пренос или пък да се ползва като легло...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Блгодаря ви , господа за отговорите.
А за скоростите... Доста четох , преди да се регистрирам за това как нов автоматик струва 10+ с подмяната и това ме наплаши ... Не ми е попаднало , че може да се ремонтират... Това е ново за мен :o
В интерес на истината съм шофирал ОУТБАК 2004г с автомат , Гранд чироки 2002г автомат ,Форестър 1998г автомат и Мерцедес R320 (май това беше модела ...голям ван )2005г . Вярно 10-15 минути всяка , но така и нещо не ми пасва , май :roll:
Reply

#7
rimohit Wrote:Блгодаря ви , господа за отговорите.
А за скоростите... Доста четох , преди да се регистрирам за това как нов автоматик струва 10+ с подмяната и това ме наплаши ... Не ми е попаднало , че може да се ремонтират... Това е ново за мен :o
В интерес на истината съм шофирал ОУТБАК 2004г с автомат , Гранд чироки 2002г автомат ,Форестър 1998г автомат и Мерцедес R320 (май това беше модела ...голям ван )2005г . Вярно 10-15 минути всяка , но така и нещо не ми пасва , май :roll:
С R320 "плува" баща ми. Обичам го тоя кораб! Уникален! Уникална возия! Уникални цени за сервизиране...космически!
Аз имам XC70 от 2007-ма. Нямам трети комплект седалки, но не веднъж ходих на излет с него...и като "сгъна" облегалките на задната седалка, с моите 1.87м. си се опъвам чуууууудно! Та даже и жената го хареса ;-)
За D5-цата: само суперлативи. Като недостатък, който аз виждам в нея е това, че мотора се чува. Но пък аз я сравнявам с бензинови мотори, защото преди нея дизел не съм карал. Но това по никакъв начин не ми пречи.
За скоростната кутия: моята е автоматик. Първия ми автоматик. Много е готин! Не бих го сменил за ръчна скоростна кутия в никакъв случай!
Работи супер адекватно. Превключва си напълно нормално и плавно. А си има и гиъртроник (М), при недостиг на адреналин.
Абсолютно не му липсва нищо на автоматика на тази кола.
Моя съвет: D5 + автоматик Wink
Ако си падаш по излетите - XC.
Ако обичаш асфалт - V.

Поздрави,
Янков
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#8
Yankov Wrote:Не бих го сменил за ръчна скоростна кутия в никакъв случай!

+1
ремонт на автоматик - от 1 000 лв до 3 000лв
автоматик втора ръка около 1 000лв
смяна да демпферен маховик комплект на ръчна скоростна кутия 1500 - 2000лв
еми цените може да не са еднакви но са съизмерими горе долу. кефа между ръчка и автомат несравним.

да не се заричам, но в моя съзнателен живот мисля повече да не давам "лични " средства за кола с ръчка.

нали все се опитваме да стигнем американците......... ми те карат автомати от преди 50 години, а тук все още неможе да се изтръгне от хората набитото мнение че едва ли не автомата само главоболия създава, е рано или късно и на него му идва времето за ремонт, но како написах по горе цените не са фрапантни разлики.

D5 + автомат, както се казваше в една реклама "неочаквано добра комбинация" Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#9
Колега rimohit, моят съвет по отношение на СК е да си седиш упорито на ръчка.Сега съм с АСК и повече не бих повторил.Огромно отегчение е, няма никаква тръпка и кеф, а счупи ли се ще плачеш!Не пренебрегвай и разхода на гориво като фактор, който категорично е най-големият разход по един автомобил в дългосрочен план!!!
В дългосрочен план разликата между РСК и АСК по отношение на горивото, поддръжката и останалото идва петцифрена, но не в полза на автоматика....
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#10
stefi_pavlov Wrote:
Yankov Wrote:Не бих го сменил за ръчна скоростна кутия в никакъв случай!

+1
ремонт на автоматик - от 1 000 лв до 3 000лв
автоматик втора ръка около 1 000лв
смяна да демпферен маховик комплект на ръчна скоростна кутия 1500 - 2000лв
еми цените може да не са еднакви но са съизмерими горе долу. кефа между ръчка и автомат несравним.

да не се заричам, но в моя съзнателен живот мисля повече да не давам "лични " средства за кола с ръчка.

нали все се опитваме да стигнем американците......... ми те карат автомати от преди 50 години, а тук все още неможе да се изтръгне от хората набитото мнение че едва ли не автомата само главоболия създава, е рано или късно и на него му идва времето за ремонт, но како написах по горе цените не са фрапантни разлики.

D5 + автомат, както се казваше в една реклама "неочаквано добра комбинация" Smile



Здравей,

много от нещата, които си казал са така, но нека незабравяме, че разхода на ръчката е осезателно по-малък от този на автоматика, когато си говорим за коли в XC-категория! Динамиката, също не е за пренебрегване, а тя е в полза на ръчната скоростна кутия.

Когато си говорим за личностни предпочитания, аз предпочитам да карам ръчна скоростна кутия многократно пред автоматик, просто не ме кефи! Американците пък са последните хора на този свят, от които бих вземал пример!!! Те карат и малоумни 5 литрови бензинови пикапи
безпричинно :o , но това означава ли, че всички трябва да им подражаваме ако горивата бяха толкова евтини като при тях! Wink
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)