The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Полиране на фарове

#1
Здравейте колеги,

Някой от вас полирал ли си е фаровете отвътре и отвън? Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който я извършват тази услуга и дали сте доволни като цяло от тази манипулация? Става дума за Волво 850, но бих искал и на Сааб-а да извърша тази процедура. Спомням си, че имаше тема за сервиз в Панагюрище, но, ако знаете за някой сервиз в София , ще съм ви благодарен да споделите мнения и опит Smile

Мерси предварително,
Олег Бушев
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#2
Ако фаровете са ти от стъкло ... процедурата е почти невъзможна.
Аз така изгорях преди година, закупих си ваучер за промоционално полиране. Отидох на Симеоновско шосе, майстора чукна по фара и каза ... ами че то това е стъкло, сори пич - полираме само пластмаси! Защо бе? Ами защото стъклто не ставало ... и така, изгорях с едни 15 лв.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Полират се и стъклени фарове . Дори се полират и челни стъкла Smile
Ето една фирма занимаваща се с тази дейност.Лично аз,не съм ползвал услугите им.

http://topasbg.com/polirane-na-stykla-i-farove.html
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#4
Mihov Wrote:Полират се и стъклени фарове . Дори се полират и челни стъкла Smile
Ето една фирма занимаваща се с тази дейност.Лично аз,не съм ползвал услугите им.

http://topasbg.com/polirane-na-stykla-i-farove.html
когато си слагах лупи на фаровете на S60- то и трябваше да се изтъркат оребренията на стъклото, тези ми казаха че фарове стъклени неможе да ми полира. незнам може би защото е от вътре, или може би че е доста за търкане а не само за полиране, но категорично ми отказа човека да се заеме с начинанието. фаровете ми ги изтърка един пич от форума на VW, и се справи доста добре. но ми ги изтърка само около лупата, за целите стъкла да станат кристални ми искаше 200лв, и каза че много ще се отъни стъклото и при най малкото камъче може да се спука.
преди време бях питал за полиране на стъкло надрано от чистачка, е цената за полиране беше по висока отколкото на ново стъкло.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#5
На мен ако ми се налага полиране , бих си го направил сам. Преди 2 години като си купувах калник от една автоморга в Перник , понеже си беше старичък и неугледен ме попитаха дали искам да го полират . Отговорих им , че искам Smile . Направиха го пред мен с един ъглошлайф , кече и някаква полир паста . След 10 минути стана лъскав като нов . Smile Изпуснаха се , че така полират и стъкла ...тръгнах си много възхитен , учуден и замислен едновременно ... :roll:
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#6
Mihov Wrote:На мен ако ми се налага полиране , бих си го направил сам. Преди 2 години като си купувах калник от една автоморга в Перник , понеже си беше старичък и неугледен ме попитаха дали искам да го полират . Отговорих им , че искам Smile . Направиха го пред мен с един ъглошлайф , кече и някаква полир паста . След 10 минути стана лъскав като нов . Smile Изпуснаха се , че така полират и стъкла ...тръгнах си много възхитен , учуден и замислен едновременно ... :roll:
Само да ти кажа, че полирмашините работят до 2700-2800 оборота, защото може да запалят боята с повече ... а ъглошлайфът или флексът започват от 2000 оборота Wink
Видимо са еднакви, но не са с едно и също предназначение.
А тези по автоморгите и автокъщи, особено от Перник - пословични са ... и с лайна ще мажат, само и само пари да вземат :lol:
Колкото до полиране на стъклата - Стефан го каза ... може, но ще се изтъни и хубавите материали за полиране на стъкло са скъпи.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Dodo 155 Wrote:
Mihov Wrote:На мен ако ми се налага полиране , бих си го направил сам. Преди 2 години като си купувах калник от една автоморга в Перник , понеже си беше старичък и неугледен ме попитаха дали искам да го полират . Отговорих им , че искам Smile . Направиха го пред мен с един ъглошлайф , кече и някаква полир паста . След 10 минути стана лъскав като нов . Smile Изпуснаха се , че така полират и стъкла ...тръгнах си много възхитен , учуден и замислен едновременно ... :roll:
Само да ти кажа, че полирмашините работят до 2700-2800 оборота, защото може да запалят боята с повече ... а ъглошлайфът или флексът започват от 2000 оборота Wink
Видимо са еднакви, но не са с едно и също предназначение.
А тези по автоморгите и автокъщи, особено от Перник - пословични са ... и с лайна ще мажат, само и само пари да вземат :lol:
Колкото до полиране на стъклата - Стефан го каза ... може, но ще се изтъни и хубавите материали за полиране на стъкло са скъпи.

Знаем от коя страна се държи ъглошлайфа а и не всички започват от 2000 об./мин. При полиране , все пак зависи колко се прилага процедурата ,но ако се отнемат 1-2 десети от милиметъра видимо няма да има изтъняване .
А , FLEX - това е марка инструменти и да не се бърка с ъглошлайф . Да , те произвеждат и ъглошлайфи ! Wink
За полиране може да се използва и паста за зъби от левче или обикновен вълнен парцал ( чорап ) в зависимост от дефекта на стъклото или от търсения ефект. Аз , пък редовно си полирам ръчно стъклата с микрофибърна кърпа .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
Mihov Wrote:Знаем от коя страна се държи ъглошлайфа а и не всички започват от 2000 об./мин. При полиране , все пак зависи колко се прилага процедурата ,но ако се отнемат 1-2 десети от милиметъра видимо няма да има изтъняване .
А , FLEX - това е марка инструменти и да не се бърка с ъглошлайф . Да , те произвеждат и ъглошлайфи ! Wink
За полиране може да се използва и паста за зъби от левче или обикновен вълнен парцал ( чорап ) в зависимост от дефекта на стъклото или от търсения ефект. Аз , пък редовно си полирам ръчно стъклата с микрофибърна кърпа .
Много си докачлив, колега Wink
Не съм имал за цел да се заяждам, но явно така ти е прозвучало :roll:
Все пак твоята кола си е твоя и можеш да правиш каквото искаш с нея, но недей да съветваш подобни неща колегите, защото утре ще мажат Colgate върху стъклата или боята, ще пилят здраво и само бели ще си навлекат ... особено ако използват избелващия ефект Wink
Ще ти разкажа една история, която е истина! ... През 90-те години отива един пенсионер с Вартбург в сервиз "Дружба". Човекът желае да се пребоядиса. Естествено, че бояджиите нямат сметка да си играят с тази стара кола и един от тях му отказва тактично на човека с думите "Вижте господине, много работа има по колата. Трябва да се шлайфа, за да се свали старата боя и после да се пръсне новата. Ще ви струва много скъпо.", но пенсионерът е решен да му я боядисат и пита "Какво трябва да направя аз, за да ви я докарам и вие само да я боядисате, за да не ви губя времето и да спестя от подготовката?". Единият се избъзикал с него и казал "Трябва да махнеш старата боя и основата, всичко до ламарина. Взимаш флекса и търкаш." ОК, след 1 седмица човекът докарва въпросният Вартбург за боя, лъснат като яйце от шлайфането, с безобразно изкривена ламарина от машината и казва "Готово! Подготвил съм я, сега може да ми я боядисате само!" :lol:
Това е истинска случка! Абсолютно доказва моето мнение, че човек в дадена ситуация, когато не разбира или иска да спести някой лев, може си навлече доста по-сериозна беля или да стане за смях Smile Ако се върнеш назад в твоето мнение и го прочетеш, ще видиш колко лесно и евтино излиза полирането на калник Wink
Така че успех с полирането ... и да добавя - фар със стъкло, който свети слабо, проблемът не е в полиране на стъклото, а в рефлектора или мръсотия от вътрешната страна Wink Имал съм доста коли и дори съм си чистил стъклени фарове (така да ги нарека), без да полирам каквото и да е по стъклото и съм решавал проблема, но трябва много да се внимава с рефлектора, защото може да се надере или отлюпи. Докато пластмасовите "стъкла" на фарове, полират се спокойно, но ефектът е краткотраен. Единственото решение е търкане до изравняване на драскотините и сваляне на изгорелия слой, после боядисване с безцветен лак и след 1-2 седмици полиране (да паднат боклучетата или да се опъне "портокала" от лака). Стават като нови и поне 4-5 год. не мислиш за тях (пак от личен опит). Но това е процедура за сервиз или поне да се пръсне с пистолет, не става с лаковете във флакон от 5 лв., а отделно трябва база и активатор за пластмасата, за да хване добре лакът.
Така че, който иска колата му да стане като хората - да се обърне към специалист, а който иска да спести пари - да купи Colgate или друга паста по вкус, да взема ъглошлайфа, малко вълнени парцали от стари чорапи и с биричка да започне да твори :lol:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
Dodo 155 Wrote:
Mihov Wrote:Знаем от коя страна се държи ъглошлайфа а и не всички започват от 2000 об./мин. При полиране , все пак зависи колко се прилага процедурата ,но ако се отнемат 1-2 десети от милиметъра видимо няма да има изтъняване .
А , FLEX - това е марка инструменти и да не се бърка с ъглошлайф . Да , те произвеждат и ъглошлайфи ! Wink
За полиране може да се използва и паста за зъби от левче или обикновен вълнен парцал ( чорап ) в зависимост от дефекта на стъклото или от търсения ефект. Аз , пък редовно си полирам ръчно стъклата с микрофибърна кърпа .
Така че, който иска колата му да стане като хората - да се обърне към специалист, а който иска да спести пари - да купи Colgate или друга паста по вкус, да взема ъглошлайфа, малко вълнени парцали от стари чорапи и с биричка да започне да твори :lol:

Ако имах заделени средства, щях да си сложа афтърмаркет фарчета. Тук един колега си беше турил снимки с такива (ксенон на късите + ейнджъл айс LED дневни вградени вътре - закачка с Ауди Wink ) но към момента 800 лв. за това ми се струва кауза пердута....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#10
murjdo Wrote:Здравейте колеги,

Някой от вас полирал ли си е фаровете отвътре и отвън? Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който я извършват тази услуга и дали сте доволни като цяло от тази манипулация? Става дума за Волво 850, но бих искал и на Сааб-а да извърша тази процедура. Спомням си, че имаше тема за сервиз в Панагюрище, но, ако знаете за някой сервиз в София , ще съм ви благодарен да споделите мнения и опит Smile

Мерси предварително,
Олег Бушев

Колега , какво имаш в предвид ? Ако,искаш да полираш ( специалист да ти полира ) стъклата на фаровете отвън и отвътре - то , според мен от вътрешната страна няма смисъл . Може да се полират отвън с цел по-голяма пропускливост на светлина или по-добър външен вид . А , ако искаш да се полират рефлекторите на фаровете - това е друг въпрос ! Процедурата е друга .
Уточни моля, точно какво искаш ? В момента възстановявам до някъде , моите фарове с цел по-добра осветеност на пътя пред мен , че ЕГН-то вече си казва своето . :oops:
Поздрави !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)