The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обортомер волво 2.5тди 2000г

#1
Здравеите отново днеска затворих мотора нови лагери ,сегменти, флошки, паснати клапани, биели ,нови болтове , гарнитури и всичко нижно за мотора има ли някои запознат каде се намира датчика за на обортомера за волво 2.5 тди 103 кв 140 коня 2000 година няма ниски обороти и гасне когато подавам газ постепенно от 2000 до 2500 стрелката скача а над 3500-4000 се форсира мотора но оборотирте не се променят несъм занулил грешките но ми свети чек енгин, триъгълник червен, и сервиз благодаря предварително
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#2
Грешка триъгълника е жълт но днеска е покарах малко но има предърпване имам чуството че не и достига нафта а филтъра е сменен наи странното е имам OBD2 за волво но не ми намира колата а го закачам на бензиново и го разпознава и няма проблеми някакви идеи .
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#3
150 преглеждания на те темата и нито един отговор вероятно повече няма да питам нищо, а датчика се намира на блока на коляновия вал до скоростната кутия от предната страна на двигателя
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#4
Здравей колега , така както го описваш страшно ми прилича на грешно зацепена ГНП . По принцип тоя двигател взема инфо за оборотите от датчика за който пишеш и от умната дюза. Компа изкарва грешка и съобщение , че има проблем в управлението на двигатела и светва оранжев триъгълник. Като я закачиш на диагностика но задалжително на вида или тестер KTS на бош / поне знам със сигурност ,а и съм виждал че чете волво/ ще се види на къде е изместена помпата. Компа следи положението на коляновия вал от тоя датчик дето казваш ,че е за оборотите а момента на впръскване от умната дюза и когато не му хареса ъгъла на впръскване съобщение и оранжев триъгълник Wink .Но за да си сигурен диагностика.
А ми е любопитно какво предизвика такъв кардинален ремонт и естествено какви кинти те хвана. Ако си писал подробности в друга тема , сори просто не съм попаднал на нея . Поздрави.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#5
Така е купих колата не зная какво е било но умната дюза не работеше петата пикаеше двете дюзи ги купих за 70 евро и биелите са криви голям ми бе зора докато достигна то този извод биели намерих за 150лв парчето лагери 170лв и сегменти 164лв сега намерих датчика за оборотите от волво за 84 евро поръчва се от швеция купих гарнитурии болтове и флошки от за 100евро и те от швеция да бях на диагностика и ми казаха че е този датчик проблема утре ще го монтирам и ще кажа какво е станало по на татъка
Случаино да знаеш каде мога да си направя дистанционно за бг говоря че тука щте ме отрепят от цени
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#6
armanifin Wrote:Така е купих ..................
.........Случаино да знаеш каде мога да си направя дистанционно за бг говоря че тука щте ме отрепят от цени
Какъв е проблема с дистанционното , изобщо го няма ,корпуса е потрошен или просто не работи.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#7
имам само едно а ми се иска да си направя и едно резервно и да се върнем на двигателя предималко поставих датчика но за жалост не се оправи нищо стигам до извода че на коляновия вал имаше един ламаринен кожух които при мене малко беше счупен и наи вероятно тои дава инпулсите на датчика някои знаели как се казва тази ламарина и можели да се намери като отделна част от коляновия вал
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#8
Дано това ти помогне
[Image: 032090522.jpg?r=0]
[Image: 032090523.jpg?r=0]
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#9
Благодаря ти колега днеска бях в един сервиз за да попитам как се казва тази част която ми трябва защото на фински незная как се казва, а им обясних каде се намира и каква деиност извършва и ми казаха как се казва ,показаха ми същата схема после във волво център номер 32 от картинката не е скъпа 39 евро но отново трябва да се правят доста неща но няма как щтом веднаш съм се хванал на хорото щре го играя до края а и все пак волво си е волво не бях карал преди волво но си мисля че е по добре от мерцедес защото съм имал доста мерцедеси преди около 4 месеца се качих на S60 RS и сигорно заради това си купих волво
БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЗА ИНФОТО
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply

#10
Здравейте колеги , днеска започнах да свалям коляновия вал по кофти история до сега не съм имал тази кутия докато я отцепя (майка ми жална плаче) не го препоръчвам на никои свалих маховика и утре мисля да продължа със картера и после да сваля вала за да достигна до конфликтния детаил в моята ситуация който е (диск на датчика) може ли някои да ми каже колко кг. или нютона трябва да се стегнат болтовите на маховика и трябва ли да ги лепя така също колко да стегна болтовете на основните лагери семерингата на вала от страна на маховика не ми е текла но се чудя дали да е сменя и нея очаквам съвети от по мъдрите от мене
На тези,които ме предадоха,бих искал да кажа само:бъдете живи и здрави..!!На тези,които не ми помогнаха в труден момент:Благодаря,че ме направихте по-силeн!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)