Posts: 27
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2013
Reputation:
0
Здравейте,
решил съм да си купя ХС90 до 2006г..от коя годна започват да правят Д5 двигатели , понеже в нета има 2,5Д 163кс и Д5 163кс, Д5 185...как мога да разбера кой какъв е...с верига ли са двигателите или с ремъци и ролки? като здравина 163кс или Д5 163кс е по-надежден?
бензиновия двигател 2,9Т сполучлив ли е , създава ли проблеми ?
разбрах 4е при покупката за обслужване трябва да приготвя едни 1000лв ...
Автоматик или ръчна ск? във форума казват че цената за ремонт и поддръжка е горе долу еднаква 1-2000лв ...казват 4е автомата е 4 скорости разход 12 градско 8 извънградско... ръчната по малко разход, но не е така удобно на дълъг път ...
разбрах 4е за офроуд нестават, но се надявам поне за сняг с хубави гуми да нямам проблем на пътя
благодаря за мненията ви , аз продължавам да се ровя във форума и да 4ета
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
don_mimo Wrote:Здравейте,
решил съм да си купя ХС90 до 2006г..от коя годна започват да правят Д5 двигатели , понеже в нета има 2,5Д 163кс и Д5 163кс, Д5 185...как мога да разбера кой какъв е...с верига ли са двигателите или с ремъци и ролки? като здравина 163кс или Д5 163кс е по-надежден?
бензиновия двигател 2,9Т сполучлив ли е , създава ли проблеми ?
разбрах 4е при покупката за обслужване трябва да приготвя едни 1000лв ...
Автоматик или ръчна ск? във форума казват че цената за ремонт и поддръжка е горе долу еднаква 1-2000лв ...казват 4е автомата е 4 скорости разход 12 градско 8 извънградско... ръчната по малко разход, но не е така удобно на дълъг път ...
разбрах 4е за офроуд нестават, но се надявам поне за сняг с хубави гуми да нямам проблем на пътя
благодаря за мненията ви , аз продължавам да се ровя във форума и да 4ета Здравей,
Волво ХС90 излиза само с D5 двигател, който започват да монтират от 2000+ год. 2.5 TDI на Алди е само на някои S80.
И двата са здрави еднакво, но 185 к.с. вече е с повече електроника и DPF.
С ремъци са.
Т6 е много хубав двигател, те ВОЛВО нямат някакъв бъгав мотор като TSFI на ВАГ или някой друг.
Автоматик с 4 ск. има само на американски коли и някои по-стари бенцове :lol:
До 2005 год. са с 5 ск. Айзин, а след 2005 год. с 6 ск. Айзин. За предпочитане е 6 ск. и редовна смяна на маслото!!!
Волво ХС90 под 11-12 градско няма, да не кажа и повече, но за извънградско може и да го докара на 8 ... поне дизелът.
За офроуд не става, не че ще затъне, но не е предназначен. За сняг с хубави гуми - няма да имаш проблем.
Да, продължавай да четеш, има доста изписано за всичко по тази кола
BG VOLVO Member #00409
Posts: 27
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2013
Reputation:
0
доста мнения има за ХС90... общо взето доста скъпа поддръжка по-скъпа от на моето бмв е39 525д 2002 ...
за 2,5Т Т6 разхода на гориво е по-голям от дизела Д5 163кс, шансът да намеря по-4итав автомобил до 2006 клони към бензина...макар 4е от към обслужване е горе долу едно и също дизел/бензин...
колкото пове4е 4ета толкова по-ми харесва джипката
и вси4ко запо4на след като купих на жената едно волво с40 2001г ....
благодаря и на форума ,4е има доста мнения и проблеми описани с конкретни решения
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Колега мятай се спокойно на Т6 ако намериш запазено, много съм доволен, страхотен двигател, много мощ и емоция а на място не разбираш че работи, много тих и равномерена работа, а и много добре става на газ
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Аз от скоро съм на XC90 2007г AWD 185k.s. и съм безумно доволен!
Кеф цена няма! Слязох от Ауди А6 quattro/ на газ/ ,сега с дизела ми се връзва по-голям разход особено на градско , но се кефя много!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
velev71 Wrote:Аз от скоро съм на XC90 2007г AWD 185k.s. и съм безумно доволен!
Кеф цена няма! Слязох от Ауди А6 quattro/ на газ/ ,сега с дизела ми се връзва по-голям разход особено на градско , но се кефя много! Немеца коя година и с какъв мотор е бил - дай малко сравнения, че ми е интересно кое къде е по-силно.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
bell Wrote:velev71 Wrote:Аз от скоро съм на XC90 2007г AWD 185k.s. и съм безумно доволен!
Кеф цена няма! Слязох от Ауди А6 quattro/ на газ/ ,сега с дизела ми се връзва по-голям разход особено на градско , но се кефя много! Немеца коя година и с какъв мотор е бил - дай малко сравнения, че ми е интересно кое къде е по-силно.
Въздушните възглавници в окачването. :mrgreen:
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
shenti_bul Wrote:Колега мятай се спокойно на Т6 ако намериш запазено, много съм доволен, страхотен двигател, много мощ и емоция а на място не разбираш че работи, много тих и равномерена работа, а и много добре става на газ
A V8? :roll:
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Тишо и 4.4 V8 е страхотен мотор но трябва да го гасиш на бензиностанцията че иначе няма да се напълни :mrgreen: Той си е по-стара разработка от американския Форд Таурус и не върви толко, колкото бучи
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
shenti_bul Wrote:Тишо и 4.4 V8 е страхотен мотор но трябва да го гасиш на бензиностанцията че иначе няма да се напълни :mrgreen: Той си е по-стара разработка от американския Форд Таурус и не върви толко, колкото бучи не е ли съвместна шведска разработка с Ямаха??
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|