The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бързи или бавни дюзи?

#1
Колеги насочил съм се към ГИ Фобос и имам следния въпрос необходимо ли е на моето волво да се монитрат бързи дюзи при положение, че е 96'г. 1,8 115 к.с. ?
Reply

#2
Sasch Wrote:Колеги насочил съм се към ГИ Фобос и имам следния въпрос необходимо ли е на моето волво да се монитрат бързи дюзи при положение, че е 96'г. 1,8 115 к.с. ?

Бързи винаги е по-добре. По принцип трябва да са бързи ако впръскването е sequential - т.е. всеки инжектор впръсква отделно, сам за себе си.
При full-group или batch-fire - пръскат 2 по 2 или 4 заедно няма нужда да са бързи. Това как е при теб незнам, но може със софта за настройки на Фобос да се види как е.
И тогава да решиш бързи или бавни. Само съпротивлението на бобинките определя бързината.. А те се сменят лесно
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
Бързи почистени и качествено гориво !
Reply

#4
Двигателя е B4184S, a качествно гориво и гориво в България са антиподи !
Reply

#5
И в крайна сметка никой не можа да се обоснове
Reply

#6
Ще ти отговоря така:
Бързите могат да работят като бавни, но обратното е невъзможно! Wink
Просто бавните дюзи при високи обороти/след 4500/не смогват да затварят и отварят. В следствие на което остават в някакво отворено положение, и газта се лее, като с лейката. Ама тогава никой не може да каже дали тази газ е точната доза.
Мисля, че сега ти се изясни всичко!
Помисли също така защо еднакви/като ТТ данни/ дюзи има разлика в цените в пъти.
Просто евтините много бързо започват да дават различен дебит и усират нещата тотално.
Reply

#7
С бързите дюзи можеш да коригираш газовия инжекжцион при високи обороти много по прецизно ,
както и варианта за детонации в колектора е много по малък .
Не забравяй че газта която зареждаш не винаги е с едно и също качество и чистота , бързите дюзи дават по голям шанс да затворят
навреме за да не се предозира с газ гориво-въздушната смес.
Разликата между стандартни (обикновени) и бързи дюзи има инжекционите които предлагат BSM-Sofia е 80лв.
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#8
Към Фобос съм се насочил аз след доста прочетени мнения на доволни и недоволни потребители. BSM били адски бедни откъм настройки, а и фобос предлагат 5 год. гаранция или 150 000км което си е доста сриозно.
Reply

#9
Като човек карал няколко години с фобос и каращ в момента с bsm мога да кажа че фобос няма да сложа никога повече. Дори да ми я подарят - пак бих се замислил.

Преди 6-7 години когато газовите инжекциони още не бяха толко много разпространени реших да слагам такъв и се спрях на фобос. Ходих до Плевен (в София нямаха още). 3 години карах без никакви грижи и бях много доволен. След това се започнаха леки проблемчета - изгоря ми газова дюза заради което беше изгорял и компютъра (крайните елементи които управляват тази дюза), паднало диференциално налягане и тям подобни. Като цяло тези проблеми не бяха кой знае колко страшни, ремонтираха се на приемлива цена, но сервиза на фобос ми стана като втори дом - отиваш за нещо дребно и висиш там 2 дни докато ти дойде реда (нищо че уж имам час - просто чакаш да оправят тези преди теб). Реших да търся други майстори - оказа се че не е лесно да се намери майстор който да им разбира на тези фобос-и (за софия говоря).
А нещото което ме изуми най-много и ме отказа от тях беше новата им гаранционна политика. Заедно с мен (аз поне имах проблем и нямах мърдане) висяха някакви хорица да чакат да им направят задължителната профилактика на газовата, без която директно отпада гаранцията. А каква беше целта на профилактиката - събират парички на хората и им губят времето.
Накрая стигнах до момента да си купя кабел (технически мисля че съм доста грамотен а и имам приятели дето се занимават с автомобили и газови и с тяхна помощ мислех че можем да решим проблема просто защото ще можем да си поиграем повече с автомобила) - там вече беше последното което пак ме изуми - нямаш право да си купиш кабел. Във един форум (мисля че на хонда но не съм сигурен) бяха започнали тема как да си направят кабел. Бяха почнали ревърс инженеринг и даже имаха напредък някакъв когато се намесиха от Фобос и заплашиха че ще съдят хората щото това било тяхна интелектуална собственност и никой нямал право да ги копира. ... просто ужас. Съгласен съм че вече можеш да си вземеш кабел за 20 лв от продавалник, но това няма да ми промени мнението за системата им.

Най-добре е да се провери това с гаранцията дали е така и ако да да се сметне колко още парички ще им се снесе за тези 5 години. Да не се окаже че щеим платите за още една газова ....
Reply

#10
ipdown Wrote:
Sasch Wrote:Колеги насочил съм се към ГИ Фобос и имам следния въпрос необходимо ли е на моето волво да се монитрат бързи дюзи при положение, че е 96'г. 1,8 115 к.с. ?

Бързи винаги е по-добре. По принцип трябва да са бързи ако впръскването е sequential - т.е. всеки инжектор впръсква отделно, сам за себе си.
При full-group или batch-fire - пръскат 2 по 2 или 4 заедно няма нужда да са бързи. Това как е при теб незнам, но може със софта за настройки на Фобос да се види как е.
И тогава да решиш бързи или бавни. Само съпротивлението на бобинките определя бързината.. А те се сменят лесно
Напълно обратното е...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)