The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Губене на мощност XC90дизел2005 185к

#1
Понякога при палене и потегляне джипа няма необходимата мощност.След загасяне и ново запалване се оправя.На бордкомпютъра не отчита грешки,при диагностика също не се установи проблем.Какъв е проблема и как мога да го отстраня?
Reply

#2
johnson5 Wrote:Понякога при палене и потегляне джипа няма необходимата мощност.След загасяне и ново запалване се оправя.На бордкомпютъра не отчита грешки,при диагностика също не се установи проблем.Какъв е проблема и как мога да го отстраня?
Не е възможно да няма нищо записано, а в същото време да прави проблем!
На каква диагностика е гледана?
За съжаление информацията, която даваш, е много оскъдна и надали ще получиш конкретен отговор ... този проблем може да се дължи на много неща.

п.с. Сигурен ли си, че колата е 185 к.с. и е тази година? С кой мотор е - D5244T или D5244T4?
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Първо слагам бас че ти е 163 к.с. ако е 2005 г. но това за проблема ти няма кой знае какво значение.
А че D5 си "умират" да правят магарии с това забиване и губене на мощност, поразрови се във форума и ще се убедиш.
Странното е че го установяваш само при потегляне... надявам се, че е грешка в изказа и колата ти забива след кикдаун при по-висока скорост, а не от място?!
Възможни причини, като заслужил препатил предполагам че са:
- задръстен от хубава родна нафта горивен филтър;
- спукани турбопътища;
- прецакан клапан на турбото;
. вакуума е заминал, в т.ч. и на тампоните ... и така...

При мен си се проявява редовно, но ми изписва "check motor service" на дисплея - гася и грешката се чисти.
Вчера обаче ходих и се върнах за един ден до провинцията ... само извънградско без прошка към турбото .(и разхода) ... един път не ми заби пущината
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Позната картинка, и при Т6 се проявява, клапан на турбото Wink
Reply

#5
Колега,
Пуснал съм една тема - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=19513">viewtopic.php?f=10&t=19513</a><!-- l --> - за моето бившо XC70, което правеше тази и още няколко магарии. Там са описани.
Проблема беше в замърсен дебитомер и след почистване със специален спрей за почистване на карбуратори, колата заспа.
Ако нямаш други индикации, като допълнителни шумове, съобщения за грешки и т.н., провери си дебитомера.
Операцията отнема точно 15 мин.
Поздрави
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)