The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПОМОГНЕТЕ! V40 между 2000 и 2500 оборота тресе

#1
Здравейте!
Купих си В40 1,9 ТДИ 90 к.с. и вече съжалявам.
При ускоряване между 2000 и 2500 оборота се тресе цялото купе ужасно на всички предавки.След 2500 вибрациите намаляват.
При намаляване (без газ) не се усеща такова.
Не а от ауспух, Тампоните на двигателя и скоростната кутия са здрави.
Reply

#2
За тампоните сигурен ли си?
Аз бих заложил на задълбочен преглед на тях,преди да търся нещо останало.Не съм сигурен при счупени вътрешни карета дали може да се държи по същия начин. А вибрациите всякак ли се появяват - и при рязко и при бавно подаване на газ ли?
Щом казваш на всички предавки почти 100% са тампони.Закарай го при поне 2-3 майстори,за да чуеш тяхното мнение. В Търново мисля,че имаше един пичага дето много го хвалеха,колегите ще те насочат.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#3
+1 За тампони двигател!
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#4
На с 100% покрива симптомите на старото ми S40, което при набиране тресеше цялата предница в определен диапазон на оборотите.
Оказа се заминало вътрешно каре! Рециклирах го и така си го карах с години... Колкото повече караш така - толкова повече ще си прее...еш предницата от трусовете...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Майстора ми смъкна един по един и 4-те тампона. Здрави са.
Ако беше в каре,щеше да се усеща във волана. При мен там няма вибрации.
Тресе се таблото и купето.
Reply

#6
Вибрациите се появяват при подаване на газ и в момента, в който достигна 2000 оборота. Като вдигна оборотите над 2500, вибрациите изчезват. След като превключа на по висока предавка, ако оборотите са в диапазона от 2000 до 2500, колата тресе, докато изляза от там. Ако намалявам скоростта и оборотите без газ от 2500 до 2000 оборота тресе, но по слабо.
Reply

#7
Колега , ако имаш спукано или износено вътрешно каре ще имаш такива вибрации . Ако искаш се обади , гледам си градски .
Reply

#8
Здравей те колеги, аз карам в40 1.9 97г. при мен има такива вибрации от както съм я купил. При подаване на газ се чува чукане. А при ниска скорост например на 3та с около 20км се чува странен шум от към скоростната кутия и люшкане. Възможно ли е и при мен да има проблем с вътрешното каре? Как се диагностицира разбито каре? Разби цялата предница а на място ще и падне бронята!!! Confusedhock:
Reply

#9
Aviator Wrote:Здравей те колеги, аз карам в40 1.9 97г. при мен има такива вибрации от както съм я купил. При подаване на газ се чува чукане. А при ниска скорост например на 3та с около 20км се чува странен шум от към скоростната кутия и люшкане. Възможно ли е и при мен да има проблем с вътрешното каре? Разби цялата предница а на място ще и падне бронята!!! Confusedhock:

Моят майстор твърди, че след като вибрациите ги има и "на място", няма как да е от вътрешното каре.
Reply

#10
За вибрациите на място съм съгласен че са виновни тампоните, но чукането при подаване на газ не знам.
Въпроса е как се проверява това вътрешно каре?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)