Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Газовата система е италианска, по-късно ще погледна точно каква марка е, струваше ми с монтажа 1500 лв. Двигателя ми е 2,0л, 140к.с. и ми гори градско 12,5 л. Извън градско още нямам много км., за да имам точна информация. Вчера карах с пуснат климатроник, спъва се малко колата, но пак си дърпа. Аз имам и Ауди 80 1.8 90к.с. и при нея на газ и климатик доста спънато върви. Има още по-добри газ-инженционни системи, които впръскват течна емисия, но са по-скъпи. Избегнат е големия стар изпарител, а е сложено едно алуминиево тяло, което затопля. В сряда като беше хладно (10 градуса) трябваше да измина около 500м за да обърне на газ. Винаги гаси двигателя на бензин, т.е. при запалване винаги е на бензин, после следи алгоритъма дали са изпълнени показанията и ако са, обръща на газ. Не може да се разбере кога обръща на газ и на бензин, когато шофирам.
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Газовата система е италианска, по-късно ще погледна точно каква марка е, струваше ми с монтажа 1500 лв. Двигателя ми е 2,0л, 140к.с. и ми гори градско 12,5 л. Извън градско още нямам много км., за да имам точна информация. Вчера карах с пуснат климатроник, спъва се малко колата, но пак си дърпа. Аз имам и Ауди 80 1.8 90к.с. и при нея на газ и климатик доста спънато върви. Има още по-добри газ-инженционни системи, които впръскват течна емисия, но са по-скъпи. Избегнат е големия стар изпарител, а е сложено едно алуминиево тяло, което затопля. В сряда като беше хладно (10 градуса) трябваше да измина около 500м за да обърне на газ. Винаги гаси двигателя на бензин, т.е. при запалване винаги е на бензин, после следи алгоритъма дали са изпълнени показанията и ако са, обръща на газ. Не може да се разбере кога обръща на газ и на бензин, когато шофирам.
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Газовата система е италианска, по-късно ще погледна точно каква марка е, струваше ми с монтажа 1500 лв. Двигателя ми е 2,0л, 140к.с. и ми гори градско 12,5 л. Извън градско още нямам много км., за да имам точна информация. Вчера карах с пуснат климатроник, спъва се малко колата, но пак си дърпа. Аз имам и Ауди 80 1.8 90к.с. и при нея на газ и климатик доста спънато върви. Има още по-добри газ-инженционни системи, които впръскват течна емисия, но са по-скъпи. Избегнат е големия стар изпарител, а е сложено едно алуминиево тяло, което затопля. В сряда като беше хладно (10 градуса) трябваше да измина около 500м за да обърне на газ. Винаги гаси двигателя на бензин, т.е. при запалване винаги е на бензин, после следи алгоритъма дали са изпълнени показанията и ако са, обръща на газ. Не може да се разбере кога обръща на газ и на бензин, когато шофирам.
Много благодаря! Очаквам само да ми кажеш каква е уредбата и къде си я монтирал. Пък аз ще трябва да почерпя ::beer::
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Газовата система е италианска, по-късно ще погледна точно каква марка е, струваше ми с монтажа 1500 лв. Двигателя ми е 2,0л, 140к.с. и ми гори градско 12,5 л. Извън градско още нямам много км., за да имам точна информация. Вчера карах с пуснат климатроник, спъва се малко колата, но пак си дърпа. Аз имам и Ауди 80 1.8 90к.с. и при нея на газ и климатик доста спънато върви. Има още по-добри газ-инженционни системи, които впръскват течна емисия, но са по-скъпи. Избегнат е големия стар изпарител, а е сложено едно алуминиево тяло, което затопля. В сряда като беше хладно (10 градуса) трябваше да измина около 500м за да обърне на газ. Винаги гаси двигателя на бензин, т.е. при запалване винаги е на бензин, после следи алгоритъма дали са изпълнени показанията и ако са, обръща на газ. Не може да се разбере кога обръща на газ и на бензин, когато шофирам.
Много благодаря! Очаквам само да ми кажеш каква е уредбата и къде си я монтирал. Пък аз ще трябва да почерпя ::beer::
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Марката е Томасето, но я монтирах в Русе. Ако искаш ще ти дам адреса на сервиза в Русе. Почеркпата е лесна работа, да стане работата, че с тоя бензин ....
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Марката е Томасето, но я монтирах в Русе. Ако искаш ще ти дам адреса на сервиза в Русе. Почеркпата е лесна работа, да стане работата, че с тоя бензин ....
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Марката е Томасето, но я монтирах в Русе. Ако искаш ще ти дам адреса на сервиза в Русе. Почеркпата е лесна работа, да стане работата, че с тоя бензин ....
Мерси, но Русе е много далече. Аз ще проверя дали в София няма някой да работи с тези уредби. :roll:
Posts: 40
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Марката е Томасето, но я монтирах в Русе. Ако искаш ще ти дам адреса на сервиза в Русе. Почеркпата е лесна работа, да стане работата, че с тоя бензин ....
Мерси, но Русе е много далече. Аз ще проверя дали в София няма някой да работи с тези уредби. :roll:
Posts: 180
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Почти няма аналози, като цена, качество, комфорт, здравина и добър мотор.
за мен втория вариант беше Шкода Октавия която гори по-малко - 1.9тди и е по-бърза а и частите май са по-евтини от на АУДИ или VW. Взех си Волво най-вече защото е издръжливо
Posts: 180
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
vladyvelikov Wrote:Почти няма аналози, като цена, качество, комфорт, здравина и добър мотор.
за мен втория вариант беше Шкода Октавия която гори по-малко - 1.9тди и е по-бърза а и частите май са по-евтини от на АУДИ или VW. Взех си Волво най-вече защото е издръжливо
|