The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.0D пали трудно при студен двигател

#31
Провери си масата.
Или при тези сваляния и качвания да не се е закъсал(намалява му се сечението и не може да премине достатъчно ток) някой от кабелите точно при кабелната обувка.
Още може и някое реле да е с нагоряли контакти и да не зацепва от първият път.

П.П. Лошото е че при тоците в автомобила са пътищата са неведоми Wink
ex XC90
Reply

#32
Колеги, ГРЕДА.

Освен стартера явно е имало и друг проблем, който се появяваше през ден, но сега се изостри и не мога да запаля - въртя ключа и не става нищо. Направих едно видео с 3 опита един след друг и не ще и не ще.

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=ktL9PyQxR84">https://www.youtube.com/watch?v=ktL9PyQxR84</a><!-- m -->

Това е на топъл двигател, като спрях на връщане от офиса. 20 минути преди това видео пак въртях 6-7 пъти докато накрая все пак накрая запали. Идеи?
Reply

#33
Виж масата между мотора и купето.
V40 B4204S '97
Reply

#34
Karlsson Wrote:Виж масата между мотора и купето.

Май го намерихме колега, съвсем в началото на веригата се чупеше - в патрона на контактния ключ. Решихме проблема със голямо разглабяне и почистване на контактния ключ и понагласяне на пластини.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)