The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Честито и на мен

#1
Дойде време и аз да драсна някой ред,че е срамота.Първо да се похваля!В40 98г.2.0т. Запазена,лачена,голяма и удобна.Дали върви? Аууу! Като се има предвид,че старата кола е Рено Клио с 3 врати и 58 коня,това е...На километража показва 159х.Дали е толкова реално,не знам.Не виждам следи да е сменяно таблото.Салона и тапицерията са перфектни.Двигателя работи по-добре от на баба байпаса!Дано да съм уцелил.Стига съм се хвалил да не я урочасам!Сега да питам някой неща дето не знам и да не стане фал.1 На колко оборота се включва турбото и проблем ли е да карам на пета с около 1600об.(това са около 65-70км.ч)за по-продължително време? 2 До седалките има ръчка за регулиране на наклона и височината,но като я дръпна и седалката пропада!Повдигането става само с излизане от колата и с едната ръка дърпам ръчката с другата седалката.Имаше две откачени амортисьорчета под седалката,закачих ги но ефекта е нулев.Само те ли повдигат седалките или има още дето не съм видял? 3 Колата я купих с 55А акумулатор(такъв сложи момчето в автокъщата)Новичък ми изглежда,върти добре,но като гледам мястото отпред май е малък.Имам чувството,че като отворя вратата и светнат всички ТИЯ лампи(ебаси кефа)после няма да мога да запаля.С колко голям акумулатор трябва да е колата по принцип? За сега е това.Ако има нещо пак ше питам(не ме е срам).Предварително благодаря!
Reply

#2
Първо честита ти придобивка. Чак да е голяма и широка колата не е, но сравнена с Клио е огроман. По реда на нещата турбото е нормално да се включва около 2000-2300 оборота, при повечето колеги е така. За седалаката, да само с излизане от колата се регулира, няма амортисьор, който да успее да ти вдигне седалката и дупето, няма и други, не търси. Акумулатора е достатъчен, ти не си дизел, няма да имаш проблеми, карал съм си 40-ката с акумулатор 45А/ч. най -много да те изкара малко по-малко време, но няма да е фатално. Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Честито за колата, с много удоволствие и без аварии да я караш! Надявам се скоро да ни я покажеш и на снимки. Любопитен съм защо питаш за карането на ниски обороти на пета?
Reply

#4
Честито и от мен, много безавариини километри.
Акумулатора е малко малък, аз съм с 70 АЧ на варта, по принцип се слага най-големия които влиза в стойката.
Консумативи сменя ли? масло , ремъци......да няма после въпроси що така ?
Смени си и маслото на скоростната .

Моита съм я карал (пробвал съм я) с 50 на пета и си държи по равното, ама нали се сещаш че ако ти потрябва да дръпнеш няма да има никои.
А икономия на бензин няма да направиш.

Сега пусни някоя снимчица а пък края на месеца като се събираме ала и да почерпиш Smile
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#5
Честито, само бензин да наливаш, катаджия и сервиз да не видиш. Хиляди безаварийни километри и удоволствие от придобивката да имаш.
Reply

#6
Отговарям на всички.За седалката е малко кофти но ще свикна.Акумулатор намерих 75а,но е на село.Другият път като си ходя ще го взема.За турбото питах,защото миналата седмица(тогава карах колата последно)минах кажи речи половината околовръстно така.Но ме наплашиха познати,че така мога да скапя турбото.Не съм гледал икономия,просто колата си вървеше без да се мъчи и скоростта ме устройваше.Веднага след КАТ закарах колата на сервиз.Сменен е ангренаж,водна помпа,пистов ремък.Всичко изглеждаше като ново,но за по-сигурно ги сменихме.Пък и така мога да засека километрите за следващата смяна.Филтрите и маслото са сменени.Само не съм се сетил за скоростната кутия.Остана само да се смени една биалетка и тампоните на стабилизиращата щанга.И после само каране.Надявам се!
Reply

#7
Турбото можеш да го скапеш само ако си карал с висока скорост (по магистралата да речем) и спреш и веднага изгасиш колата. бензиновото турбо се нагрява повече от на дизелите и затова иска преди да изгасиш колата да поработи малко на място или последните километър два да я караш нормално за да изтине турбината и да не ти спече маслото в нея
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)