The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
За Волво В40

#11
Митака Wrote:колега не искам да те плаша но когато аз сменях ангренажа и ролките ми взеха към 300 лева,да бяха маркови и хубави но леко се понамусих,няма как си рекох и ги дадох.НО за дизел ме осведомиха 4е цената щяла да баде кам 1000 лева. :evil: Confusedhock:
и моите фарове са много слаби и само ме ядосват,но смятам 4е едни добри крушки ще ми оправят нещата.
за ангренажа ти препора4вам да внимаваш 4е скасаш ли мале мале.

За дизела ми взеха около 450лв със монтажа ремък и ролки. Незнам кой ти е казал 1000.
Reply

#12
Митака Wrote:колега не искам да те плаша но когато аз сменях ангренажа и ролките ми взеха към 300 лева,да бяха маркови и хубави но леко се понамусих,няма как си рекох и ги дадох.НО за дизел ме осведомиха 4е цената щяла да баде кам 1000 лева. :evil: Confusedhock:
и моите фарове са много слаби и само ме ядосват,но смятам 4е едни добри крушки ще ми оправят нещата.
за ангренажа ти препора4вам да внимаваш 4е скасаш ли мале мале.

За дизела ми взеха около 450лв със монтажа ремък и ролки. Незнам кой ти е казал 1000.
Reply

#13
Аз съм с Волво В40, 1.9D - common rail или не знам си какво, с тия работи съм на Ваше Величество.

Смяна на ангренажен комплект: ремък, ролка, водна помпа (на моя двигател водната помпа играе роля на втора ролка, научих) и горивен филтър - 190 лв. Труд - около 100.

Масло: 5 л Castrol (Волво си препоръчват марката) за дизелови двигатели + маслед филтър - около 130 лв.

1000 лв е безумие дори за Мотопфое. Smile
Reply

#14
Аз съм с Волво В40, 1.9D - common rail или не знам си какво, с тия работи съм на Ваше Величество.

Смяна на ангренажен комплект: ремък, ролка, водна помпа (на моя двигател водната помпа играе роля на втора ролка, научих) и горивен филтър - 190 лв. Труд - около 100.

Масло: 5 л Castrol (Волво си препоръчват марката) за дизелови двигатели + маслед филтър - около 130 лв.

1000 лв е безумие дори за Мотопфое. Smile
Reply

#15
става дума за сервиза в които ми смениха моя ремък,но явно са ме "успокоявали'" :evil:
е добре 4е сте вие 4е явно тарикати всякакви
Reply

#16
става дума за сервиза в които ми смениха моя ремък,но явно са ме "успокоявали'" :evil:
е добре 4е сте вие 4е явно тарикати всякакви
Reply

#17
Другата седмица ми предстои смяна и ще пиша какво и колко ми е струвало ако ти се чака до тогава Smile Според мен изскай да ти дадат гаранциа при смяната на ремъка за твое упокоение, но и това е вятър работа в БГ.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#18
Другата седмица ми предстои смяна и ще пиша какво и колко ми е струвало ако ти се чака до тогава Smile Според мен изскай да ти дадат гаранциа при смяната на ремъка за твое упокоение, но и това е вятър работа в БГ.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#19
хамлет Wrote:За дизела ми взеха около 450лв със монтажа ремък и ролки. Незнам кой ти е казал 1000.

а при твоя мотор водната помпа отделно ли е или играе ролята на ролка. да знам и на мен колко ще ми струва горе-долу
Reply

#20
хамлет Wrote:За дизела ми взеха около 450лв със монтажа ремък и ролки. Незнам кой ти е казал 1000.

а при твоя мотор водната помпа отделно ли е или играе ролята на ролка. да знам и на мен колко ще ми струва горе-долу
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)