The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Избор на изпарител за ГИ на v40 turbouuuu fstttttttt

#1
Здравейте колеги...Искам съвет за това какъв изпарител според вас ще ми свърши работа...
колата е 2.0 турбо 160 коня...Преди я карах надута ,но върнах налягането защото виждах големи проблеми с голямото налягане...с 6 мм пластмасова тръба ми е захранващата линия значи и изпарителя трябва да е на 6мм
Първо бях с magic jet compact до 250 коня....Дабе да! Никакво държание...Ужасни падове на налягане и температура....Бях се отказал почти...сега сложих някаква платинка ейтака на майтап щото ми попадна...
Няма нищо общо....Колата си върви ,но просто този изпарител не е за тази кола....тук идва въпроса ми ...
препоръчайте изпарител възможно най-добър на 6мм или пък е безкрайно наложително може да мисля смяна на сонда и главна линия...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#2
MaxBass Wrote:Здравейте колеги...Искам съвет за това какъв изпарител според вас ще ми свърши работа...
колата е 2.0 турбо 160 коня...Преди я карах надута ,но върнах налягането защото виждах големи проблеми с голямото налягане...с 6 мм пластмасова тръба ми е захранващата линия значи и изпарителя трябва да е на 6мм
Първо бях с magic jet compact до 250 коня....Дабе да! Никакво държание...Ужасни падове на налягане и температура....Бях се отказал почти...сега сложих някаква платинка ейтака на майтап щото ми попадна...
Няма нищо общо....Колата си върви ,но просто този изпарител не е за тази кола....тук идва въпроса ми ...
препоръчайте изпарител възможно най-добър на 6мм или пък е безкрайно наложително може да мисля смяна на сонда и главна линия...

Аз съм с Magic-3 на комбито и 8 мм тръби навсякъде. Незнам този magic jet дали е същото нещо, но говоря за чешките изпарители дето ги има в два варианта - 250 и 350 коня. Мотора ми е 155 коня при 0.5 бара. При 1.45 множител на инжекторното време ( T газ = Т бенз х 1.45 ) на 1.5 бара горивната смес пада до под 10:1 AFR -което е супер богата смес и означава че изпарителя има предостатъчен дебит. Турбото ми е сменено и е TD04HL-19Т-6 и съм с 76 мм изпускателна система и колата при този надув е леко над 200 коня на колелата. Та ако изпарителя ти е същия или му идват малки тръбите или нещо не е настроено както трябва. Има значение и диаметъра на щуцерите в колектора. Моите са 3.6 мм
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
Ами аз бях с малкия вариант на magic jet 3 води се compact или до 250 коня ,но просто беше нещо дефектен...Нищо не държеше като хората както казах....сега без промяна на други неща си върви колата...а размер на щуцерите? не съм ги мерил иначе самите "жеглъори" са ми на 2.15 мм ...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#4
Пробвай ако меджикът ти е още в гаранция и газаджията е твой човек да го рекламираш. По принцип не съм запознат с Меджик и Платинка. Ама аз от турско бягам далеко. Той и Меджикът не съм сигурен дали е италиански??? Друг е въпросът дали турците като копират не са се научили и да правят добри изпарители. Та според мен ако не стане с рекламация виж колко ще струва смяна на мембраните на този изпарител. То по принцип ако няма добър топлообмен изпарителя ще му е трудно да държи и налягане/нали казваш че падат и налягането и температурата/. Ако ли пък не стане това горе с гаранцията защо не провериш колко струва един ремонтен комплект за него, и ако ти отърва го разчерковай може и нещо просто да излезне от вътре. Виж и тт данните на Платинката и Меджика. По прицип различните изпарители се различават и по макс. налягане, което могат да държат. Ти с такова чудо ли се бориш-
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gasmagazin.com/%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD-lpg/%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD-magic.html">http://www.gasmagazin.com/%D0%B8%D0%B7% ... magic.html</a><!-- m -->?
Ако е същият изпарител като този от линка то няма как да има добър топлообмен/целият е 0,65кг ако се вярва на сайта/. Виж другите изпарители марковите колко матриЯл имат по тях- почти 2 пъти. Та според мен на този изпарител му куца топлообмена.
Не съм сигурен обаче при макс. налягане за този изпарите 1,6бара, и в комбинация с надуто турбо май резултатите ще са лоши/както си го установил/.
Ако трябва да съм честен макс. от 250кс от ф6 тръба ми звучи като научна фантастика.
Reply

#5
Маджика го върнах отдавна ...сега карам с някакъв прост изпарител и е доло-горе добре ,но не е баш....искам просто нормален хубав изпарител ,но нз какъв да взема?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#6
Меджика не е нито турски, нито италиански, а чешки. Както казах, дебита му е предостатъчен и ако не дава достатъчно газ, или не се топли добре, или входящата тръба му идва малка (аз съм с 8мм), или газовия инжекцион не е настроен много добре.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#7
тръбата си му беше 6 мм пластмасова ...Ги колко да не е настроен добре? Проблема както и преди казах беше в ненормално бързото му изтиване и нестабилните налягания....За мен изпарителя си беше направо дефектен...Дори самата му конструкция на външен вид не предполага добър топлообмен както и други казаха...
Няма да повторя с такъв това е ясно...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)