The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с V50 2,0D 136 HP

#1
Тази сутрин спрях да си купя цигари е изгасих двигателя. след като го запалих отново, не можеше да вдигне повече от 2900 оборота и 110 километра в час. Колата не изписва никаква информация и всичко изглежда наред, само, че и се отрязаха краката и не иска да върви. На която и предавка да включа повече от 2900 оборота не развива. Има ли някой идея какво трябва да направя? Всички филтри са сменени, не може проблема да е от недостиг на гориво. Имам чувството, че е в авариен режим.
Reply

#2
Ако отива до 2900 оборота едва ли е в авариен режим! Аз си мисля, че някой датчик е заминал и се нуждае от бърза диагностика, за да се види какво точно е! Имал съм подобен проблем, но мисля, че моята кола тогава трудно закарваше до 2900 оборота. Турбината как се усеща? Колата набира ли нормално до тези обороти или достига с трудност?
Volvo For life!
Reply

#3
Аварийния режим не изключва ли работата на турбината?
Понеже преди време по няколко пъти на ден ми се бъгваше и знам че някъде до към 2.5 хил. оборота дигаше но с динамиката на Ланос и максимална скорост 90 - 100. Но ми индикираше бордкомпа че имам проблем.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Някак си по-тромава изглежда, все едно, че турбината не надува достатъчно или има недостиг на гориво.
Reply

#5
Колега, не си играй с гадаене, ами отиди до сервиз да ти прочетат грешката. При мен със абсолютно същите симптоми се оказа изгорял MAF сензор и блокирало електромоторче на геометрията на турбината. При авариен режим се изключва турбината и колата наистина става тромава.
Успех в диагностиката.
Reply

#6
Искам да спомена, че преди десет минути колата се оправи от самосебе си. Не знам какво да правя.
Reply

#7
taraponti1968 Wrote:Искам да спомена, че преди десет минути колата се оправи от самосебе си. Не знам какво да правя.

Сега ти гарантирам, че е датчик/сензор малък някъде, който е тръгнал да си ходи! Отиди на диагностика да те закачат на компютър и да ти сменят датчика!


Поздрави
Volvo For life!
Reply

#8
Не го плашете толкова ... това си е типичен синдром на ЕГР-а Wink
Не винаги изписва грешка!
По-скоро може да си го свали колегата и да си го почисти ... ако не му се занимава с "черна" работа - да отиде в някой сервиз.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
Странното е, че преди три месеца ми се случи същото,тъкмо бях ходил на диагностика в Мото-пфое Люлин. Спомням си, че и тогава валеше дъжд и сега пак. В сухо време не се е случвало. Не зная има ли връзка DSTC с проблема, но след като го изключих колата се оправи. После го включих пак и няма проблеми. Не зная, може да е просто съвпадение. Благодаря на всички за коментарите и ви желая много безаварийни километри.
Reply

#10
taraponti1968 Wrote:Странното е, че преди три месеца ми се случи същото,тъкмо бях ходил на диагностика в Мото-пфое Люлин. Спомням си, че и тогава валеше дъжд и сега пак. В сухо време не се е случвало. Не зная има ли връзка DSTC с проблема, но след като го изключих колата се оправи. После го включих пак и няма проблеми. Не зная, може да е просто съвпадение. Благодаря на всички за коментарите и ви желая много безаварийни километри.

Да не забравиш да пишеш как си решил проблема икакъв е бил? Smile
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)