The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EGR грешка

#1
Здравейте. При диагностика с Делфи ми излиза грешка "180C Exhaust-gas recirculation report signal too low", когато е на контакт колата. След изчистване се появява веднага пак. ЕГР клапана е изчистен много добре заедно с колекторните тръби(бяха пълни със сажди). Опитахме да изключим клапана от буксата - тогава грешката е друга. Няма загуба на мощност или други проблеми, единствено леко изпушва ауспуха черен дим при рязко подаване на газ, но не мога да преценя дали е в рамките на нормалното.
Волвото е в40 1.9 d 2003 85kw.
Освен смяна на клапана, мога ли нещо друго да направя по въпроса и проблем ли е да се кара така? На таблото нищо не свети.
Reply

#2
victorio404 Wrote:Здравейте. При диагностика с Делфи ми излиза грешка "180C Exhaust-gas recirculation report signal too low", когато е на контакт колата. След изчистване се появява веднага пак. ЕГР клапана е изчистен много добре заедно с колекторните тръби(бяха пълни със сажди). Опитахме да изключим клапана от буксата - тогава грешката е друга. Няма загуба на мощност или други проблеми, единствено леко изпушва ауспуха черен дим при рязко подаване на газ, но не мога да преценя дали е в рамките на нормалното.
Волвото е в40 1.9 d 2003 85kw.
Освен смяна на клапана, мога ли нещо друго да направя по въпроса и проблем ли е да се кара така? На таблото нищо не свети.
Има 2 варианта - да се оправи с адаптация или да се окаже, че е за смяна ... провери и връзките (кабелите) около него.
Ако не изчезне грешката, но колата си върви ОК - не се занимавай, а си карай, няма да влезе в сервизен режим ако клапанът се движи.
Може да си направиш и следният опит - да го затапиш (без да го изключваш), за да си сигурен, че няма да байпасва ... виж тогава дали ще светне на таблото.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Благодаря за отговора.
Би ли пояснил по-подробно за адаптацията - промяна на параметри на еку-то ли имаш предвид? Задължително ли трябва да имам DICE и Vida за такава интервенция или може и с друг софтуер/хардуер да стане? Моя човек, който ми чисти грешките има VAG-COM кабел - с него дали е възможно да стане?
Reply

#4
victorio404 Wrote:Благодаря за отговора.
Би ли пояснил по-подробно за адаптацията - промяна на параметри на еку-то ли имаш предвид? Задължително ли трябва да имам DICE и Vida за такава интервенция или може и с друг софтуер/хардуер да стане? Моя човек, който ми чисти грешките има VAG-COM кабел - с него дали е възможно да стане?
Не, адаптацията е да приеме положението на ЕГР-а след монтаж/демонтаж, примерно. На контакт си го отваря и затваря, за да запомни полженията.
За Р2 платформата се прави през VIDA-та, но само за онези с ел. ЕГР - механичният (с вакуум) не се адаптира.
С неговият софтоуеър може и да стане, не съм наясно каква програма ползва :roll:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Електрически е клапана - мисля, че с електомагнит отваря и зартваря.
Какъв е правилния начин да се тества клапана? Да се свали и да му се подава напрежение в някакви граници на куплунга си мисля, но не намирам информация на кои крачета колко напрежение да се подаде? А дали не е с постоянно напрежение, а положението да се регулира с променливо съпротивление?
Reply

#6
victorio404 Wrote:Електрически е клапана - мисля, че с електомагнит отваря и зартваря.
Какъв е правилния начин да се тества клапана? Да се свали и да му се подава напрежение в някакви граници на куплунга си мисля, но не намирам информация на кои крачета колко напрежение да се подаде? А дали не е с постоянно напрежение, а положението да се регулира с променливо съпротивление?
Ами аз не бих смеел да му пускам ток ... по-скоро бих го разкачил и да видя дали се движи на контакт.
Но по-принцип ако се движи механично, т.е. не е спекъл, а се е прецакала бубинката - можеш да го измериш като съпротивление.
От София ли си?
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Не от Пловдив
Ще гледам да го сваля когато се наложи някоя друга интервенция - за сега ще карам така май Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)