The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Променлива мощност и масло в кулера

#1
Здравейте колеги,

От няколко седмици колата(1,9 ДЦИ 102к.с.) има странно поведение, свързано с колебание в мощността. Когато я настъпвам много леко и постепенно на 2-ра и 3-та. на моменти се получава моментно "тъпчене" при различни обороти, но най-често след 2500.Ако я настъпя по-здраво, няма проблем и си ускорява. Пушек има само във високите обороти, ако се кара леко не пуши.
Днес реших да поогледам и с изненада установих, че има омасляване около Дросела и ЕГР-ра и след като свалих тръбите идваща от кулера те бяха омаслени.Не много, но по стените си е омаслено.
Един приятел веднага набеди турбото, че прокарва масло и че е пътник, но то си има лек луфт, който си е нормален.
Другото, което съм направил е,че от 2 седмици карам с разкачен ЕГР, благодарение на което свалих градския разход от 11/100, на около 8.
На диагностика, излиза само ЕГР-а и не знам какво да я правя.
В началото на май ще пътувам в чужбина и не ми се иска да я връщам с пътна помощ!

Ако някой е имал подобни проблеми със омасляване и загуба на мощност, нека да сподели.

Мисля да премахна и катализатора, тъй като доста бързо загрява и включва перката, когато е топло.Освен това мирише лошо, особено сутрин.
Reply

#2
Ако турбото е с променлива геометрия както е при 115 коня то смятам че е нормално да има леки колебания в мощноста поради времето за което лопатките се разпъват. Положениете на лопактие зависи от положението на педала (мисля) Масло по колекторните тръби е нормално да има след кулера в пластмасовата тръба тъй като там влизат и газовете от картера. Масло в кулера вече не е добре.
Разхода ти е притеснителен при мен не мърда от 7 на 100 не зависимо как и къде я карам. Не съм откачал ЕГР-а само е чистен преди около година
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)