03-15-2014, 03:49 PM
Здравейте колеги,
От няколко седмици колата(1,9 ДЦИ 102к.с.) има странно поведение, свързано с колебание в мощността. Когато я настъпвам много леко и постепенно на 2-ра и 3-та. на моменти се получава моментно "тъпчене" при различни обороти, но най-често след 2500.Ако я настъпя по-здраво, няма проблем и си ускорява. Пушек има само във високите обороти, ако се кара леко не пуши.
Днес реших да поогледам и с изненада установих, че има омасляване около Дросела и ЕГР-ра и след като свалих тръбите идваща от кулера те бяха омаслени.Не много, но по стените си е омаслено.
Един приятел веднага набеди турбото, че прокарва масло и че е пътник, но то си има лек луфт, който си е нормален.
Другото, което съм направил е,че от 2 седмици карам с разкачен ЕГР, благодарение на което свалих градския разход от 11/100, на около 8.
На диагностика, излиза само ЕГР-а и не знам какво да я правя.
В началото на май ще пътувам в чужбина и не ми се иска да я връщам с пътна помощ!
Ако някой е имал подобни проблеми със омасляване и загуба на мощност, нека да сподели.
Мисля да премахна и катализатора, тъй като доста бързо загрява и включва перката, когато е топло.Освен това мирише лошо, особено сутрин.
От няколко седмици колата(1,9 ДЦИ 102к.с.) има странно поведение, свързано с колебание в мощността. Когато я настъпвам много леко и постепенно на 2-ра и 3-та. на моменти се получава моментно "тъпчене" при различни обороти, но най-често след 2500.Ако я настъпя по-здраво, няма проблем и си ускорява. Пушек има само във високите обороти, ако се кара леко не пуши.
Днес реших да поогледам и с изненада установих, че има омасляване около Дросела и ЕГР-ра и след като свалих тръбите идваща от кулера те бяха омаслени.Не много, но по стените си е омаслено.
Един приятел веднага набеди турбото, че прокарва масло и че е пътник, но то си има лек луфт, който си е нормален.
Другото, което съм направил е,че от 2 седмици карам с разкачен ЕГР, благодарение на което свалих градския разход от 11/100, на около 8.
На диагностика, излиза само ЕГР-а и не знам какво да я правя.
В началото на май ще пътувам в чужбина и не ми се иска да я връщам с пътна помощ!
Ако някой е имал подобни проблеми със омасляване и загуба на мощност, нека да сподели.
Мисля да премахна и катализатора, тъй като доста бързо загрява и включва перката, когато е топло.Освен това мирише лошо, особено сутрин.