Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Здраевйте колеги.Искам да помоля колегите с такъв двигател(пък и не само),след като изгасят нормално загрял мотор,и отворил термостат разбира се,колко им е твърд дебелият маркуч който е от термостата до радиятора.И капачката чува ли се да изпуска налягане.Аз вече смених 5 капачки.И къде им стои нивото на антифриза в казанчето на студен и току що изгасен мотор.Моят маркуч понякога е доста твърд,понякога е горе долу нормален.По точно мога да го стисна но не да си доближа пръстите.Моля за мнения. :oops:
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
И така,след два дена и 117 преглеждания,благодаря за многото коментари :mrgreen: . Никой ли неиска да си вдигне капака.МОЛЯ модераторите да изтрият темата.Пък може и моят профил да затрият.И без това невидях помощ от тук.Айде със здраве :o
Posts: 1,311
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Е де. Може да не е погледнал точно някой с този мотор .... що така бързо се отказа ....
А аз даже не знам за кой мотор точно става дума ... ама гледам и аз темата ....
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш - ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Капачката не е нормално да съска.
Намираш сервиз в, който ползват такова нещо и ще ти отговорят на съмненията без да стискат маркучи.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.consult-lozanov.com/diagnostika/instrumenti-za-diagnostica/tester-za-izgoreli-gazovev-ohladitelnata-sistema.html">http://www.consult-lozanov.com/diagnost ... stema.html</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Колега , иди в някой сервиз да ти проверят с лакмус антифриза дали в него има изгорели газове .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
vil4an76 Wrote:И така,след два дена и 117 преглеждания,благодаря за многото коментари :mrgreen: . Никой ли неиска да си вдигне капака.МОЛЯ модераторите да изтрият темата.Пък може и моят профил да затрият.И без това невидях помощ от тук.Айде със здраве :o
Вильо,
намя ли някой качествен майстор в Русе, на който да се има доверие? Не се ядосвай, винаги ще се намери някой да помогне в правилния момент!
Volvo For life!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
vil4an76 Wrote:Здраевйте колеги.Искам да помоля колегите с такъв двигател(пък и не само),след като изгасят нормално загрял мотор,и отворил термостат разбира се,колко им е твърд дебелият маркуч който е от термостата до радиятора.И капачката чува ли се да изпуска налягане.Аз вече смених 5 капачки.И къде им стои нивото на антифриза в казанчето на студен и току що изгасен мотор.Моят маркуч понякога е доста твърд,понякога е горе долу нормален.По точно мога да го стисна но не да си доближа пръстите.Моля за мнения. :oops: Вильо, мисля си че излишно се филмираш
Всеки път, когато развиеш капачката, ще изсъсква. Това е така, защото в системата има някакво налягане, а капачката го изпуска над определени нива.
Същото важи и за мъркуча - не трябва да ти позволява на топло, та дори и на студено, да го стиснеш и да си срещнеш пръстите ... освен ако не си Ironman :mrgreen:
Лично аз бих се притеснявал ако е мек мъркучът, което означава само едно - няма никой там
За нивото на антифриза - на студено може да е по-ниско и затова аз винаги съветвам да се мери на топъл двигател. Антифризът се разширява повече от водата и е нормално да мени количеството си. Затова не се препоръчва да се кара само с концентрат и има формула за разреждане Провери го на студен и топъл двигател, но преди това не отваряй капачката, за да е останала "затворена" системата. Нормално е да се "губи" течност в рамките на 200-300 грама на година, примерно. Изпарява се, особено ако се кара в градски условия!
И последно ... карай си спокойно колата и не търси какво да ремонтираш Не, че аз съм по-различен от теб в това отношение, но не ми остава време да правя "глупости" :lol: Ако надува през главата - определено бързо ще го разбереш :mrgreen:
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
На предишната ми кола гарнитурата беше пробила и надуваше системата и се губеше антифриз (около 0.5л на седмица) - карах така около 20К км. маркучите бяха твърди до степен да не можеш въобще да ги стиснеш (камо ли да си събереш пръстите). През това време ходих в няколко сервиза и всички казваха, че е нормално да са твърди маркучите hock: . Сменях капачка, стягах скобите (че протече антифриз) и си карах. Накрая загубата на антифриз се увеличи и реших да я правя. Сега вече знам как да позная спукана гарнитура - маркучите са много (ама много) твърди и остават твърди и след изстиване на двигателя!
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Да, за съжаление определението "твърди маркучи" на хора които са яли тази попара им говори много . Но все пак всеки си има определение за твърдост , и трудно може да се обясни във форума какво означава това .
За мен "твърд маркуч" означава една степен преди да се спука .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Здравейте колеги.Мислех да не влизам вече тук НО.Постът ми ще е малко дълък за което се извинявам предварително.И така,някога ,някъде,някой си е правил ремонт на този таралясник.Съдя по това че по стените на казанчето има един филм от масло.Сменил съм го и него и капачката комплект само че от бензиново Волво.Еднакви са и двете.Така я карам вече 4 години с този проблем.Маслото е 6.Както го налея така го вадя.Антифриза и той е чист.Постоянно и доливам(доливах).Януари месец след срещата на Волво фенове и долях 2ЛИТРА :o .Смених по нея кво ли не.За сега почти не губи антифриз.Като карам в града,и изгася мотора,антифризът е дръпнат от казанчето.Не се вижда в него.Като развия капачката се появява.Въпросният маркуч е доста твърд.Но като си ходя до село,на 35км от Русе е,антифризът си е там,и маркучът си е нормално твърд.Незнам какво става и дали това е нормално.Питал съм и майстори (няколко)и немогат да ми отговорят.Единият каза да си сменя капачката и термостата.Направих го.Аз си ги сменях,и все тая.Понякога като изгася мотора,капачката се чува да изпуска,а понякога не.Незнам и дали това е нормало.От няколко дена и на сутринта има малко налягане в системата.Понякога няма грам.Както писах по горе смених вече 5 капачки(2 чисто нови).А и радияторът трябва да е топъл целият нали.Ходих по сервизи както писах по горе,и не получих смислен отговор.Затова реших да попитам тук.Има и още но.Благодаря все пак.Поздрави и лека вечер.Живи и здрави.
Забравиих,минал съм с нея над 50 000 хил.км. така.Незнам ако е гарнитура ще издържи ли толкова.
|