The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Глухо хлопане отпред

#1
Здравейте колеги,когато карам по павета или каменист път има едно глухо хлопане отпред.Също като опитам да превъртя гуми и предницата подскача и губи сцепление.При по рязко потегляне или връщане на газта също има хлопане.Вдигнах предницата и гледах ,тампоните под двигатела и ск. кутия ми се сториха здрави,напъвах ги с една щанга леко се повдигаха и толкова.Едно чукане има от дясно на рейката като движа колелото.Напъвах с щангата по шарнири и накрайници, няма луфтове, но маншончетата има са нацепени.Амортисьрчето на двигатела се е поохлабило.След вдигане на предницата магарето провисна около 2-3 мм от тампоните.Възможно ли е от там да е хлопането?Дайте съвет какво мога да направя да отстраня хлопането.И на пета скорост лоста се премества леко напред.
Reply

#2
Провери тампоните на Макферсоните и тампоните на магарето - за него оригинални трудно може да намериш , в Стара Загора могат да ти направят от полиуретан.
Reply

#3
Вдигнах предницата,има едно чукане от вътрешният накрайник на рейката от ляво,скъсани са маншончетата на биалетките.Откачих тази от ляво,не е разбита има грес вътре в ябълките стегнато се движат болтовете.Покарах така, има го пак това тропане.Свалих левия амортисьор ,имаше скърцане и ромолене като го въртях.Разглобих го ,тампона отгоре не е скъсан ,но лагерчето на макферсона е ръждясало, и е за смяна.На него има номер -ap 12006.Амортисьора видимо е добре,не е омаслен,има усилие ,като го разтягам и свивам.Освен лагерчето трябва ли да сменям и тампона отгоре?И къде да го търся?
Reply

#4
Огледах и тампоните на магарето.Когато провисне магарето има луфтове в тях.Тампоните видимо не са скъсани или изронени.Нормално ли е това?
Reply

#5
Смених вътрешният накрайник тропането го няма,при въртене на кормилото има едно минимално чукане в кормилната колонка.Също и левия външен накрайник е със скъсано маншонче,останал е на сухо и се е охлабил леко.Смених и лагерчетата на амортисьорите ,че едното беше ръждясало.Остана да сменя маншона на лявата полуоска от вътре към кутията.Не знам как става това.И почвам задницата.
Reply

#6
Браво , но имай в предвид ,че на кормилната ос има и каре -аз веднъж го сменях -от него също се получава дефекта ,които си описал по горе . Wink
Reply

#7
Маншона на лявата полуоска.....първо се източва маслото от кутията.След това трябва да се извади карето от шенкела-развива му се гайката(28 ако не се лъжа).двата болта на амортисьора или шарнира и се вади карето.Вътрешния маншон е с три болтчета 13.След като извадиш полуоската ще видиш.че след вътрешното каре има лагер.Сваля се зегерката.която държи вътрешното каре,маха се самото каре и се избива лагера.Новият маншон би трябвало да има и лагер,ама съм виждал и без.Добре е да се смени комплект.Помня,че не беше много скъп,а и едва ли скоро ще се наложи пак да се занимаваш с него при нормално каране.Зглобява се по обратния ред.Успех!
Всичко е възможно!
[Image: ab237368.gif]
раскрутка сайтов
Reply

#8
le4ko Wrote:Маншона на лявата полуоска.....първо се източва маслото от кутията.След това трябва да се извади карето от шенкела-развива му се гайката(28 ако не се лъжа).двата болта на амортисьора или шарнира и се вади карето.Вътрешния маншон е с три болтчета 13.След като извадиш полуоската ще видиш.че след вътрешното каре има лагер.Сваля се зегерката.която държи вътрешното каре,маха се самото каре и се избива лагера.Новият маншон би трябвало да има и лагер,ама съм виждал и без.Добре е да се смени комплект.Помня,че не беше много скъп,а и едва ли скоро ще се наложи пак да се занимаваш с него при нормално каране.Зглобява се по обратния ред.Успех!

долу горе е така ,но без зегерка на карето ...Т.Е. -ако ти се скъса носача, или ти излезе шарнира от носача -вътрешното каре излиза да види кой кара и къса маншона с трите болта -маслото от кутията и изтича веднага ..зегерката може да държи лагера ,но не и карето !
Reply

#9
Ето така изглежда лявата полуоска.Ясно се вижда зегерката,която държи вътрешното каре.Сега се сещам,че е препоръчиотелно преди да се сваля това каре да се върже с парцал около трите лагера,защото може да се разглобят и да се разхвърчат иглите.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Всичко е възможно!
[Image: ab237368.gif]
раскрутка сайтов
Reply

#10
le4ko Wrote:Ето така изглежда лявата полуоска.Ясно се вижда зегерката,която държи вътрешното каре.Сега се сещам,че е препоръчиотелно преди да се сваля това каре да се върже с парцал около трите лагера,защото може да се разглобят и да се разхвърчат иглите.

говорим за различни неща и различни карета ...ми се струва -Вътрешното не се разпада на иглички и няма нужда от свързване .първо говориш за гайка 28 /вуншно каре -после за източване на масло ,след това за иглички ,не можах да те разбера ,какво искаш да кажеш . за това е и горния ми пост -най лесно излиза ,като ти се скъса шарнир...тогава става 3 в едно
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)