bambi Wrote:Ами казват, че е дросел-клапа. Не се ремонтирало. Можело по всяко време да ме остави на пътя, затова оставих колата при тях, да търся клапа. Обещаха ми от едно място клапа втора ръка. Додо, това, което казваш за пеперудите, ми звучи по-логично, но аз нищо не разбирам, но някак ми е странно, как проблемът е само при палене. Като е клапа не трябва ли да има проблем и при форсиране, по време на движение? Все си мислех, че е нещо при стартера.
В МП не се занимават с почистване и отремонтиране на детайли. Те са официален сервиз, сменят с ново, поемат гаранция и толкова
Отделно тази процедура с почистването е доста гадна (мърлява) и отнема време ... няма как да ти кажат 200 лв. за почистване.
Най-вероятно този звук се чува и на работещ двигател, но тогава чукат дюзи, мотор и т.н., и е трудно да го чуеш.
Отделно - при контакт дроселът и пеперудите се движат, за да застанат в подходяща позиция при запалване - пеперуди се затварят, а дроселът се отваря. Ако има задържане, ще се чува това стържене - опит да се регулира на подходящото място дадената клапа.
Не знам кой сервиз да ти препоръчам за тази механика, но ако си чевръст, сам ще направим почистването
Свалят се няколко скоби на турбо пътят, откача се буксата и се развива дросела, после се почиства и обратно. Само трябва да се внимава с почистването му, защото може да се изкриви клапата. Отделно - при откачане на лостчето на пеперудите, може ръчно да се види как се движат ... ти в кой квартал на София си? Май ще е по-лесно да се видим някъде уикендът и да направим една-две проби, но за целта ще трябва да си вземеш колата от МП.
Другият вариант е да говориш с тях и да направят въпросното почистване ... може и да се навият :roll:
Поздрави!