Posts: 67
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
Колеги здравейте!Евентуално ще се наложи смяна скоро на клапана за разтоварване на турбото.Мисля си дали е възможно да заменя оригиналния с някой който,да е по звучен от оригинялния.Загледах че и цените са по различни някак си по евтини.Ако някой го е правил моля да сподели как и къде и какъв клапан трябва да взема.За S60 D5 163hp
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравей, колега. 163-ката ти (D5) не съм запознат дали има дросел (съответно разтоварващ) клапан. Ако няма дросел, звука които ще чуваш при "разтоварване" ще е едно "сссс", а не "пссс" (по-образно не мога да го напиша, така че дано ме разбереш).
Затова, някой с 163-ка трябва да съветва тук :-)
Иначе, в и-бей варианти всякакви. И звучни, и беззвучни
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
geshuin Wrote:Колеги здравейте!Евентуално ще се наложи смяна скоро на клапана за разтоварване на турбото.Мисля си дали е възможно да заменя оригиналния с някой който,да е по звучен от оригинялния.Загледах че и цените са по различни някак си по евтини.Ако някой го е правил моля да сподели как и къде и какъв клапан трябва да взема.За S60 D5 163hp
Колега, да не би да има отношение с прословутото забиване на муцуната дето го имаме половината тук с D5-ци?
Иначе аз звук от такъв клапан не съм си чувал по колата, освен онова войнишко изсвирване, което си го имам от година някъде при изрязване до дупка.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 67
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
Да Bell за шибаното забиване става въпрос тия дни яко рязане никви ядове и днес на околовръстното на 5 сувсем леко я резнах до към 2700 и пуснах газта и заби.юиначе се на трета ми го правеше .Искам да разбера има ли някакъв по евтин вариант.А относно изсвирването и на мен ми се появи мислех че ми свират гумите от превъртане ама не.Разсъждава от каде е и дали от това нещо не е ли причината за забиването.Мисля си че нещо друго ме ебава а не разтоварващия клапан.Защото ако му беше скъсана мембраната щеше да го прави постоянно да не би някой маркуч да е заминал и от там да губи вакума,пък и свиренето да идва от там.Ти Bell какво става с твоя звяр още ли се ебава или е добре? :-)
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
geshuin Wrote:Да Bell за шибаното забиване става въпрос тия дни яко рязане никви ядове и днес на околовръстното на 5 сувсем леко я резнах до към 2700 и пуснах газта и заби.юиначе се на трета ми го правеше .Искам да разбера има ли някакъв по евтин вариант.А относно изсвирването и на мен ми се появи мислех че ми свират гумите от превъртане ама не.Разсъждава от каде е и дали от това нещо не е ли причината за забиването.Мисля си че нещо друго ме ебава а не разтоварващия клапан.Защото ако му беше скъсана мембраната щеше да го прави постоянно да не би някой маркуч да е заминал и от там да губи вакума,пък и свиренето да идва от там.Ти Bell какво става с твоя звяр още ли се ебава или е добре? :-)
значи изчитайки всичко в този форум стигам до извода, че освен от оня прословут турбо клапан, дето можело да се измайстори и от такъв на VAG на двойно по малка цена, няма от какво друго да е :!:
Иначе при мен забелязах следната зависимост . ... при ежедневно каране из мръсната София забива често. Ако я отпуша на извънградско за да си изповръща карантиите ... после със седмици нямам ядове .... шведска загадка! карам си за сега така и спазвам принципа "не я пипай, да не развалиш и друго..."
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
geshuin Wrote:Да Bell за шибаното забиване става въпрос тия дни яко рязане никви ядове и днес на околовръстното на 5 сувсем леко я резнах до към 2700 и пуснах газта и заби.юиначе се на трета ми го правеше .Искам да разбера има ли някакъв по евтин вариант.А относно изсвирването и на мен ми се появи мислех че ми свират гумите от превъртане ама не.Разсъждава от каде е и дали от това нещо не е ли причината за забиването.Мисля си че нещо друго ме ебава а не разтоварващия клапан.Защото ако му беше скъсана мембраната щеше да го прави постоянно да не би някой маркуч да е заминал и от там да губи вакума,пък и свиренето да идва от там.Ти Bell какво става с твоя звяр още ли се ебава или е добре? :-)
Така, тъй като колата влезе в бокса и съм решил да не излиза от там, докат не тръгне като хората - до момента са елиминирани като проблеми по нея течове от вакуумите, както и клапана за управление на турбото (сменен само за проба с нов!).
По комп. диаагностика за грешката 6805 от която влиза в авариен останаха турбопътищата, кулера и турбото. Ако и при тях нещата са ОК мистерията става сериозна ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Проблема е във следната последователност :
1.Калпаво гориво,което води след себе си не прогнозирани последствия.
2.Запушен ЕГР и турбо пътища около него.
3, Некоректно работещ филтър за твърди частици(не може да се хване с диагностика).
4.Не на последно място вакуум по датчици свързани с турбото(това се решава лесно с 2-3 метра качествен маслоустойчив маркуч и подмяната на старите такива,срещу 20-30 лева за материали.
.
ПП.Сеньор Белл,като се видим на Националната,ще ти дам да покараш обслужена 60 ка...
.
ПП2 какво се случва и защо забива :
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=33484">viewtopic.php?f=8&t=33484</a><!-- l -->
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Мерси за офертата Кангалов, ще се възползвам
по темата:
- 163 коньовите нямат EGR ... и филтри за твърди частици --- или казах глупост.?!..
- това което си изчистил ти и при мен момчетата са го почистили ...
- нафтата е от ЕКО
- в движение сме го замервали с ВИДА и на втората секунда от изрязването кривата на налягането на турбото пада рязко и от там компа се шашка и влиза в авариен ...
Интересното е че го прави САМО в градски условия - на дълъг път нито веднъж или поне аз не помня?!
п.п. ще цъфна с друга марка кола утре, барем ме познаете
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Ха ха...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
bell Wrote:...
п.п. ще цъфна с друга марка кола утре, барем ме познаете Да не си взел пак оня Пасатор?
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
|