Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Е давайте по руския способ де, това го махаме, не е от него, това го махаме...и от него не е, това го махаме-а е от къде е.
Ся малко късно, ама утре ако не забравя ще погледна как са вакуумите при мен, само да видя от къде се отваря капака, вероятно има някакво лостче под волана :lol:
Как ли ми се струва, че нещо около сервото се получава с вакуумите, като нищо някоя хлабава тръба да прави нещо. Тези които го имат този проблем що не пробвате нещо елементарно, разкачете линията на сервото и й набийте един издялан чеп от стара върба расла на източен склон, това е много важно да е на източен :!: Майтапа на страна, разкачете сервото и затапете линията кой както прецени за добре и пробвайте дали ще се оправи. Само че го пробвайте когато няма много движение и трябва яко натискане на спирачките де, да не вземе някой да събере някоя мантинела.
Помните ли S/V40 какви номера правеше точно с линията на сервото? Де ша помните като не сте карали такова. От сервото тръгва един мек :lol: щото като се клати мотора сещайте се, и от там се съчленява :mrgreen: с една твърда тръба. Тази вакуумна линия правеше проблем на мястото където влиза тръбата зад дросела. С времето се охлабва и смуче въздух от там и шашка цялата далавера. Що калчиша навих да я уплътня не е истина. Е не бяха калчища а "временно" навих 4-5 врътки изолирбанд и я наврях и до там. Леко ми клатеше малките обороти и веднага заспа след тази хай-тек интервенция.
Правя аналогия да не би да се получава нещо такова с D5 мотора, инженерите имат склонността като направят една тъпотия след това да я повторят за да затвърдят глупостта си. Пак казвам, че гадая и хвърлям боб на сляпо по симптомите. Всичко е свързано със спирачките до колкото прочетох и го прави номера в движение като се натиснат, на място не го прави, нали не бъркам? Ако има проблем по вакуумите то би трябвало да го прави винаги, но казвате, че на място като стои не го прави. При S/V40 винаги си смуче от там и не го бърка в движение или не понеже тази тръба е хваната към мотора и прави проблем в частта зад дросела а където е меката връзка няма грижи. Да не би при D5 да има някакво слабо място където меката връзка се свързва с нещо си, пак казвам не съм виждал как е направено и утре ще погледна, и от там колкото и смешно да звучи, като се набият спирачки при спиране мотора малко или много полита напред, започва да смуче малко въздух и се шашка какво да прави. Когато е на място, мотора е в някакво равновесно положение и се клати на място като на дърт коч но не оказва влияние явно. Де да знам, интересно...
V40 B4204S '97