The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Аз да си се оплача пък може и да потръгне

#1
Аз да си се оплача пък може и да потръгне.
След срещата, след като пробвах няколко коли от моя модел, реших да си сменя хидравличната течност за волана - че нещо волана ми беше малко по-твърд от другите които пробвах. Отидох при моя човек и го сменихме. Той ми обърна внимание че от скоростната ми кутия има теч на масло. Та... след смяната на хидравличната течност аз промяна не видях.. ако има тя е малка. Оказа се че съм с ел. хидравличната помпа а не като на тези чиито волани пробвах. Причината за това е климатика чиято помпа е монтиранана на мястото на механичната хидравлична помпа. Както и да е... това сега ми е най-малкия проблем.
След като забелязахме теча от скоростната кутия решихме да долеем масло и да сменя другата седмица семеринга от който тече. Доляхме. Около 1.5 литра. В този момент от страната на семеринга започна да шурти масло. Семеринга си беше отишъл отвсякъде. Решихме - ще го сменяме веднага. Човека откачи полуоската и след като се освободи от напрежението ми каза "сваляме скоростната кутия" "защо?" "ела да видиш полуоската" Имаше луфт около 1 см.....
Останах без кола и без пари. Същия ден той я свалил и разглобил. Оказаха се 2 лагера на диференциала, 5 лагера в скоростната кутия и един лагер на съединителя. Той каза че зъбите засега са добре - не са наранени но лагерите.... Вчера цял ден търсих скоростна кутия. Не можах да намеря. Той междувременно разпита за лагерите. Единия лагер на диференциала е 120 лв!!! другия 70.... Доста дълго се чудех дали да търся кутия или да сменям лагери но и едното и другото си има плюсове и минуси. Липсата на скоростна кутия наклони везните към смяна на лагери. Не ми се чака докато отнякъде изпадне скоростна кутия. А и не се знае в какво състояние е. Та сега ще сменям лагери и се очаква ремонта да е доста скъп.
Защо ви го казвам всичко това...
1. Да се оплача просто - може пък да тръгне
2. ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ЗА ТЕЧОВЕ И ШУМОВЕ. Всеки неоправен навреме проблем води след себе си много други и много по-сериозни. Аз изобщо не знаех за тоя теч - никога не съм виждал локвичка под колата си.

ПП Извинявам се за дългото четене
ППП Понеже доста време и усилия ми костваше докато намеря някакви данни за скоростната ми кутия ще ги публикувам във раздела 4хх. Може на някой да му са от полза.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#2
Ace Wrote:Аз да си се оплача пък може и да потръгне.
След срещата, след като пробвах няколко коли от моя модел, реших да си сменя хидравличната течност за волана - че нещо волана ми беше малко по-твърд от другите които пробвах. Отидох при моя човек и го сменихме. Той ми обърна внимание че от скоростната ми кутия има теч на масло. Та... след смяната на хидравличната течност аз промяна не видях.. ако има тя е малка. Оказа се че съм с ел. хидравличната помпа а не като на тези чиито волани пробвах. Причината за това е климатика чиято помпа е монтиранана на мястото на механичната хидравлична помпа. Както и да е... това сега ми е най-малкия проблем.
След като забелязахме теча от скоростната кутия решихме да долеем масло и да сменя другата седмица семеринга от който тече. Доляхме. Около 1.5 литра. В този момент от страната на семеринга започна да шурти масло. Семеринга си беше отишъл отвсякъде. Решихме - ще го сменяме веднага. Човека откачи полуоската и след като се освободи от напрежението ми каза "сваляме скоростната кутия" "защо?" "ела да видиш полуоската" Имаше луфт около 1 см.....
Останах без кола и без пари. Същия ден той я свалил и разглобил. Оказаха се 2 лагера на диференциала, 5 лагера в скоростната кутия и един лагер на съединителя. Той каза че зъбите засега са добре - не са наранени но лагерите.... Вчера цял ден търсих скоростна кутия. Не можах да намеря. Той междувременно разпита за лагерите. Единия лагер на диференциала е 120 лв!!! другия 70.... Доста дълго се чудех дали да търся кутия или да сменям лагери но и едното и другото си има плюсове и минуси. Липсата на скоростна кутия наклони везните към смяна на лагери. Не ми се чака докато отнякъде изпадне скоростна кутия. А и не се знае в какво състояние е. Та сега ще сменям лагери и се очаква ремонта да е доста скъп.
Защо ви го казвам всичко това...
1. Да се оплача просто - може пък да тръгне
2. ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ЗА ТЕЧОВЕ И ШУМОВЕ. Всеки неоправен навреме проблем води след себе си много други и много по-сериозни. Аз изобщо не знаех за тоя теч - никога не съм виждал локвичка под колата си.

ПП Извинявам се за дългото четене
ППП Понеже доста време и усилия ми костваше докато намеря някакви данни за скоростната ми кутия ще ги публикувам във раздела 4хх. Може на някой да му са от полза.

Каквото и да се докосна се чупи Sad Много яка кола и супер печен собственикWink. Надявам се скоро да оправиш проблема и дано да ти се размине възможно най-тънко.

Успех.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#3
Много кофти да се чуват лоши неща покрай колите на клубарите, дано сичко се оправи по леко и скорошно оздравяване :lol:
Reply

#4
Ace Wrote:Аз да си се оплача пък може и да потръгне.
След срещата, след като пробвах няколко коли от моя модел, реших да си сменя хидравличната течност за волана - че нещо волана ми беше малко по-твърд от другите които пробвах. Отидох при моя човек и го сменихме. Той ми обърна внимание че от скоростната ми кутия има теч на масло. Та... след смяната на хидравличната течност аз промяна не видях.. ако има тя е малка. Оказа се че съм с ел. хидравличната помпа а не като на тези чиито волани пробвах. Причината за това е климатика чиято помпа е монтиранана на мястото на механичната хидравлична помпа. Както и да е... това сега ми е най-малкия проблем.
След като забелязахме теча от скоростната кутия решихме да долеем масло и да сменя другата седмица семеринга от който тече. Доляхме. Около 1.5 литра. В този момент от страната на семеринга започна да шурти масло. Семеринга си беше отишъл отвсякъде. Решихме - ще го сменяме веднага. Човека откачи полуоската и след като се освободи от напрежението ми каза "сваляме скоростната кутия" "защо?" "ела да видиш полуоската" Имаше луфт около 1 см.....
Останах без кола и без пари. Същия ден той я свалил и разглобил. Оказаха се 2 лагера на диференциала, 5 лагера в скоростната кутия и един лагер на съединителя. Той каза че зъбите засега са добре - не са наранени но лагерите.... Вчера цял ден търсих скоростна кутия. Не можах да намеря. Той междувременно разпита за лагерите. Единия лагер на диференциала е 120 лв!!! другия 70.... Доста дълго се чудех дали да търся кутия или да сменям лагери но и едното и другото си има плюсове и минуси. Липсата на скоростна кутия наклони везните към смяна на лагери. Не ми се чака докато отнякъде изпадне скоростна кутия. А и не се знае в какво състояние е. Та сега ще сменям лагери и се очаква ремонта да е доста скъп.
Защо ви го казвам всичко това...
1. Да се оплача просто - може пък да тръгне
2. ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ЗА ТЕЧОВЕ И ШУМОВЕ. Всеки неоправен навреме проблем води след себе си много други и много по-сериозни. Аз изобщо не знаех за тоя теч - никога не съм виждал локвичка под колата си.

ПП Извинявам се за дългото четене
ППП Понеже доста време и усилия ми костваше докато намеря някакви данни за скоростната ми кутия ще ги публикувам във раздела 4хх. Може на някой да му са от полза.

Ей виж tweety_S40 продава една 440 на часто горката доста е ударена вий може да имаш късмет ;о)
Reply

#5
хамлет Wrote:Ей виж tweety_S40 продава една 440 на часто горката доста е ударена вий може да имаш късмет ;о)
ммм да.. но мисля че това не е нейната. Както и да е.. няма да стане за моята - моята е дизел и е с друго предавателно число. Карал съм дизелова кола с бензинова скоростна кутия и повече няма да повторя. Дори не искам на Рено 19 чистия дизел - пак е по-различно предавателното число. Тази си ми беше идеална... и ще си остане тя. Започнах смяната на лагерите... доста пари вече вложих в лагери и не търся вече кутия... само се моля да няма нещо повече. Пожелавам успех на tweety с търсенето на стоп за нейното Волво
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#6
ааааааааууууууу много гадна работа. Предполагам търсиш нови лагери. Дай някви данни, за да питам и в Пловдив как вървят цените. Може пък да изкочи няква да лавера :?

пп: всъщнотст пробвай тоя телефон 032 640735, магазина е Кондор, човекът е доста разбран и бъбрив. не че няма да ги поръча и той от София, но поне може да ти каже от къде и колко пари, а там на място да ти легне по тънко.
Reply

#7
Ако имаш затруднения с лагерите пусни номерата и размерите,че имам някакви връзки в SKF i FAG.Може пък и да изскочи нещо...
Ако не можеш да го поправиш-не го чупи повече.

[Image: line.gif]
Reply

#8
Днес си взех колата. Човека я е направил добре... сега е доста по-тиха. скоростите влизат добре (те и преди си влизаха де).
Благодаря ви за предложената помощ, но когато пуснах темата вече имах лагерите... просто се молех да не се закучи нещо... да не изникнат нови проблеми.
Безаварийна на всички!
А, щях да забравя Честит най-светъл Български празник!!!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#9
Хех Честито и на тебе, и празника и поправката, дано по дълго си я караш колицата без да ти създава главоболия :blob:
Reply

#10
Дано проблемите ти да са приключили.С предишното 460 минах по тази и пътека и е много гадничка история наистина.А колата ти трябва да е в ред,че има още вино и ракия да вози ,нали? :lol:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)