The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газов инжекцион за S80, съвет

#11
Добре дошъл Мартим,

Каквото и да избереш гледай да е с качествени компоненти/освен газовия комп/.
На компа му е все тая какво управлява.
Това си е мое мнение де!
Като потвърждение на горното виж и Напалм, какво е писал, преди мен.
Примери:
1. Газовите инжектори- няма как една рейка/4цил/ от ниския клас/италиянска/ струваща 70-80лв да изкара повече от около15-20хил.км.
Един газов клапан/отново италиянски/ струва около25-30лв. Така, че какъв е извода за мен? Вместо инжектори си купуваме 4бр/за 4цил./ газови клапани, в по малки коруси/.
Затова на марковите производители само единият им инжектор струва минимум100лв.Но те пък като нищо си въртят 100хил. км и от горе без грижи.
2 Изпарителите за ГИ:
От примера на Напалм- Маджик 3 е издържал 30хил. км. Ако си с хубав изпарител/италиянски разбира се и на някоя от големите, и доказали се фирми/ ще те кара около 50-60хил. км.
Ще ти дам личен пример:
Баща ми кара Вектра Б от 2006 с ГИ. До сега е минал над 120хил. км само с две обслужвания на изпарителя/смяна на мембрани/. Тогава даде 1800лв, и не му бе приятно изобщо! Но до газаджийте е ходил само за тези обслужвания.
Така, че каквото и да си избереш гледай за:
1. качествени компоненти на ГИто/ако се спреш на Фобус с хубави компоненти отиваш на цената на италиянските/
и
2. доказан сервиз за монтажа

ПС. Тук Фобус е даден като пример. Но каквато и нискобюджетна система да вземеш филма е същия!
Reply

#12
В момнета на пазара има наистина много системи,някой от тях са с 5 години или 150 000км гаранция,което само по себе си означава,че е нещо добро.За съжаление и цените им са по високи от на другите уредби.В момента за 4 цилиндъра на пазара е хит ГИ Мегаджет-италианска система с мембранна рейка,италиански изпарител,и всичко останало е италианско с много високо качество.Системата е около 1000лв.Колега del,когато се сменят мембраните на изпарителя напрактика той става нов,следователно баща ви все едно е сменил 3 изпарителя за тези 120хил.км.
Reply

#13
Джовани85,
По- горе писах:
"над 120хил. км само с две обслужвания на изпарителя/смяна на мембрани/"
Обслужванията ги броя така:
1. Обслужване на изпарителя, който е бил сложен при монтажа на ГИ.
2. Обслужване на сменения вече изпарител.
Reply

#14
del Wrote:Джовани85,
По- горе писах:
"над 120хил. км само с две обслужвания на изпарителя/смяна на мембрани/"
Обслужванията ги броя така:
1. Обслужване на изпарителя, който е бил сложен при монтажа на ГИ.
2. Обслужване на сменения вече изпарител.
Че в кой сервиз сменят мембрани на нов изпарител Big Grin :lol: ,а и на ГИ какъв е смисъла да сменяш.Само да ти обясня,понятеие като "обслужване на изпарител"-няма.Когато се наложи смяна на платната,значи че изпарителя е заминал .Има вариянти за почистване,но той е за някои модели само(примерно zavoli).Относно цените н а системите,не мисля че е редно да се коментират от човек който видимо няма никакви познания в тази област,както технически,така и маркетингово.В момента имам газов инжекцион РОМАНО АНТОНИО ЕКО за 999лв.,абслютно всичко по уредбата е romano,без турски части.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)