The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 2003 как мога да я отворя?

#1
Здравейте колеги. Живея в Англия. Бях си на почивка в България за 4 седмици. Вчера се прибрах в Англия и установих, че явно акумулатора на Волвото е паднал, защото когато използвам дистанционното от ключа няма никакъв звук или светлина( никаква индикация) и вратите не се отварят. Не знам дали батерията на дистанционното е за смяна но когато пробвах да я отключа директно с ключа не стана. Само леко се повдига чопчето на вратата и не може да се отвори. С ключа успях да отворя багажника. Та мисълта ми е мога ли да сваля задната седалка през багажника по някакъв начин и от там стигна до купето? Или ако имате други решения на проблема ще съм ви благодарен. Благодаря предварително
Reply

#2
Здравей колега със закачалка за дрехи /има едни като тел/ или с твърда тел дърпаш петлето на предния капак.
За целта трябва да се навреш под колата и да махнеш кората под радиатора и някой да ти свети с фенер през
решетката.
Reply

#3
благодаря, колега утре ще го пробвам този начин и ще пиша какво е станало
Reply

#4
Направо през решетката колега с кука твърда тел и дърпаш петлето.От долу е невъзможно да бръкнеш.
Reply

#5
Ако имаш лампичка в багажника вадиш я и я захранваш от външен акумулатор. Като не махаш кабелите така че и колата ще се захрани. Така ако е паднал акумулатора на колата подавайки захранване от лампичката ще можеш да я отвориш. След като я отвориш зареждаш или подаваш ток директно на акумулатора.
Reply

#6
dudagada Wrote:Здравейте колеги. Живея в Англия. Бях си на почивка в България за 4 седмици. Вчера се прибрах в Англия и установих, че явно акумулатора на Волвото е паднал, защото когато използвам дистанционното от ключа няма никакъв звук или светлина( никаква индикация) и вратите не се отварят. Не знам дали батерията на дистанционното е за смяна но когато пробвах да я отключа директно с ключа не стана. Само леко се повдига чопчето на вратата и не може да се отвори. С ключа успях да отворя багажника. Та мисълта ми е мога ли да сваля задната седалка през багажника по някакъв начин и от там стигна до купето? Или ако имате други решения на проблема ще съм ви благодарен. Благодаря предварително

Здравей,

къде в Англия живееш? Струва ми се проблема ти, не е в акумулатора или поне няма как да е ако си пробвал да отключиш с ключа директно! Вратите трябва да се откючат без проблем само с ключ, независимо, колко ток имаш! Идеята ми е да не би нещо да се слузило с централното! Колата, палеше ли нормално по- време на пътуванто, имаше ли някакви индикации че е слаб?
Volvo For life!
Reply

#7
Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България, което не изклучва вазможността дори след тези 3000 км акумулатора да е умрял, аз миналата година в Бг имах точно този случаи - прибирам се с моето Волво август месец и на другия ден - акумулатора мъртъв и по големия ми проблем беше, че както майсторите тогава казаха - добре че не паднал по време на пътуването - тия коли са - нямаш акумулатор - нямаш кола, не помага дарпане, бутане или други хватки, но пък вратите си се отваряха с клъча.
Reply

#8
joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България

Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!
Volvo For life!
Reply

#9
JMI Wrote:
joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България

Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!

Явно на този модел от тези години е така - моята е V40 2003 и като сваля акумулатора с ключа може да се отключи САМО багажника!Вратите - НЯМА ШАНС :mrgreen:
Reply

#10
pliva Wrote:
JMI Wrote:
joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България

Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!

Явно на този модел от тези години е така - моята е V40 2003 и като сваля акумулатора с ключа може да се отключи САМО багажника!Вратите - НЯМА ЩАНС :mrgreen:

Това,тогава е голяма инженерна недомислица, не присъща за Волво, но явно се случва. Какво се прави тогава, подава се ток от друг източник, през кабелите на някоя лампа ли? Трябва да оставили някаква вратичка за решаване на проблема, когато стане така! Smile
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)