Posts: 9
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2011
Reputation:
0
Здравейте колеги. Живея в Англия. Бях си на почивка в България за 4 седмици. Вчера се прибрах в Англия и установих, че явно акумулатора на Волвото е паднал, защото когато използвам дистанционното от ключа няма никакъв звук или светлина( никаква индикация) и вратите не се отварят. Не знам дали батерията на дистанционното е за смяна но когато пробвах да я отключа директно с ключа не стана. Само леко се повдига чопчето на вратата и не може да се отвори. С ключа успях да отворя багажника. Та мисълта ми е мога ли да сваля задната седалка през багажника по някакъв начин и от там стигна до купето? Или ако имате други решения на проблема ще съм ви благодарен. Благодаря предварително
Posts: 262
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2008
Reputation:
0
Здравей колега със закачалка за дрехи /има едни като тел/ или с твърда тел дърпаш петлето на предния капак.
За целта трябва да се навреш под колата и да махнеш кората под радиатора и някой да ти свети с фенер през
решетката.
Posts: 9
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2011
Reputation:
0
благодаря, колега утре ще го пробвам този начин и ще пиша какво е станало
Posts: 262
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2008
Reputation:
0
Направо през решетката колега с кука твърда тел и дърпаш петлето.От долу е невъзможно да бръкнеш.
Posts: 809
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Ако имаш лампичка в багажника вадиш я и я захранваш от външен акумулатор. Като не махаш кабелите така че и колата ще се захрани. Така ако е паднал акумулатора на колата подавайки захранване от лампичката ще можеш да я отвориш. След като я отвориш зареждаш или подаваш ток директно на акумулатора.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
dudagada Wrote:Здравейте колеги. Живея в Англия. Бях си на почивка в България за 4 седмици. Вчера се прибрах в Англия и установих, че явно акумулатора на Волвото е паднал, защото когато използвам дистанционното от ключа няма никакъв звук или светлина( никаква индикация) и вратите не се отварят. Не знам дали батерията на дистанционното е за смяна но когато пробвах да я отключа директно с ключа не стана. Само леко се повдига чопчето на вратата и не може да се отвори. С ключа успях да отворя багажника. Та мисълта ми е мога ли да сваля задната седалка през багажника по някакъв начин и от там стигна до купето? Или ако имате други решения на проблема ще съм ви благодарен. Благодаря предварително
Здравей,
къде в Англия живееш? Струва ми се проблема ти, не е в акумулатора или поне няма как да е ако си пробвал да отключиш с ключа директно! Вратите трябва да се откючат без проблем само с ключ, независимо, колко ток имаш! Идеята ми е да не би нещо да се слузило с централното! Колата, палеше ли нормално по- време на пътуванто, имаше ли някакви индикации че е слаб?
Volvo For life!
Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България, което не изклучва вазможността дори след тези 3000 км акумулатора да е умрял, аз миналата година в Бг имах точно този случаи - прибирам се с моето Волво август месец и на другия ден - акумулатора мъртъв и по големия ми проблем беше, че както майсторите тогава казаха - добре че не паднал по време на пътуването - тия коли са - нямаш акумулатор - нямаш кола, не помага дарпане, бутане или други хватки, но пък вратите си се отваряха с клъча.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България
Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!
Volvo For life!
Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
JMI Wrote:joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България
Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!
Явно на този модел от тези години е така - моята е V40 2003 и като сваля акумулатора с ключа може да се отключи САМО багажника!Вратите - НЯМА ШАНС :mrgreen:
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
pliva Wrote:JMI Wrote:joro the driver 17 Wrote:Мисля, че колегата е патувал по друг начин, защото не виждам някъде да е писал, че е бил с колата до България
Да, правилно си отбелязал, че не е пътувал с нея, но и в двата случая, би трябвало да отключи с ключа!
Явно на този модел от тези години е така - моята е V40 2003 и като сваля акумулатора с ключа може да се отключи САМО багажника!Вратите - НЯМА ЩАНС :mrgreen:
Това,тогава е голяма инженерна недомислица, не присъща за Волво, но явно се случва. Какво се прави тогава, подава се ток от друг източник, през кабелите на някоя лампа ли? Трябва да оставили някаква вратичка за решаване на проблема, когато стане така!
Volvo For life!
|