Posts: 3
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2014
Reputation:
0
Карам Волво 460,1995 год,бодигард.Имам проблеми с ниските обороти.При първото запалване,колата работи 5 сек. и угася.После паля,що-годе работи,но с нестабилни обороти,прекъсва.Когато подем газ и върна газта,оборотите рязко падат,колата почти угася и малко преди да угасне се форсира сама.Гори много!Смених всичко по високото напрежение,свещите,но проблема си остава.Моля ви дайте идеи какво да направя,за да се оправи този проблем!
Posts: 143
Threads: 21
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2009
Reputation:
0
Стъпков мотор!
Моно или пълна инжекция е това?
Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Ламбда сонда.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Posts: 155
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
айде и аз да фърля боб - потенциометъра на дроселовата клапа и самата дроселова клапа примерно,при мен след смяната на първото и почистване на второто се пооправи проблема преди време
Posts: 30
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Здравейте, ако не сте решили проблема от опит мога да ви насоча към почистване или смяна на инжекторите (говоря за модификация с пълна инжекция). Успех и пиши как си се оправил.
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
nikistk Wrote:Ламбда сонда.
ламбдата не играе роля за оборотите -а единствено за по нисък разход на гориво и по малко вредни емисии в изгорелите газове , ТЯ следи Неизгорелия КИСЛОРОД в отработените и изгорели петролни продукти и ако нещо не е наред ,донамества изгарянето им да стане пълноценно ..! това е ролята на ламбдтата /КИСЛОРОДНИЯ ДАТЧИК/ ...от него ,,,с него или без него -оборотите не трепват!
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
провери си кабелчетата на TPS датчика .От температурата на двигателя стават твърди и изолазията им се рони ..Изолирай ги с високоволтов бишоп и си готов! На първо време ги размърдай при работещ двигател и виж това ли е .TPS-а се намира непосредстено под дросела.Напиши откъде си и каква е модификацията на колата ти,защото ,,хвърлянето на боб,,ще продължи :mrgreen:
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
miro343 Wrote:провери си кабелчетата на TPS датчика .От температурата на двигателя стават твърди и изолазията им се рони ..Изолирай ги с високоволтов бишоп и си готов! На първо време ги размърдай при работещ двигател и виж това ли е .TPS-а се намира непосредстено под дросела.Напиши откъде си и каква е модификацията на колата ти,защото ,,хвърлянето на боб,,ще продължи :mrgreen:
пълната инжекция има плъзгач на дросела ,вид ТПС за разлика от моноинжекцията е на различно място ....а за боба -току що метнах едио гърне в камината -утре идвай
Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
andro440 Wrote:nikistk Wrote:Ламбда сонда.
ламбдата не играе роля за оборотите -а единствено за по нисък разход на гориво и по малко вредни емисии в изгорелите газове , ТЯ следи Неизгорелия КИСЛОРОД в отработените и изгорели петролни продукти и ако нещо не е наред ,донамества изгарянето им да стане пълноценно ..! това е ролята на ламбдтата /КИСЛОРОДНИЯ ДАТЧИК/ ...от него ,,,с него или без него -оборотите не трепват!
Учителю поназнайваш някои работи ама не всичко.
Вземи прочети някъде около 1 тон литература и тогава пиши.
То и това не е гаранция за компетентност..............
Не подвеждай хората с грешните си разбирания.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
nikistk Wrote:andro440 Wrote:nikistk Wrote:Ламбда сонда.
ламбдата не играе роля за оборотите -а единствено за по нисък разход на гориво и по малко вредни емисии в изгорелите газове , ТЯ следи Неизгорелия КИСЛОРОД в отработените и изгорели петролни продукти и ако нещо не е наред ,донамества изгарянето им да стане пълноценно ..! това е ролята на ламбдтата /КИСЛОРОДНИЯ ДАТЧИК/ ...от него ,,,с него или без него -оборотите не трепват!
Учителю поназнайваш някои работи ама не всичко.
Вземи прочети някъде около 1 тон литература и тогава пиши.
То и това не е гаранция за компетентност..............
Не подвеждай хората с грешните си разбирания.
Ами дай им верните си разбирания Ти ,след като си прочел 1 тон книги за зилове и газ-ки . По добре ще е за теб ,вместо да пишеш глупости и подвеждащи неща ...просто да си замълчиш .Ела и пред теб ще извадя ламбдата при работещ двигател на двата модела 4-та серия -моно и пълна инжекция /защото имам две коли и са такива -ако НЕ трепнат оборотите ,значи си чел грешните книги.И има по добър начин да се докажеш в нещо ,ако искаш ,вместо да се заяждаш из форумите.Нямам лоши чувства към никого ,но ти сам си ги насаждаш ...
|