The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със съединителя на V40

#21
Аз знам един изпитан метод за проверка изправността на съединителя. При запален мотор, включваш втора предавка, дърпаш ръчната /ако е изправна/, отпускаш съединителя леко все едно че потегляш..., но го отпускаш до край и сам ще разбереш- подаваш ли газ при това положение без да мръдне колата след като я форсираш значи съединителя е взел-дал! Ако угасне или не ти позволява да отпуснеш съединителя без да мръдне значи е ок.
П.П. Проверка на спирачна течност- задължително
Но това, че тресе при потегляне ме навежда на мисълта, че е съединителя!
V40 1,9 dci 85kw 115 к.с.-2000г.
XC 60 2,4 D5 AWD 205 к.с.-2009г.
Reply

#22
Ровя си се за съединители и виждам, че номерата на комплектите (конкретно на Valeo) за мотор B4204S 140к.с. със СК M3P и B4204S2 136к.с. със СК М56 са еднакви - 821499. Следва ли, че лагерите са взаимозаменяеми и че атмосферните мотори с M56 не са с демпферен маховик? Доколкото знам, изключващият лагер при М56 (поне при турбо моторите) е в комплект с помпата и се намира в кожуха на съединителя, а на М3/5Р помпата е извън кожуха.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#23
LeecH Wrote:Ровя си се за съединители и виждам, че номерата на комплектите (конкретно на Valeo) за мотор B4204S 140к.с. със СК M3P и B4204S2 136к.с. със СК М56 са еднакви - 821499. Следва ли, че лагерите са взаимозаменяеми и че атмосферните мотори с M56 не са с демпферен маховик? Доколкото знам, изключващият лагер при М56 (поне при турбо моторите) е в комплект с помпата и се намира в кожуха на съединителя, а на М3/5Р помпата е извън кожуха.
На мен по VIN ми излезе,че е с демпферен,СК е М56.МоторЯ е B4184S2 - атмосферен Smile
Reply

#24
Аз преди 2 години като скъсах съединител,направо при майстор. И докато свали кутията вече беше поръчал и новия комплект.....да ама не, не става феродовия диск. О там в магазина и нов диск уж вече щял да стане ама пак не стана. Имало разлика в диаметри и брой на зъбите на феродовия. Та с няколко поразпитвания по телефона намерихме в Пловдив :o А моята е 99 набор и има страшно много разлики с другите, че дори и калниците са ми други .
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)