The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Малко помощ за V50

#1
Привет Колеги,

имам два проблема с колицата, за които не съм търсил специално мнение от сервиз, но бих искал да се ориентирам ако някой е имал подобни. Колата е V50 2D 2004:

- при включване на парното започва да мирише на нафта - изгоряла или по-точно на неизгоряла - както мирише белия пушек. Специфичното е че мирише само когато колата стои на едно място. В движение няма никаква миризма. Казаха ми че може да е от колекторите на изгорели газове, но реално въздуха за парното не идва от под капака. Принципно от ауспуха не мирише, а от парното мирише... недоумявам! Може би трябва да проследим тръбите на въздуховода, може да са спукани някъде по трасето. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам на малко помощ! Smile

- При въртене на волана на едно място се чуват страни звукове от железа и щанги. Всички които гледаха колата (майсторите на ходовата част и тея от реглажа) казаха че ходовата част е много здрава и стегната. Въпреки това шумовте са факт! Казаха ми че може би са някакви болтове на "магарето" т.е до колкото разбрах "магарето" е това което държи цялото окачване, но все още не съм отишъл на сервиз да им кажа да го проверят и това животно Smile На някой да му се е случвало?

Благодаря ви предварително!
Reply

#2
Dokie Wrote:Привет Колеги,

имам два проблема с колицата, за които не съм търсил специално мнение от сервиз, но бих искал да се ориентирам ако някой е имал подобни. Колата е V50 2D 2004:

- при включване на парното започва да мирише на нафта - изгоряла или по-точно на неизгоряла - както мирише белия пушек. Специфичното е че мирише само когато колата стои на едно място. В движение няма никаква миризма. Казаха ми че може да е от колекторите на изгорели газове, но реално въздуха за парното не идва от под капака. Принципно от ауспуха не мирише, а от парното мирише... недоумявам! Може би трябва да проследим тръбите на въздуховода, може да са спукани някъде по трасето. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам на малко помощ! Smile

- При въртене на волана на едно място се чуват страни звукове от железа и щанги. Всички които гледаха колата (майсторите на ходовата част и тея от реглажа) казаха че ходовата част е много здрава и стегната. Въпреки това шумовте са факт! Казаха ми че може би са някакви болтове на "магарето" т.е до колкото разбрах "магарето" е това което държи цялото окачване, но все още не съм отишъл на сервиз да им кажа да го проверят и това животно Smile На някой да му се е случвало?

Благодаря ви предварително!

За миризмата, мисля че инжекторите може да са пропуснали. Отвори и махни пластмасовия черен капак на двигателя. След това огледай 4те инжектора за овлажняване около тях или са сухи. Ако са започнали да изпускат в това може да се иразява миризмата на дизел в купето.

За ходовата част, трудно може да се отгатне така, просто трябва да огледа добре.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#3
Здравей, колега!

По т.1 - както ти посочи JMI, вдигни пластмасовия капак и виж какво е положението. Обикновено отпускат дифтунгите на дюзите или може да има нацепено маркуче/та за обратна нафта. И в двата случая няма драма - дифтунгите се сменят, а мъркучетата заменят.

По т.2 - трудно е да се разбере шумът през форума, но няма как всичко да е ОК и да се чуват подобни звуци. На мен ми се е случвало да чувам тракане като от щанги при разсъхнал шарнир, отлепен тампон на стабилизищата щанга или опираща ламаринка на главината, която пази диска от вътрешната страна (обикновено при смяна на накладки майсторите се опират на тях и лесно могат да се изкривят). За съжаление при ВОЛВО не съм имал подобни шумове, говоря от опит на предишни коли, но трябва да смениш "майсторите", за да се открие проблемът Wink

Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#4
Мерси за отговорите Колеги, все още не съм се занимавал по-сериозно с тези проблеми - ще му дойде времето Smile

Относно миризмата от парното - не са тези маркучите на инжекторите - сухи са. Ако дифтунгите изпускат би трябвало да мирише и под капака, а там не мирише да изгорели газове толкова колкото в купето когато се пусне парното или поне миризмата е различна. Забелязах дори че когато е на вътрешна циркулация миризмата е по-силна. Може би ще трябва да проследиме обстойно въздуховодите и да видим има ли проблем при тях. А реално те взимат въздух извън капака. Като я заведа на майстор ще го помоля да провери и дифтунгите освен въздуховодите.

Благодаря ви отново!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)