The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo C70

#1
Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.

Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя Smile
Reply

#2
Gangsta88 Wrote:Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.

Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя Smile

Бързо реагирате колеги....след като се разрових из нета стабилно разбра,че събира 7л. антифриз и 5,8л. масло.
Но в няколко сайта го дават различно маслото един път 5в30 един път 5в40
Кое е по добрия вариант?
Reply

#3
За нашата географска ширина най- добре е 5W-40. Аз карам с такова.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#4
Gangsta88 Wrote:
Gangsta88 Wrote:Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.

Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя Smile

Бързо реагирате колеги....след като се разрових из нета стабилно разбра,че събира 7л. антифриз и 5,8л. масло.
Но в няколко сайта го дават различно маслото един път 5в30 един път 5в40
Кое е по добрия вариант?
5 W 40 според мен е по-добрия вариант за тук, а и за Европа като цяло, другото /5 W 30/е масло направено от екологична гледна точка, уж с по-ниско съдържание на сажди /заради дпф-филтри и т.н. / и практически не превъзхожда 5W40, а дори обратното при загрял двигател, при студен са еднакви. И какво значи бързо реагирате ? Ти да не си мислиш, че някой стои пред компа и чака някой друг - като теб да си зададе въпросите, уикенд е - хората са пияни и т.н. а и имаш търсачки за целта. Количествата са близки до посочените от теб в зависимост от нивата, които искаш да поддържаш в мазилната си и охладителна уредба.
Reply

#5
armagedon Wrote:За нашата географска ширина най- добре е 5W-40. Аз карам с такова.
+1

joro the driver 17 Wrote:И какво значи бързо реагирате ? Ти да не си мислиш, че някой стои пред компа и чака някой друг - като теб да си зададе въпросите, уикенд е - хората са пияни и т.н. а и имаш търсачки за целта. Количествата са близки до посочените от теб в зависимост от нивата, които искаш да поддържаш в мазилната си и охладителна уредба.
+1

Като добавим и поне още няколко теми в този форум!
2.0Т двигателя е един и същ при S60, S80 и останалите ... надали при С70 да има промени :roll:
И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=18932">viewtopic.php?f=12&t=18932</a><!-- l -->
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Вземи си масло от официален вносител! Аз при предишната смяна сложих масло Кастрол 5W40 от магазин в София, който уж внася от Германия и колата работеше доста шумно - на 10К вече беше като дизел - дано не съм прецакал нещо по-сериозно :oops: . Днес смених маслото със същото, но купено директно от вносител - е не мога да си позная двигателя - не се чува как работи - дано да е така до следващата смяна след 15-20К км.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#7
Quote:И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: viewtopic.php?f=12&t=18932

+1 за посочения магазин и аз от там купувам и съм доволен.
Относно маслото лично аз пробвах с 5W40 на Мобил първия път, ама след това минах на 0W40 пак на Мобил и вече два пъти го сменях и продължавам да си карам с него. Може и да си въобразявам, но ми се струва, че с 0W40 ми харчи по-малко масло отколкото с 5W40.
Също така маслото сякаш започва да изчезва след 6-7 хил. км. от смяната. Тогава доливам 200-300 грама (колкото ми е останало в бутилката) и вече на 8-9 хил. км. направо го сменявам вместо да си играя пак да доливам.
Reply

#8
rdx1968 Wrote:
Quote:И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: viewtopic.php?f=12&t=18932

+1 за посочения магазин и аз от там купувам и съм доволен.
Относно маслото лично аз пробвах с 5W40 на Мобил първия път, ама след това минах на 0W40 пак на Мобил и вече два пъти го сменях и продължавам да си карам с него. Може и да си въобразявам, но ми се струва, че с 0W40 ми харчи по-малко масло отколкото с 5W40.
Също така маслото сякаш започва да изчезва след 6-7 хил. км. от смяната. Тогава доливам 200-300 грама (колкото ми е останало в бутилката) и вече на 8-9 хил. км. направо го сменявам вместо да си играя пак да доливам.
Именно за да не влизате в подобни филми слагайте масла в които сте сигурни. Доколкото знам при кофти маслата добавките ако изобщо ги има Sad (които реално правят маслото хубаво) изчезват по-бързо и след определени километри (5-6К обикновенно) маслото тотално губи свойствата си и последствията за ДВГ може да са сериозни.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)