The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
АСК: Transmission performance low

#1
Някой да има опит с тази грешка, малко по-късно днес с Влади се надявам да я разчетем : Transmission performance low.

При студен старт, като загрее не се усеща нищо; Докато е студена колата има приритване между 2-ра и 3-та, но днес ритането при студен двигател беше доста сериозен.
Reply

#2
Доколкото се зачетох този проблем при студен двигател и приритването между 2-ра и 3-та със 6-нната кутия е често срещан, като проблема не се разрешава със смяна на соленоида.
Reply

#3
Миро, виж дали тази сутрин ще прояви характер Wink
После в МП, за да й качат последния ЪП-дейт на АСК - той е с подобрено управление.
Важното в цялата работа е, че няма драми на топло и дори на студено в ръчен режим!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#4
Малко ъпдейт по проблема със скоростите, диагностика на скоростите във МП, вероятна причина проблем в клапановия блок; ъпдейтнахме софтуера много лека промяна на студено, приритва си още. В общи линии кутията си подритва здравната книжка Big Grin . Като опциите са ми следните, та дайте акъл:

1. Чакам да роди и правя пълен рециклаж.
2. Сменям мозъка и се надявам да не роди хидротрансформатора и да се набутам 2 пъти за сваляне и качване.
3. Правя пълен рециклаж и си карам като пич.
4. Търся кутия 2-ра ръка на нинам си колко км и се надявам да е ОК

Последния вариант не е вариант, трябва да избирам между втори и трети.
Reply

#5
Здравей колега,
Най-добрата опция е 3. Само така биха могли да ти дадът гаранция или ти да поискаш. На колко километра е колата и коя година? Сменяно ли е маслото? Теглил ли си нещо? Чувал съм за спукани хидротрансформатори, но впечатлението ми е че е рядко явление. Как рита - при ниска-висока предавка или обратното, т.е. при натискане на газта или при отпускане на газта.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#6
matanasov Wrote:Малко ъпдейт по проблема със скоростите, диагностика на скоростите във МП, вероятна причина проблем в клапановия блок; ъпдейтнахме софтуера много лека промяна на студено, приритва си още. В общи линии кутията си подритва здравната книжка Big Grin . Като опциите са ми следните, та дайте акъл:

1. Чакам да роди и правя пълен рециклаж.
2. Сменям мозъка и се надявам да не роди хидротрансформатора и да се набутам 2 пъти за сваляне и качване.
3. Правя пълен рециклаж и си карам като пич.
4. Търся кутия 2-ра ръка на нинам си колко км и се надявам да е ОК

Последния вариант не е вариант, трябва да избирам между втори и трети.
Здравей, Миро!

Вариант 1 - чакаш и после рециклаж Wink
Аз втора употреба не бих взел, може да е на същото положение, дори и по-зле.

che4ef Wrote:Здравей колега,
Най-добрата опция е 3. Само така биха могли да ти дадът гаранция или ти да поискаш. На колко километра е колата и коя година? Сменяно ли е маслото? Теглил ли си нещо? Чувал съм за спукани хидротрансформатори, но впечатлението ми е че е рядко явление. Как рита - при ниска-висока предавка или обратното, т.е. при натискане на газта или при отпускане на газта.

Понеже съм в течение на проблема му - много интересно поведение има тази кутия, защото преритването е само м/у 2 и 3, когато затваря 2-рият селеноид (явно в него е проблема) и само на студено масло. На топло колата е ОК, което е най-странното, обикновено е обратно Smile
През деня не му ги прави ядовете, главно сутрин. Хубаво е, че поне засега не влиза в авариен режим, както ми спомена Миро.
Аз лично съм склонен да приема неадекватно поведение на този селеноид, породено от някакво дефектиране или не знам какво, може боклуче, но като цяло кутията му се държи добре.
Колата не е на много километри, но е карана от жена. Няма следи от теглич, но най-вероятно зимата е ползвана нон-стоп в режим W :mrgreen: което може да е довело до прегряване на маслото и щети по "мозъка". Това или дефектиране на част е най-логичното обяснение, поне според мен, в тази ситуация.
Реално обаче, аз лично винаги бил направил пълно рециклиране на кутията по няколко причини - ще е в сервиз 1-2 седмици, ще заплатя сваляне/цепене/качване, рискувам да ме остави някъде на път, особено в чужбина. Понеже не бих си позволил да поема подобен риск и да давам повече пари, затова му препоръчвам вариант No.1 - да кара докато се предаде, после няма да има избор, макар че тя реално може и да не го направи скоро, защото на топло е ОК Smile

Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Аз препоръчвам 1 модифициран вариант - кара така докато кутията влиезе за първи път в авариен режим - тогава веднага пълно рециклиране - нов клапанен блок, хидротрансформатор, износените касети и т.н.. Една - две седмици почти винаги не стигат ако всички части ги няма налични в BG - подготви се за месец. Някой път сервизите за автоматици могат да имат рециклирана кутия като твоята - но това се случва рядко. Ако кутията е на малко километри - под 100 000 км - може да се смени само клапания блок, защото доколкото разбирам проблема е съвсем пресен и вероятността да има критични износвания по мехниката е много малка. При смяна на клапания блок мисля, че не нужно да се сваля кутията и може да стане за 1-2 дена. За втората опция гаранция няма, че след известно време няма да се наложи отново рециклиране.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#8
Мерси за мненията колеги, само едно ме спира от пълен рициклаж освен цената от 4000лв Big Grin Не сме установили на какво се дължи, селеноид ли, мозък ли, хидротрансформатор ли. Четох добри мнения за Коко от Малинова долина и се чудя дали да не се разходя до него да видя второ мнение. Иначе и това е вариант но като си говорихме с Влади не знаем какъв е захвата и дали се различава нещо при Волвото:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.it/itm/GETRIEBE-CITROEN-JUMPER-FIAT-SCUDO-PEUGEOT-EXPERT-2-0-HDI-TF80SC-20GY12-AM6-PB-/141114628659">http://www.ebay.it/itm/GETRIEBE-CITROEN ... 1114628659</a><!-- m -->
Reply

#9
Пробвано ли е да се ресетне и да мине през адпативен режим? Ако не показва кутията никакви проблеми при загрято масло мисля че не трябвада се пипа въобще.
Моята кутия рита между 2 и 1, ама хич не ми дреме.

Нищо не пишете за нивото на маслото на кутията. Проверявано ли е?
Сменяно ли е маслото? Какъв е цветът му?
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#10
che4ef Wrote:Пробвано ли е да се ресетне и да мине през адпативен режим? Ако не показва кутията никакви проблеми при загрято масло мисля че не трябвада се пипа въобще.
Моята кутия рита между 2 и 1, ама хич не ми дреме.

Нищо не пишете за нивото на маслото на кутията. Проверявано ли е?
Сменяно ли е маслото? Какъв е цветът му?

Софтуера е ъпдейтнат, адаптивността е ресетната, маслото е сменяно преди има няма 1000км в МП заедното с маслото на раздатката и филтъра на Халдекса.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)