matanasov Wrote:Малко ъпдейт по проблема със скоростите, диагностика на скоростите във МП, вероятна причина проблем в клапановия блок; ъпдейтнахме софтуера много лека промяна на студено, приритва си още. В общи линии кутията си подритва здравната книжка . Като опциите са ми следните, та дайте акъл:
1. Чакам да роди и правя пълен рециклаж.
2. Сменям мозъка и се надявам да не роди хидротрансформатора и да се набутам 2 пъти за сваляне и качване.
3. Правя пълен рециклаж и си карам като пич.
4. Търся кутия 2-ра ръка на нинам си колко км и се надявам да е ОК
Последния вариант не е вариант, трябва да избирам между втори и трети.
Здравей, Миро!
Вариант 1 - чакаш и после рециклаж
Аз втора употреба не бих взел, може да е на същото положение, дори и по-зле.
che4ef Wrote:Здравей колега,
Най-добрата опция е 3. Само така биха могли да ти дадът гаранция или ти да поискаш. На колко километра е колата и коя година? Сменяно ли е маслото? Теглил ли си нещо? Чувал съм за спукани хидротрансформатори, но впечатлението ми е че е рядко явление. Как рита - при ниска-висока предавка или обратното, т.е. при натискане на газта или при отпускане на газта.
Понеже съм в течение на проблема му - много интересно поведение има тази кутия, защото преритването е само м/у 2 и 3, когато затваря 2-рият селеноид (явно в него е проблема) и само на студено масло. На топло колата е ОК, което е най-странното, обикновено е обратно
През деня не му ги прави ядовете, главно сутрин. Хубаво е, че поне засега не влиза в авариен режим, както ми спомена Миро.
Аз лично съм склонен да приема неадекватно поведение на този селеноид, породено от някакво дефектиране или не знам какво, може боклуче, но като цяло кутията му се държи добре.
Колата не е на много километри, но е карана от жена. Няма следи от теглич, но най-вероятно зимата е ползвана нон-стоп в режим W :mrgreen: което може да е довело до прегряване на маслото и щети по "мозъка". Това или дефектиране на част е най-логичното обяснение, поне според мен, в тази ситуация.
Реално обаче, аз лично винаги бил направил пълно рециклиране на кутията по няколко причини - ще е в сервиз 1-2 седмици, ще заплатя сваляне/цепене/качване, рискувам да ме остави някъде на път, особено в чужбина. Понеже не бих си позволил да поема подобен риск и да давам повече пари, затова му препоръчвам вариант No.1 - да кара докато се предаде, после няма да има избор, макар че тя реално може и да не го направи скоро, защото на топло е ОК
Поздрави!