The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 480Turbo Проблем?

#1
Здравейте, проблема е следния: Като подам пълна гас към 3 хиляди оборота или когато турбото започне да надува колата забива.По точно да ви го обесня, все едно връщам контактния ключ,когато подавам плавно гас проблем няма.Сменях турбо ,бензинов регулатор,капачка, палец, свещи ,кабели,дебитомер, проблемът не изчезна.Обръщам се към форума с последна надежда защото двигатела е рядък, а електрониката е стара и не са много хората които им разбират.Аз се занимавам с ремонт на автомобили,но не можах да стигна до решение на проблема.Така,че всеки съвет ще ми е от полза. :roll:
Reply

#2
Според мен може би актуатора на байпас клапана (wastegate) може да е заминал , или компа който отговаря за бууста да прави магарии.
Reply

#3
Митак и аз го имах същия проблем, на турбото има един бял маркуч/дебелостенен с дебелина около 12-14мм, вакуумен/, беше се спукал и турбото не можеше да надуе във високите обороти, отне ми доста време докато разбера че е от него :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
За модула който, се намира под барчето ,него съм го сменял проблема остана.А за белия маркуч ще го проверя сега. Също си мисля дали е възможно да ми е запушено някое гърне защото много интересно се чува отзад, някакво свистене.
Reply

#5
Провери си вакуумите около турбината и периферията, не ми се вярва да е запушено , нали до преди да ти прави този проблем колата вървеше?Да не би да има някакъв проб :oops: лем с ламбдата?
Reply

#6
iksan Wrote:Провери си вакуумите около турбината и периферията, не ми се вярва да е запушено , нали до преди да ти прави този проблем колата вървеше?Да не би да има някакъв проб :oops: лем с ламбдата?
Няма ламбда :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
Имам ламбда, Ицо наистина интересно защото имах 440 турбо и нямаше ламбда . Искам да я закача на диагностика най-накрая, да не налучквам така.Изчетох половината форум единствено видях в един пост от 2010година , че Мевдо във Варна ги закачал.
Reply

#8
Моето няма ламбда, а до тетстването - с каква букса си, питай Мевдо, той веднага ще ти каже дали може да я тества, ама дори и да не може съм сигурен че ще измисли нещо :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Направи ръчна диагностика и виж какви грешки ти излизат.
Reply

#10
При самодиагностиката не излиза грешка защото на празен ход и на място не прави проблема.Само в движение , смених датчика на хол и подмених буксата която отива към инжекторите понеже беше много опечена и имам съмнения ,че може да прави там оттечка.Чакам гарнитурата на смукателния колектор и ще пиша за резултатите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)