The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем: Губи тоците и светва SRS.

#1
Здравейте, имам много странен проблем, когато запаля някой път колата губи тоците, демек не мога да си отворя стъклото, да включа на директна и тн. , когато загася и запаля на ново няма проблем. Проблема го прави рядко, когато го направи ми натрупва грешна на SRS, на какво може да се дължи това?
Reply

#2
Всички тоци ли губи или само някой ?
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#3
Може да имаш проблем с контактния ключ !!! Или да се губи някъде маса !!
Пробвай като запалиш и свети да рамърдаш ключа !!
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#4
А колата каква е?
Reply

#5
Volvo s80 1999 (2.9 бензин), губи всички тоци, двигателя работи, не мога да сваля стъклото, да пусна радиото, климатика, да вкарам на директна. Някой път като изчакам 5-10 секунди все едно приштраква някое реле и идват.
Имам чувството че идва от там от където и когато паля автоматично се спират фаровете и всички други консуматори на ток?
Reply

#6
marvellous Wrote:Volvo s80 1999 (2.9 бензин), губи всички тоци, двигателя работи, не мога да сваля стъклото, да пусна радиото, климатика, да вкарам на директна. Някой път като изчакам 5-10 секунди все едно приштраква някое реле и идват.
Имам чувството че идва от там от където и когато паля автоматично се спират фаровете и всички други консуматори на ток?

Проблема може да е реле, но може и да е от CEM.
На CEM модула има два вида релета, едните са значително по-големи от останалите. Виж тези по-големите дали някое оттях не ти създава проблемите.
Довечера ще кача и схема кое как, че оттук нямам възможност.
Reply

#7
Как да видя дали не е от тях?
Reply

#8
В краката на шофьора е това. При теб няма да е толкова достъпно като на снимката, понеже пича преди да снима го е свалил. И снимката е правена във връзка с друг проблем /там нагара дето се вижда/. Давам ти го само за да се ориентираш къде да гледаш.
[Image: PICT2318.jpg]
Виж горе в ляво се вижда част от голямо /стандартно/ реле. Тишо те насочва да проверяваш тях. УСПЕХ

п.п.
Така изглежда целия:
[Image: 210620137.jpg]
За ориентир ...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
Ще погледна, при първа възможност. Днес ми направи същия проблем, разклатих ключа за запалване без да гася колата и се оправи. Също така намерих една диагностика от преди 2 месеца на която изписва грешки:
CEM-1A04 X-Power supply Signal too low
CEM-1A07 15-power supply Signal too hight
CEM-1A08 50-power supply Signal missing
Reply

#10
Днес отново се получи и при разклащане на ключа се оправи, може ли да ми дадете схема за смяна на клеморед, благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)