Posts: 43
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Обръщам се, може би вече отчаян, към Вас. Това лято се наложи да сменяме клапите за разпределяне на въздуха в купето, както и тези за топло и студено. След тази интервенция, при връзването на моторчетата и тяхното калибриране, бутона за AC ON, започна да мига през цялото време. А пък моторчетата не работят от панела за управление по какъвто и да е начин. При закачане за компютър излизат грешки за проблемни моторчета - ляво и дясно, вентилация, топло-студено и за двете зони. Обаче при калибрация се чува/вижда как моторчетата отварят и затварят в крайните им позиции. Софтуера, който се използва, е Делфи. От тогава насам сме пробвали какви ли не опити само и само да ги поправим, включително взехме един контролен панел и едно моторче. Като и двете работеха от свалената кола. Втория контролен панел след хървата карибрация започна да се държи хо същия начин, както и първия, т.е. мига постоянно AC ON и не успява да задейства моторчетата. Преди няколко дни отидохме и в Мото Пфое, със надеждата, че биха ни помогнали. Но единствено ни помогнаха с това, че трябва нов панел да се вземе, като и тогава не е сигурно дали ще се оправи. Температурите почнаха да падат, а ние дори и парно нямаме. За това Ви моля за помощ, за идеи, за напътствия, за каквото и да е.
Поздрави
Георги
Клубна карта №: 00421
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Незнам как да ти помогна,но гледам че си от Софето.Защо не потърсиш този човек <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l -->
Posts: 134
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Колегата kotuoshu се занимава с климатици.
Успех!
Posts: 43
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Брагодаря за бързите отговори. Колегата nik_dob не е в страната. При колегата kotuoshu ходи бащата да говори с него, даже и колата беше оставил. И каза, по спомен, че нямал нужния софтуер, т.е. че нямал VADIS, но пак казвам по спомен.
Клубна карта №: 00421
Posts: 394
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
2
Така е аз, съм запознат с проблема на колегата.
Обикновено при грешка за адаптация на моторче за клапа проблема е в него.
Дори видно въпросното моторче да работи при задаване на функцията за адаптиране това не изолира проблем с него.
Мисълта ми е, че ако има проблем с сензора за позицията, компютъра ( контрол панела ) не може да определи крайната позиция и вкарва грешка.
В случая обаче въпросната грешка излиза за всичките четири на брой моторчета.
Това поне според мен означава, че или има прекъснато общо захранване на моторчетата ( което аз по спомен мисля, че проверих :oops: ) или проблем с панела на климатроника.
И понеже колегата си носеше друго втора употреба, аз реших че проблема е в моя телевизор ( делфито ) .
Сега ако се довериш на Мото пфое и тръгнеш да търсиш друг панел мога да ти услужа с компютъра и делфито и да пробваш на място.
Вариант 2 търсиш друг сервиз .
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Posts: 394
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
2
Що се отнася до Вадис/Вида, аз тази програма я имам тя обаче работи само на автомобили след 1999г.
За автомобили произведени преди 99г. дилърите на Волво мисля, че използват инструмент наречен Volvo System Tester, аз ползвам Аутоком/Делфи,
което върши работа ама не съвсем .
Има програми като VOL-FCR и Kts bosch с който аз не съм работил и не знам дали биха свършили работа в конкретния случай.
Нека някой колега, който е работил с първата да сподели възможностите и при климатичните системи.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
VolFCR показва грешки на климатичната система . Имам програмата инсталирана на лаптопа и колегата Joro Andonov ако иска може да тестваме какво ще покаже , пък дано да му помогна .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 43
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Благодаря на колегата, kotuoshu, че се включи и дообясни за проблема при мен.
Mihov Wrote:VolFCR показва грешки на климатичната система . Имам програмата инсталирана на лаптопа и колегата Joro Andonov ако иска може да тестваме какво ще покаже , пък дано да му помогна .
Благодаря ти за предложението и ако е удобно, и има възможност, бих се възползвал.
Клубна карта №: 00421
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Напиши ми на лично някакъв телефон и ще ти се обадя , нямам много свободно време а и не съм професионалист в тази област , но ще се опитам да ти помогна доколкото ми стигат възможностите и знанията .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
VolFCR показа ето тези грешки , след като ги изтрихме излязоха отново :
ECC-414 Fan motor pass comp temp sensor, faulty signal
ECC-422 Self-adjustment damper motors, Drivers temp failed
ECC-423 Self-adjustment damper motors, Passenger temp failed
ECC-425 Self-adjustment damper motors, Recirculation failed
ECC-316 Recirculation damper motor, no position change
EFI-730 Brake pedal switch signal
EFI-718 Ignition timing control
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
|