The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно палене при загрял двигател

#1
Здравейте колеги!
Отново се появи проблемче с моето Волво 460 1.6 пълна инжекция 83к.с. - като е студена пали нормално от първия път, без да натискам педала на газта, като загрее пали трудно, сякаш не и достига гориво или въздух или пък едно от двете и идива в повече?!
Колата я карам предимно на газ, но винаги паленето е на бензин, после прехвърля като мине 2000 оборота.
От месец забелязах, че на празен ход обротите потреперват, неравномерни са и колата тюхка и кашля...вероятно инжекторите се бяха запушили.
Ходих на сервиз, прегледаха свещите и капачката на делкото - добре са. Смених термостата, въздушния и горивния филтър и взех добвка за инжекцион на Лики Моли. Сложих я и покарах на бензин 120км. Разликата във работата на двигателя се усеща. Държи си обороротите без да играят и на празен ход също са равномерни, обаче като е загряла пак продължава да пали трудно - чак на 3 или 4 път?!
Не знам какво да правя? Дали е някой датчик или пак да погледна дистрибуторната капачка?
Благодаря на всеки който се включи с мнение и съвет!
Reply

#2
kolev_74 Wrote:Здравейте колеги!
Отново се появи проблемче с моето Волво 460 1.6 пълна инжекция 83к.с. - като е студена пали нормално от първия път, без да натискам педала на газта, като загрее пали трудно, сякаш не и достига гориво или въздух или пък едно от двете и идива в повече?!
Колата я карам предимно на газ, но винаги паленето е на бензин, после прехвърля като мине 2000 оборота.
От месец забелязах, че на празен ход обротите потреперват, неравномерни са и колата тюхка и кашля...вероятно инжекторите се бяха запушили.
Ходих на сервиз, прегледаха свещите и капачката на делкото - добре са. Смених термостата, въздушния и горивния филтър и взех добвка за инжекцион на Лики Моли. Сложих я и покарах на бензин 120км. Разликата във работата на двигателя се усеща. Държи си обороротите без да играят и на празен ход също са равномерни, обаче като е загряла пак продължава да пали трудно - чак на 3 или 4 път?!
Не знам какво да правя? Дали е някой датчик или пак да погледна дистрибуторната капачка?
Благодаря на всеки който се включи с мнение и съвет!

Здрасти.Пробвай да почистиш датчика за ъгловия импулс /на маховика / по скоро огледай кабелите му .погледни,когато е загряла и решиш да палиш ,дали няма бензин във въздуховода на всмукателните колектори ,логиката е ,че ако се е повредил регулатора за налягане ,може да пуска бензин ,където не трябва ,за друго не се сещам .има и един температурен датчик забоден на маркуча от възд филтър ,към дросела -син на цвят е по принцип ,но аз съм пробвал и без него ,и си пали винаги .
възможно е да е и от инжекторите ,да не задържат бензина и като изгасиш да се /изпикават /в цилиндрите ,след това докато се създаде необходимото налягане .....пробвай
Reply

#3
Благодаря!
Ще пробвам съветите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)