The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатика

#1
Здравейте колеги, днес ходих да ми прегледат климатика и се оказа че на корпуса на климатика има дупка. Какво ще ме посъветвате дали може да се завари или трябва нов (колко струва нов или втора употреба ). Имали значение двигателя, моя е 1.8i GDI .
Reply

#2
Здравейте колеги, днес ходих да ми прегледат климатика и се оказа че на корпуса на климатика има дупка. Какво ще ме посъветвате дали може да се завари или трябва нов (колко струва нов или втора употреба ). Имали значение двигателя, моя е 1.8i GDI .
Reply

#3
ако знаеш къде е може да го лепнеш с течен метал, а един радиатор нов е над 150-200 лв., конкретно за твоя незнам колко е, но ти казвам ориентировъчно да знаеш
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
ако знаеш къде е може да го лепнеш с течен метал, а един радиатор нов е над 150-200 лв., конкретно за твоя незнам колко е, но ти казвам ориентировъчно да знаеш
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
unicata Wrote:ако знаеш къде е може да го лепнеш с течен метал, а един радиатор нов е над 150-200 лв., конкретно за твоя незнам колко е, но ти казвам ориентировъчно да знаеш
не уточних че дупката е в корпуса на копресора отдолу.
Reply

#6
unicata Wrote:ако знаеш къде е може да го лепнеш с течен метал, а един радиатор нов е над 150-200 лв., конкретно за твоя незнам колко е, но ти казвам ориентировъчно да знаеш
не уточних че дупката е в корпуса на копресора отдолу.


Attached Files
.doc   Volvo topic - Mevdo edition.doc (Size: 34.5 KB / Downloads: 1)
Reply

#7
Не виждам защо да не може да се завари. Най-малкото може да се опиташ - по-лошо не може да стане Smile . Разпитай из сервизите за климатици как стоят нещата.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#8
Не виждам защо да не може да се завари. Най-малкото може да се опиташ - по-лошо не може да стане Smile . Разпитай из сервизите за климатици как стоят нещата.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#9
Абе щом има дупка значи работата не бива, личи ли как се е получила дупката дали от вътре нещо е изкочило навън или е обратното.
Reply

#10
Абе щом има дупка значи работата не бива, личи ли как се е получила дупката дали от вътре нещо е изкочило навън или е обратното.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)